![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() fout
Laatst gewijzigd door eno2 : 20 oktober 2013 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
|
![]() De Red Star Line.
Nog tot 2 november in Fakkelteater. Haast je! Regisseur Alex van Haecke zegt dat je kan vergelijken met de Marokkaanse emigranten die de metro in Brussel kwamen uitgraven en in de mijnen kwamen werken. Dat wilde toen geen enkele Belg doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn eigen opa heeft eigenhandig mee met de schup en kruiwagen de oude konijnenpijp uitgegraven in Antwerpen... nochtans ook een Belg.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"toen geen enkele Belg voor zo'n hongerloon". Jaja, waarom zijn de mijnen dan onrendabel geworden, als de loonkost minimaal was?
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Voor zo'n hongerloon" is FIFY van mijn quote door Circe. OK: "geen enkele Belg", zegt de tekst van het artikel dat ik onder ogen kreeg en citeerde. Dat is bij wijze van spreken natuurlijk. Er zijn altijd sukkelaars die geen andere uitkomst hebben. Zoals mijn vader. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 oktober 2013 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, kronkelen als een gestroopte paling in een emmer bruin zeep, mare, wie schrijft, die blijft.
![]() |
#288 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 22 oktober 2013 om 17:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien, vraag eens aan je vader...toen ze 'ziekenkas' ontdekten. PS; Je eigen vader heeft in de mijn gewerkt en jij komt hier 'n stukje lul citeren dat 'geen enkele Belg dat werk wou doen', je vader zal er blij om zijn!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen weet dat de eerste golf immigranten hier het goedkoopste werk kwamen doen, de baasjes stonden ervoor te springen. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 oktober 2013 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de mijn verdiende je wat je nergens anders kon verdienen, dat zou jij moeten weten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik Ali (Gunther Wallraff) was wel een interessant boekje over de behandeling van migranten (wel niet de eerste golf, maar toch): Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 22 oktober 2013 om 19:10. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nog even en de poco's maken 'slaven' van die gastarbeiders, naar analogie met de slaven in de VS. Zo'n slavengeschiedenis blijkt in de VS namelijk een superdesuper-argument te zijn om 200 jaar later nog steeds rechten en privileges te eisen van de boze blanke. Zoiets zou de migrantenlobby hier ook wel willen, kan ik mij voorstellen. Laatst gewijzigd door Thuleander : 22 oktober 2013 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Europees Commissaris
|
![]() Vanwaar die klacht over zwarte piet denk je.
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waren geen Marokkanen en Turken bij. Na de mijnramp in Marcinelle waarbij 136 Italianen en 95 Belgen omkwamen, werd 't immigratiecontract opgezegd door de Itaiaanse regering. Hierna trok de Belgische overheid vooral gastarbeiders uit Griekenland, Spanje, Portugal en later Marokko en Turkije aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig zijn er nog Belgische mijnwerkers in leven die hun verhaal kunnen doen. Eens die generatie uitgestorven is, zal er niemand meer zijn die die ziekelijke leugens kan weerleggen. Marokkanen en Turken, karottentrekkers werden ze genoemd, eens ze de weg naar de 'ziekkakas' wisten, hadden ze allemaal fiele pijne in de rukke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() De uitspraak van de regisseur voor wat betreft de mijnen klopt langs geen kanten (zie ik in een paar papers over de mijnen)
Hoeveel mijn vader verdiende in de mijnen weet ik niet, hij heeft nooit deel uitgemaakt van mijn gezin. En droeg ook nooit één frank af voor mijn opvoeding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() En is gestorven in 1959. Misschien aan stoflong.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Frontex en Eurosur worden aangezwengeld in afwachting van de EU-top in juni 2014.
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 25 oktober 2013 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |