![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Later, als ze zelf geld moeten storten in de bodemloze put dan zullen de oogjes wel opengaan. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Europees Commissaris
|
Wij hebben duidelijk een andere visie op goed beleid, maar, los van alle subjectieve versieringen van jouw boodschap... ja, ik denk dat sp.a stemmen de beste garantie is tegen een economisch rechtse regering, de garantie voor een economische centrumregering.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Europees Commissaris
|
Als je voorstander bent van een economisch rechtse regering en tegenstander van een tripartite centrumregering niet, neen.
Gelukkig mag iedereen nog zelf beslissen welke regering zij verkiezen, rechts of centrum. Laatst gewijzigd door Robinus V : 20 oktober 2013 om 16:41. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik wist niet dat België een unitaire staat was.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iedereen een grote TV? Iedereen op vakantie? Iedereen gaat Skiën? Iedereen maakt citytips? Iedereen 2 auto's? Degenen die nu een eigen huis hebben moeten er 25 tot 30 jaar aan afbetalen, ze moeten daarvoor met twee gaan werken. Ik heb 20 jaar afbetaald en ga alleen werken. Mijn bouwgrond kostte toen (omgerekend) 14.000 euro, nu is dit maal 10, dit is 25 jaar geleden! Een grote TV kost nu zoveel als vroeger een normale TV. Het prijsverschil tussen een kleine TV en een grote TV is verwaarloosbaar (bij hetzelfde merk) Veel mensen moeten hun TV op afbetaling kopen. Na een jaar van hard werken (Man en vrouw) is een vakantie welverdiend. Ikzelf ga praktisch nooit op vakantie omdat ik me dat vroeger niet kon permitteren en er nu geen behoefte aan heb. Niet iedereen gaat skiën, veel mensen krijgen daar gewoon geen verlof voor. Een citytrip kost tegenwoordig ook niet gek veel meer. Ik maak geregeld een citytrip, voor een paar 100 euro heb je een fijn (verlengd) weekend. Je moet dat wel niet doen tijdens schoolvakanties. Veel mensen hebben twee auto's uit pure noodzaak. Met twee gaan werken, kinderen naar de crèche, boodschappen doen en een ontoereikend openbaar vervoer. Ik heb maar één auto, is het voordeel om allen te gaan werken. U ziet, wat u ervaart als luxe, is vaak pure noodzaak om te overleven. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|