Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 oktober 2013, 18:00   #101
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
We hebben een beetje chloride NODIG !

http://www.vitamine-info.nl/alle-vit...-rij/chloride/

Helemaal anders is chloorgas...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dichloor

Dat is namelijk giftig, en zelfs dodelijk.
Dat hebben wij dus NIET NODIG. Wel integendeel.
Het is dan ook helemaal niet hetzelfde.
Gelieve dus geen appelen met peren te vergelijken, mannetje, je maakt jezelf hopeloos belachelijk.
wat is het chemisch verschil tussen chloride, chloorgas, en chloor?
Oud 22 oktober 2013, 18:03   #102
six
Banneling

Standaard

Oud maar toepasselijk.
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2013, 23:53   #103
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
wat is het chemisch verschil tussen chloride, chloorgas, en chloor?
Zeg googel zelf eens inplaats van te zagen . En doe niet of je gebruikt dagelijks al die " moeilijke woorden ", ik geloof er niks van.
Het gaat hier over vaccins, dewelke stoffen bevatten die slecht voor de gezondheid zijn. Als je d�*�*r nog wat over te schrijven hebt, ik ben één en al oog.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2013, 06:43   #104
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Zeg googel zelf eens inplaats van te zagen . En doe niet of je gebruikt dagelijks al die " moeilijke woorden ", ik geloof er niks van.
Het gaat hier over vaccins, dewelke stoffen bevatten die slecht voor de gezondheid zijn. Als je d�*�*r nog wat over te schrijven hebt, ik ben één en al oog.
Ik moet er niet naar googlen. Ik heb er persoonlijk iets te veel ervaring me.

Welke slechte stoffen zitten er in een deftig vaccin?
Oud 23 oktober 2013, 08:05   #105
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Ze steken die gifitge stoffen opzettelijk in de vaccins. Het heeft allemaal te maken met de aanval op de spirituele/mentale/psychologische toestand van de mensheid om ons makkere slaven te maken.

Iedere aanraking met kwik doet je IQ verlagen en maakt je meer dociel.

Niet toevallig zit kwik ook in de spaarlampen die verplicht zijn (zogezegd voor het milieu), terwijl bewezen is dat ze slechter zijn voor het milieu op veel vlakken. Als het verplicht is van de EU ( = NWO) dan weet je dat er stront aan de knikker is. Die spaarlampen lossen zelfs kwik bij gewoon gebruik, laat staan als je één breekt mag je heel de kamer professioneel laten industrieel reinigen. Om nog maar te zwijgen van alle lampen die niet op een correcte manier gerecycleerd gaan worden die massale hoeveelheden kwik in het milieu gaan brengen, maar de illuminati weten dit.

Ook het elektromagnetisch veld van die lampen is extreem ongezond in vergelijking met gewone lampen. Zie dit:

Toxic Light - The Dark Side of Energy Saving Bulbs

http://www.youtube.com/watch?v=x0x3rbHFwQU

Op elk vlak proberen ze ons vergif te doen slikken, tot en met de fluoride in je tandpasta. Wake up.

Laatst gewijzigd door exodus : 23 oktober 2013 om 08:06.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2013, 08:12   #106
exodus

Standaard

Citaat:
Vaccins veroorzaken autismeachtige symptomen
dinsdag, 22 oktober 2013 12:44 geplaatst in:

Vaccins veroorzaken autismeachtige symptomenUit het onderzoek van epidemioloog Tom Verstraeten van de Amerikaanse gezondheidsdienst CDC bleek dat kwik in vaccins verantwoordelijk is voor autismeachtige symptomen.

Hij presenteerde zijn bevindingen in juni 2000 tijdens een bijeenkomst in Atlanta, waar op dat moment 52 vaccinmakers aanwezig waren.

In 1997 gaf het Amerikaanse congres de Food and Drug Administration (FDA) opdracht om de hoeveelheid thiomersal in goedgekeurde medicijnen en vaccins te onderzoeken. In 2005 schreef Robert F. Kennedy jr. in het tijdschrift Rolling Stone dat thiomersal in vaccins tijdens de bijeenkomst werd gelinkt aan autisme, maar dat de hoofdonderzoeker zijn werk later moest aanpassen om het verband te verbergen.

Stoornissen

Dr. Verstraeten concludeerde: “We hebben een statistisch significant verband gevonden tussen blootstelling aan kwik in vaccins en autismeachtige symptomen.” De vaccins bleken onder meer groeistoornissen, tics, ADD, taalachterstand en ontwikkelingsstoornissen te veroorzaken.

Verstraeten haalde eerdere studies aan waarin een verband was aangetoond tussen kwik en ontwikkelingsstoornissen. De vaccinmakers stuurden hem naar huis om zijn werk overnieuw te doen.
http://www.niburu.nl/gezondheid/5408...tige-symptomen
Oud 23 oktober 2013, 08:13   #107
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ze steken die gifitge stoffen opzettelijk in de vaccins. Het heeft allemaal te maken met de aanval op de spirituele/mentale/psychologische toestand van de mensheid om ons makkere slaven te maken.

Niet toevallig zit kwik ook in de spaarlampen die verplicht zijn (zogezegd voor het milieu), terwijl bewezen is dat ze slechter zijn voor het milieu op veel vlakken. Als het verplicht is van de EU ( = NWO) dan weet je dat er stront aan de knikker is. Die spaarlampen lossen zelfs kwik bij gewoon gebruik, laat staan als je één breekt mag je heel de kamer professioneel laten industrieel reinigen. Om nog maar te zwijgen van alle lampen die niet op een correcte manier gerecycleerd gaan worden die massale hoeveelheden kwik in het milieu gaan brengen, maar de illuminati weten dit.

Ook het elektromagnetisch veld van die lampen is extreem ongezond in vergelijking met gewone lampen. Zie dit:

Op elk vlak proberen ze ons vergif te doen slikken, tot en met de fluoride in je tandpasta. Wake up.
Laat jij heel je huiskamer industrieel reinigen telkens er een spaarlamp breekt?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2013, 08:18   #108
morte-vivante

Standaard

Citaat:

der zit geen kwik in vaccins. Volgt misschien eerst eens een deftige cursus scheikunde vooraleer ge dergelijke onzin verkondigt
Oud 23 oktober 2013, 08:33   #109
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Verstraeten heeft zijn onderzoek gewoon gepubliceerd: http://pediatrics.aappublications.or.../1039.abstract

zijn conclusie:

Citaat:
In this analysis using computerized HMO databases to screen for possible associations between exposure to thimerosal in infant vaccines and neurodevelopmental outcomes, we did not find evidence of a clear association between thimerosal and specific neurodevelopmental disorders.
en
Citaat:
In our analyses of computerized HMO data, we found no consistent significant associations between TCVs and neurodevelopmental outcomes.
zelfs geen correlatie, laat staan een causaal verband

verder:
Citaat:
The biological plausibility of the small doses of ethylmercury present in vaccines leading to increased risks of neurodevelopmental disorders is uncertain. The effect of organic Hg on neurologic development has been the focus of several studies.5,7,22–24 Two prospective cohort studies of prenatal exposure to methylmercury from fish consumption have resulted in conflicting findings. In the Seychelles, Davidson et al5,25 found no effect of pre- or postnatal methylmercury exposure on the neurologic development of 711 children at 66 months of age. In the Faroe Islands, Grandjean and colleagues7,9,26 found an adverse effect of prenatal exposure to methylmercury on attention, language, and memory at 7 years of age among 917 children. Attention was also found to be inversely related to hair Hg concentrations in Amazonian children aged 7 to 12 years,23 and speech retardation by 24 months was related to maternal hair Hg concentrations in Iraqi children.27

All of these and other studies involved ingested methylmercury, and their relevance to our study of ethylmercury bolus exposure by injection of TCVs is unknown. The magnitudes of Hg exposure in these other studies were also much higher than Hg exposure from vaccines. For example, blood Hg levels after hepatitis B vaccine (HBV) in newborns, as measured by Stajich and colleagues,7,9,22,28,29 although significantly elevated, were far below "no effect" levels as determined by the studies in the Faroe and Seychelles Islands. The results of a recently published study suggest that ethylmercury from thimerosal is metabolized and cleared from children more rapidly than methylmercury.30 The Immunization Safety Review Committee of the Institute of Medicine concluded that although the evidence is indirect and incomplete, the hypothesis that TCVs could be associated with neurodevelopmental disorders is biologically plausible
Het biologisch effect op het menselijk lichaam van methylkwik en ethylkwik (=thiomersal) verschilt. Ge krijgt meer methylkwik binnen door vis te eten, dan de éénmalige hoeveelheid ethylkwik die in het vaccin zit.

Verder, de beslissing om Thiomersal uit vaccins te halen is gebaseerd op de precautionary principle, omdat er een potentiele interactie mogelijk was, gebaseerd op de bevindingen voor methylkwik, niet omdat die interactie effectief was aangetoond voor ethylkwik.

Verstraeten heeft dus helemaal niet aangetoond dat thiomersal neurologische achterstand veroorzaakt.

Verstraeten heeft met zijn artikel de wind van voren gekregen van de antivax-liga. Zoals dat nagenoeg altijd gaat werden niet zijn data bediscutiëerd, maar wel zijn persoon. Hij heeft zelfs een rebutal moeten publiceren om die beschuldigingen te ontkrachten: http://pediatrics.aappublications.or.../4/932.extract

Citaat:
The article has been subject to heavy criticism from antivaccine lobbyists. Their criticism basically comes down to the following two claims: the CDC has watered down the original findings of a link between thimerosal-containing vaccines and autism, and GlaxoSmithKline (GSK) has hired me away from the CDC so as to convince me to manipulate the data further before publication.
Oud 23 oktober 2013, 08:35   #110
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Laat jij heel je huiskamer industrieel reinigen telkens er een spaarlamp breekt?
Ik gebruik geen spaarlampen. Maar als er een breekt zou je dat wel moeten doen, zeker als het op het tapijt is en met kinderen in huis zit. Zie de docu die ik gepost heb, zal je wel nog eens twee keer nadenken over die spaarlampen.

De dag van vandaag is het praktisch onmogelijk om ALLES te mijden van giftige stoffen en WIFI straling, maar je kan veel verhelpen door een gewoon gezonde voeding dat de natuurlijke detox capaciteiten van het lichaam bevordert, en de stoffen te mijden die je kan mijden. Dwz geen spaarlampen, geen tandpasta met fluoride, en geen vaccins. Gewoon een bewuste keuze. Je hebt die troep niet nodig.

Alhoewel bij vaccins de doktoren je proberen te overtuigen met angst om toch een te nemen. Ik heb het ooit eens meegemaakt dat ik echt moet strijden om mij niet in te laten enten met een tetanus vaccin. De dokter wou mij zelfs niet behandelen als ik mij niet liet inenten. Totdat ik zei dat in Belgie enkel het polio vaccin verplicht was. Toen zag ik aan zijn blik dat hij wist dat hij te maken had met iemand die geinformeerd was en dat hij niet meer moest proberen. Veel hangt af van hoe bewust de dokter is omtrent die zaken, of gewoon na-aapt wat hij geleerd heeft.

Omgekeerd ga ik naar een tandarst die geen fluoride gebruikt en natuurlijke vullingen gebruikt, iets duurder, maar gezonder. Ik raakte eens in gesprek met hem en hij was duidelijk ook op de hoogte van de illuminati, vaccins, fluor, enz... zo zie je maar...

Laatst gewijzigd door exodus : 23 oktober 2013 om 08:35.
Oud 23 oktober 2013, 08:37   #111
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
helaas lukt het niet echt, dankzij mensen zoals U.
Citaat:
En ook minder nuttig in een slavenmaatschappij. Minamata-zieken zijn geen netto-waarde voor een samenleving.
Citaat:
Niet toevallig zit kwik ook in de spaarlampen die verplicht zijn (zogezegd voor het milieu), terwijl bewezen is dat ze slechter zijn voor het milieu op veel vlakken.
Daar ben ik het mee eens, de productie van een gewone gloeilamp is zowat het meest milieuvriendelijke dat er is kwa verlichting. Het gebruik doet er wel afbreuk aan als het komt op energie.

Citaat:
Als het verplicht is van de EU ( = NWO) dan weet je dat er stront aan de knikker is.
men is niet verplicht een spaarlamp te gebruiken, men mag alleen geen gloeilamp meer verkopen in de EU. Koop uw gloeilamp dan in Jemen. Of natuurlijk, gebruik de monochromatische LED lampen.

Citaat:
Die spaarlampen lossen zelfs kwik bij gewoon gebruik
Dat, mijn beste, is gewoon debiel. kwik is een groot atoom, dat niet door glas heen kan dringen.
Citaat:
, laat staan als je één breekt mag je heel de kamer professioneel laten industrieel reinigen.
Hangt er van af tot op welk niveau je de kamer wil krijgen. Wettelijk minimum, of realistisch minimum? Voor het wettelijk minimum is het inschakelen van een professionele firma noodzakelijk. Voor een realistisch niveau is het gewoon niet elke maand een TL buis te verpulveren in de woning en met een stofzuiger alles te verwijderen.
Bij TL/spaarlamp breuk is een stofzuiger gewoon debiel. Reinigen met genoeg dihydrogeenmonoxide moet de klus wel klaren.
Citaat:
Om nog maar te zwijgen van alle lampen die niet op een correcte manier gerecycleerd gaan worden die massale hoeveelheden kwik in het milieu gaan brengen, maar de illuminati weten dit.
4-5 milligram per 36 watt aan verlichting.

Citaat:

We moeten dus gaan naar DC gloeilampen? Of als we puur natuur willen, walvistraan lampen.

Citaat:
Gelukkig dat we U en de uwen hebben om ons daarvan op de hoogte te brengen.
Oud 23 oktober 2013, 08:39   #112
morte-vivante

Standaard

Citaat:
smileys gaan u niet helpen.

Het verklaart wel waarom ge hier de grootste onzin uit uw botten slaat. Een fundamentele kennis over scheikunde ontbreekt. Google gaat u daarmee niet helpen meneer.
Oud 23 oktober 2013, 08:40   #113
exodus

Standaard

Citaat:
der zit geen kwik in vaccins. Volgt misschien eerst eens een deftige cursus scheikunde vooraleer ge dergelijke onzin verkondigt
Kom kom, je weet maar al te goed welke stof ik bedoel. En in spaarlampen zit geen kwik?

Mijn punt is je hebt die troep niet nodig. Waarom moet je het nemen? Better safe dan sorry zou je motto moeten zijn, zelfs al geloof je niet in de illuminati.

Maar het is een feit dat ze het opzettelijk erin steken. Zover gaat de samenzwering.
Oud 23 oktober 2013, 08:41   #114
exodus

Standaard

Citaat:
Verstraeten heeft zijn onderzoek gewoon gepubliceerd: http://pediatrics.aappublications.or.../1039.abstract
Er zijn studies die een verband aantonen en er zijn studies die geen verband aantonen. Studies die geen verband aantonen zijn dikwijls niet neutraal en er is belangenvermenging.

Mijn devies: better safe than sorry.

Laatst gewijzigd door exodus : 23 oktober 2013 om 08:42.
Oud 23 oktober 2013, 08:45   #115
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Ik gebruik geen spaarlampen. Maar als er een breekt zou je dat wel moeten doen, zeker als het op het tapijt is en met kinderen in huis zit. Zie de docu die ik gepost heb, zal je wel nog eens twee keer nadenken over die spaarlampen.

De dag van vandaag is het praktisch onmogelijk om ALLES te mijden van giftige stoffen en WIFI straling, maar je kan veel verhelpen door een gewoon gezonde voeding dat de natuurlijke detox capaciteiten van het lichaam bevordert, en de stoffen te mijden die je kan mijden. Dwz geen spaarlampen, geen tandpasta met fluoride, en geen vaccins. Gewoon een bewuste keuze. Je hebt die troep niet nodig.

Alhoewel bij vaccins de doktoren je proberen te overtuigen met angst om toch een te nemen. Ik heb het ooit eens meegemaakt dat ik echt moet strijden om mij niet in te laten enten met een tetanus vaccin. De dokter wou mij zelfs niet behandelen als ik mij niet liet inenten. Totdat ik zei dat in Belgie enkel het polio vaccin verplicht was. Toen zag ik aan zijn blik dat hij wist dat hij te maken had met iemand die geinformeerd was en dat hij niet meer moest proberen. Veel hangt af van hoe bewust de dokter is omtrent die zaken, of gewoon na-aapt wat hij geleerd heeft.

Omgekeerd ga ik naar een tandarst die geen fluoride gebruikt en natuurlijke vullingen gebruikt, iets duurder, maar gezonder. Ik raakte eens in gesprek met hem en hij was duidelijk ook op de hoogte van de illuminati, vaccins, fluor, enz... zo zie je maar...
ooit al eens gezien wat tetanus doet met iemand? Een langzame, pijnlijke dood? Ik wens het niemand toe.

http://www.youtube.com/watch?v=uWQpTV0pYV8

https://www.youtube.com/watch?v=AX5K_uvhL6w
Oud 23 oktober 2013, 08:46   #116
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
men is niet verplicht een spaarlamp te gebruiken, men mag alleen geen gloeilamp meer verkopen in de EU. Koop uw gloeilamp dan in Jemen. Of natuurlijk, gebruik de monochromatische LED lampen.
Ja , men is niet verplicht in die zin, ik had het anders moeten stellen. Men heeft wel verplicht dat gloeilampen niet meer mogen verkocht worden. En dat zorgt ervoor dat die spaarlampen natuurlijkerwijs VEEL meer gaan gebruikt worden, dat spreekt voor zich en dat weet de industrie en de illuminati ook.

Citaat:
Dat, mijn beste, is gewoon debiel. kwik is een groot atoom, dat niet door glas heen kan dringen.
Bekijk de docu. Er is lekkage bij vrijwel alle lampen. Het kwik kan al gedetecteerd worden met een ongevoelig instrument rond een lamp. En een analyse van de lucht waarin spaarlampen gebrand hebben verraden talloze giftige stoffen.

Laatst gewijzigd door exodus : 23 oktober 2013 om 09:00.
Oud 23 oktober 2013, 08:47   #117
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Er zijn studies die een verband aantonen en er zijn studies die geen verband aantonen. Studies die geen verband aantonen zijn dikwijls niet neutraal en er is belangenvermenging.

Mijn devies: better safe than sorry.
lol

geen enkele wetenschappelijke studie toont dat verband aan. Enkel antivax-gestuurde "studies" leggen de link. Maar die zullen wel neutraal zijn, en daar is er zeker geen belangenvermenging.

Oud 23 oktober 2013, 08:55   #118
exodus

Standaard

Citaat:
ooit al eens gezien wat tetanus doet met iemand? Een langzame, pijnlijke dood? Ik wens het niemand toe.

http://www.youtube.com/watch?v=uWQpTV0pYV8

https://www.youtube.com/watch?v=AX5K_uvhL6w
Hupla, weer het paadje van de angst bewandelen.

Er zijn zoveel ziekten waar je een pijnlijke dood aan kan sterven. De prikken zijn gewoon gebaseerd op het promoten van irrationele angst.

Trouwens, vaccins worden in twijfel getrokken. We hebben het daar al over gehad.

Gewoon een anekdote: op iemand die ik ken, zijn werk gaven ze gratis grieppriks. Velen van diegene die de prik kregen waren enkele dagen tot een week slecht ervan, en één heeft er zelfs de griep gehad. Diegene die geen prik gekregen hebben waren zo gezond als wat. Stel je vragen bij hoor.

Laatst gewijzigd door exodus : 23 oktober 2013 om 08:57.
Oud 23 oktober 2013, 09:05   #119
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Kom kom, je weet maar al te goed welke stof ik bedoel.
ethylkwik is niet kwik. De biologische effecten van beide stoffen zijn verschillend. Ze moedwillig door elkaar gebruiken getuigt van oneerlijke discussiemethode.

Citaat:
En in spaarlampen zit geen kwik?
de discussie gaat over vaccins

Citaat:
Mijn punt is je hebt die troep niet nodig. Waarom moet je het nemen? Better safe dan sorry zou je motto moeten zijn, zelfs al geloof je niet in de illuminati.

Maar het is een feit dat ze het opzettelijk erin steken. Zover gaat de samenzwering.
ze steken dat opzettelijk erin. Als bewaarmiddel voor multidose-vaccins. De hoeveelheden die ge hierdoor binnenkrijgt zijn slechts een fractie, en na 24 h is er zelfs geen ethylkwik meer te detecteren in het lichaam. Straffe samenzwering om mensen dociel te houden
Oud 23 oktober 2013, 09:26   #120
exodus

Standaard

Citaat:
ethylkwik is niet kwik. De biologische effecten van beide stoffen zijn verschillend. Ze moedwillig door elkaar gebruiken getuigt van oneerlijke discussiemethode.
Het is giftig, daar gaat het om.

Citaat:
de discussie gaat over vaccins
Wel ik had het ook over spaarlampen.

Citaat:
ze steken dat opzettelijk erin. Als bewaarmiddel voor multidose-vaccins. De hoeveelheden die ge hierdoor binnenkrijgt zijn slechts een fractie, en na 24 h is er zelfs geen ethylkwik meer te detecteren in het lichaam. Straffe samenzwering om mensen dociel te houden
Er zijn studies die aantonen dat het een negatief effect heeft. Er zitten trouwens meerdere giftige stoffen in. Het is een cocktail.

En zie ook dit:

'Over nadelen vaccinatie wordt veelal gezwegen'

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/...gezwegen.dhtml

En dit, gewoonweg wijze woorden. We moeten niet zoveel op autoriteit vertrouwen.

Citaat:
“And when you look at the list of ingredients in vaccinations, the list of poisons, there’s no other word for them. They call them toxins, it’s just another word for a poison. It’s hard to imagine, ok, where did we ever get the idea that by injecting poisonous substances into the human body we’re developing health. I don’t understand where that idea ever came from. The only thing that poisons do, is poison. So, if you are going to be putting something that’s poisonous into the human body, what do you expect to happen. You expect it to get poisoned. And, as you said, where are the benefits of vaccination?”

“Vaccines don’t work. Vaccines are dangerous. And people who think that when they vaccinate their child they’re protecting them, unfortunately, the evidence shows that that’s not the case. Vaccines don’t immunise. All they do is sensitise. They make you more susceptible to allergic problems, to food allergies, to asthma, to excema, to autism, to all of these other problems that didn’t used to exist, or didn’t used to exist in the numbers that we see now, for sure.”
Zoals in de documenten "silent weapons fo quiet wars" gezegd wordt (dit document is zogezegd een haox, maar wederom een hoax die de realiteit perfect beschrijft).

Citaat:
“When a silent weapon is applied gradually, the public adjusts/adapts to its presence and learns to tolerate its encroachment on their lives until the pressure (psychological via economic) becomes too great and they crack up.

Therefore, the silent weapon is a type of biological warfare. It attacks the vitality, options, and mobility of the individuals of a society by knowing, understanding, manipulating, and attacking their sources of natural and social energy, and their physical, mental, and emotional strengths and weaknesses.”

Laatst gewijzigd door exodus : 23 oktober 2013 om 09:27.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be