![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel ook vast dat de N-VA haters hier bijna over elkaar heen rollen van plezier omdat een N-VA er afgaat. Als ik dat gedoe met die micro's zie moest ik gelijk denken aan het meisje dat gepest werd aan de bushalte. Het grootste probleem met pesters zijn de meelopers, daar voelen de pesters zich door gesterkt. En jij beste Robinus bent zo'n meeloper. Als het puntje bij het paaltje komt zie je hier toch maar weer hoe weinig democratisch het gehalte is van de linkse forummer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dit is materiaan om te gebruiken in een of ander promo filmpje voor de verkiezingen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ik heb de beelden net voor het eerst gezien.
Wat een schlemiel is die man toch... Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 oktober 2013 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het afbollen in een debat is een zwaar wapen. Dat moet ge zeer spaarzaam gebruiken. Nu, in deze omstandigheden, daar tegenover studenten enz., zat hij gevangen in een catch 22. Vergelijk met de pester en zijn slachtoffer: gaan lopen is bijna nooit een oplossing. Het Vlaams Strikske zijn muil was niet vuil genoeg om zich er uit te kunnen trekken. Hij had kunnen appeleren aan ernst, zelfs als studentikoziteit op die plaats best wel mag ... af en toe, en op de juiste plaats. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waanzinnig prachtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Rikske toch, dat zijn geen manieren. Zo kan ik niet antwoorden op uw idiote aanpassingen aan mijn post. Weet je na al die jaren nog altijd niet hoe het moet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Er was maar één pester op het debat en dat is Siegfried Bracke die 4 miljoen landgenoten pest. Het grootste probleem met pesters zijn de meelopers, daar voelen de pesters zich door gesterkt. En jij, beste stuyckp, bent zo'n meeloper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tegenstand wordt zieliger en zieliger. Meer zeg ik er niet over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het nooit begrepen die overstap van Bracke naar de N-Va.
Zijn natuurlijke politieke habitat is rood, groen, desnoods paars. Reeds van in het begin merkte je dat hij zich bij die N-Va-strapatsen niet op zijn gemak voelde. Van dag op dag veranderde hij van een vlotte harde politieke interviewer in een stuntelende stoethaspel die duidelijk niet goed in zijn vel zit. Zelfs bij het verkondigen van de meest simpele N-Va-standpunten stamelt hij, stottert hij of wordt in het beste geval totaal onsamenhangend en onbegrijpbaar. Nog erger wordt dit alles wanneer er weerstand is, zoals in een debat. Dan gaat hij roemloos ten onder. Ik weet echt niet wat er met die man aan de hand is. Maar ik zou er niet van verschieten als hij op een goeie dag de N-Va verruilt voor een andere partij, offwel totaal uit het politieke bedrijf stapt.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 19 oktober 2013 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan je jezelf met ernst uit een mislukte logica praten ? Je kan toch moeilijk kwalijk nemen dat men de N-VA staatsgeheimen omtrent hun kandidaat-premier en hun confederalisme. In de loop van het debat ( niet in de samenvatting) exclameerde Bracke dat Di Rupo II er aan komt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Bracke nu echt de enige N-VAer naast Dewever?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie zijn micro heeft hij afgenomen. En ik zou een meeloper zijn, waar ben ik Bracke aan het cheeren ? Rare mannen die linkiewinkies. Trouwens dan is Bruno Tobback een veel groter pester. Die pest alle bedrijven weg. Bedrijven die we nodig hebben om iedereen aan het werk te helpen. Maar neen fabrieken dat hebben we volgens hem niet nodig want daar zijn we volgens hem niet goed in. Alsof hier in Belgie iedereen over voldoende capaciteiten beschikt om verder te studeren. Jij zal als bio ingenieur ook een bedrijf nodig hebben om te gaan werken, hopelijk dat uw vriendje tegen dan alle bedrijven nog niet heeft weggepest. Laatst gewijzigd door stuyckp : 19 oktober 2013 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grendels, een cordon ? Die komen niet van N-VA hé. Laatst gewijzigd door stuyckp : 19 oktober 2013 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |