![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een job naast de studies verlaagt de slaagkansen en de samenleving heeft zeker geen teveel aan ingenieurs. Op de lange termijn bekeken is het dus beter dat ik nu niet te veel werk, dat ik zoveel mogelijk van mijn werk in mijn studies steek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister-President
|
![]() Weet je wat zo vreemd is aan deze diskussie? Dat uitgerekend in rijke samenlevingen mensen die zelf niks tekort hebben tot steeds minder solidariteit bereid zijn met degenen die het nodig hebben. In derdewereldlanden deelt men vaak het weinige dat men heeft met anderen die hulp nodig hebben. Dit heeft een naam : welvaartschauvinisme.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 20 oktober 2013 om 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister-President
|
![]() Zullen we de pasgeborenen die aan het begin van hun leven staan dan ook maar belastingen laten betalen via hun ouders?
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over "ouderen" gesproken: deze morgen op de VRT: In één v.d. fabrieken van BMW heeft men 2 lijnen waar uitsluitend 50 plussers werken.
Het rendement ligt +/- 7 (zeven !) % hoger dan in de andere lijnen. Iets voor onze managers of zouden zij toevallig hierover NIETS weten ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk , als U ing of ir op uw naamkaartje gaan poten, dat er burgelijk bijstaat.
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die 50plussers voelen de hete adem van werkloosheid een pak harder dan "hier". En wat heeft dat nog te maken met de idioterie van de topicstarter ivm de N-VA en het feit dat er wel meer mensen een rekensommetje kunnen maken?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 20 oktober 2013 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Europees Commissaris
|
![]() Als vrij pragmatische persoon ben ik goed in het maken van compromissen, maar met mensenlevens spring ik liefst voorzichtig om in compromissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Duitsers moeten ook "langer werken". Dus bracht BMW die 50 plussers samen OMDAT die een schatrijke ervaring hebben. Het resultaat is een aangename verrassing. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 20 oktober 2013 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() De eenvoudigste compromis is: betalen voor een zorgkas voor hulpbehoevenden, of vervolgd worden. Liever betalen dan 3 jaar cel, nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat een hobby van je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar geef eens een valide argumentatie waarom ik zou moeten betalen voor de zorg van een 90 jarige demente. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Europees Commissaris
|
![]() We geven ook niets aan de oudjes in Burkina Faso, daar voel ik me niet schuldig over. Waarom zou ik me schuldig moeten voelen als we niets aan de Belgische oudjes geven?