![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En maar janken dat we uw soort niet moeten hebben. Hypocriet. En je achterlijke godsdienst moeten we hier ook niet. Dus profiteer nog zo lang je kan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Europees Commissaris
|
![]() Met alle respect, maar jullie kunnen met je miljard moslims nog geen 6 miljoen Joden aan...
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blijven proberen en veel boeken lezen. Maar dan niet de handleiding voor pedofielen eh ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En schrik dat we daar van hebben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Piet komt om cadeautjes te géven, niet om er te eisen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie bewapent het Midden-Oosten voornamelijk denkt ge? Neenee, moslims betekenen niet veel op wereldvlak. Noch militair, noch economisch. Ze kweken hard maar daar blijft het bij.
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk wordt er nu geen Jamaicaanse ambassade in brand gestoken, hé.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moslims bestrijden elkaar nu al. Het koelt wel zonder blazen ![]() Laatst gewijzigd door hurricane : 23 oktober 2013 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelfs in landen waar ze 90% van de bevolking uitmaken én hulp van het buitenland krijgen kunnen ze de macht nog niet grijpen.
![]() |
#114 |
Minister-President
|
![]() Het is duidelijk. Het doel van de politiek correcten is dat de blanken, de autochtone Vlamingen, hier een minderheid zullen zijn. Daar zijn ze mee bezig. En dus... Als er hier meer kleurlingen dan blanken wonen, is het niet zo vreemd dat dat debat gevoerd wordt. Ik snap niet waarom zwarte piet niet zou mogen. Op de website van de NOS zag ik enkele prenten uit de 19e eeuw of zo. Dat was wel racistisch, maar sindsdien is er veel veranderd. Het viel mij op hoeveel er veranderd is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad. De Nederlandse kinderen waren dat gewoon om iets te krijgen met Sinterklaas. In de V.S. (wat nu de V.S. is), konden ze moeilijk uitleggen waarom Nederlandse kinderen wél iets kregen van Sinterklaas en de andere kinderen niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat dan verboden, misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() Ze willen niet alleen zwarte Piet verbieden, maar ook Sinterklaas. Sinterklaas is Vlaamse en Nederlandse cultuur. Ik vind het racistisch om dat verbieden. Waarom mogen wij Vlamingen onze cultuur en tradities niet behouden? Trouwens, zwarte Piet, het beeld van zwarte Piet, is al veel veranderd. Op de website van de NOS zag ik die oude prenten. Het verschil is groot, vind ik. Vroeger was zwarte Piet dom en kon hij niet correct Nederlands praten. Ik dacht dat die tijd toch voorbij was, dus waarom Sinterklaas verbieden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We zijn inderdaad zwak dankzij het cultureel-marxisme maar kijk eens naar wie de macht heeft in België? Er zit misschien één moslim bij de machthebbers? Dan nog een vrouwelijke zonder hoofddoek. Ik zou graag eens wat resultaten zien van jullie heilige soldaten en geen praatjes.
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() En wat is daar mis mee ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister-President