Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 oktober 2013, 01:11   #181
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Niemand die hij kent IRL heeft dat.
Zelfs zijn baas niet, vermoed ik.
Mensen die gestudeerd hebben zijn voor meneer een raadsel.

Vraag hem eens wat hij gestudeerd heeft! Je zal wel zien.
Ik heb gestudeerd voor boeffer, maar ben afgekeurd omdat ik te weinig zoop !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2013, 01:14   #182
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
Er bestaan ingenieurs chemie, ingenieurs biochemie, en ingenieurs biomedische ingenieurstechnieken.
En jij bent...? ( je moet de informatie er echt uitwringen bij u hé, of moet je het nog uit uwen duim zuigen ? )
Oud 30 oktober 2013, 01:16   #183
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
En jij bent...? ( je moet de informatie er echt uitwringen bij u hé, of moet je het nog uit uwen duim zuigen ? )
Vanwaar dat inspector gadget gehalte?

Reageer gewoon op de inhoud.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2013, 01:17   #184
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat doet er weinig toe wat ik ben. Feit is dat ik het verschil weet tussen chloorgas en chloride, en ook de procedure ken om het ene te maken uit het andere.
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2013, 01:27   #185
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet zo heel lang geleden een algoritme ontwikkeld om met wavelettransformaties de QRS-pieken van menselijk hartslag te detecteren in een omgeving met veel ruis van onvoorspelbare ruiskarakteristieken.
Wat hebben hartslagmeters met vaccins te maken , man ? Ik zal het u zeggen : niets.
Als je metserswerk te verrichten hebt, ga je het niet aan de schoenmaker vragen, hé ? Dus : " schoenmaker, blijf bij uw leest ! "
Oud 30 oktober 2013, 01:31   #186
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat doet er weinig toe wat ik ben. Feit is dat ik het verschil weet tussen chloorgas en chloride, en ook de procedure ken om het ene te maken uit het andere.
Ik neem elke dag een paar gram chloride , ik zie jou hetzelfde niet doen met chloorgas.
Maar je mag het gerust proberen hoor.
Oud 30 oktober 2013, 01:31   #187
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik neem elke dag een paar gram chloride , ik zie jou hetzelfde niet doen met chloorgas.
Er zitten chlooratomen in beide.
Oud 30 oktober 2013, 01:33   #188
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Doe niet zo geheimzinnig man. Als je je bedenkingen wat gewicht wil geven tenminste. Anders ga ik er maar van uit dat je er niet meer van kent als gelijk wie, de eerste de beste .
Het zoveelste ventje dat een beetje de belangrijke komt uithangen op het internet...
Oud 30 oktober 2013, 01:34   #189
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Er zitten chlooratomen in beide.
En dan ? Ik zeg u om chloorgas te pakken. Zul je het overleven ? Onkruid vergaat niet zeggen ze toch ?

Laatst gewijzigd door meneer : 30 oktober 2013 om 01:35.
Oud 30 oktober 2013, 01:35   #190
six
Banneling

Standaard

Citaat:
En dan ?
Chloorgas zijn twee chlooratomen. Een chloride is een chlooratoom verbonden aan een metaalatoom.
Oud 30 oktober 2013, 01:42   #191
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Chloorgas zijn twee chlooratomen. Een chloride is een chlooratoom verbonden aan een metaalatoom.
Wat kan mij dat schelen, man ? Die informatie kan gelijk wie op Google vinden...Wat schiet ik daar mee op ?
Zeg eens klaar en duidelijk vanuit welke positie jij hier vaccins komt verdedigen ? Wat WEET jij daarvan, meer als een ander ? Met uw gezever over chlooratomen kan je ontploffen wat mij betreft, dat boeit me helemaal niet.
Oud 30 oktober 2013, 01:44   #192
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat kan mij dat schelen, man ? Die informatie kan gelijk wie op Google vinden...Wat schiet ik daar mee op ?
Zeg eens klaar en duidelijk vanuit welke positie jij hier vaccins komt verdedigen ? Wat WEET jij daarvan, meer als een ander ? Met uw gezever over chlooratomen kan je ontploffen wat mij betreft, dat boeit me helemaal niet.
Goed, wij zijn het er over eens dat de ene chloorverbinding schadelijk is en de andere niet?
Oud 30 oktober 2013, 07:16   #193
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Zeg eens klaar en duidelijk vanuit welke positie jij hier vaccins komt verdedigen ? Wat WEET jij daarvan, meer als een ander ?
Ik kan niet spreken voor six, en dat wil ik ook niet.

Wat ik wel weet is dat de pokken alleen nog in een reageerbuisje te vinden zijn, dat een tropenreisje een pak minder risico's meebrengt met de juiste prikken.

En dan natuurlijk mijn persoonlijke ervaring met het hondsdolheidsvaccin. Ik leef nog.
Oud 30 oktober 2013, 12:08   #194
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik kan niet spreken voor six, en dat wil ik ook niet.

Wat ik wel weet is dat de pokken alleen nog in een reageerbuisje te vinden zijn, dat een tropenreisje een pak minder risico's meebrengt met de juiste prikken.

En dan natuurlijk mijn persoonlijke ervaring met het hondsdolheidsvaccin. Ik leef nog.
Ik keur niet alle vaccinatie's af, zeg ik reeds van in het begin. Maar de laatste jaren worden er door winstbejag onnodige en zelfs gevaarlijke op de markt geslingerd, en dat is nu al meermaals bewezen.
Oud 30 oktober 2013, 12:10   #195
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Goed, wij zijn het er over eens dat de ene chloorverbinding schadelijk is en de andere niet?
Weet je wat je met je chloorverbindingen mag doen, ventje ?
Niet dat ik niet zie waar je naartoe wilt, je gaat zeggen dat de kwikverbindingen enz in vaccins niet giftig zijn. Wel, er zijn wetenschappers die het daarmee niet eens zijn.

Laatst gewijzigd door meneer : 30 oktober 2013 om 12:13.
Oud 30 oktober 2013, 13:09   #196
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik keur niet alle vaccinatie's af, zeg ik reeds van in het begin. Maar de laatste jaren worden er door winstbejag onnodige en zelfs gevaarlijke op de markt geslingerd, en dat is nu al meermaals bewezen.
nee dat is het niet
Oud 30 oktober 2013, 13:10   #197
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Weet je wat je met je chloorverbindingen mag doen, ventje ?
Niet dat ik niet zie waar je naartoe wilt, je gaat zeggen dat de kwikverbindingen enz in vaccins niet giftig zijn. Wel, er zijn wetenschappers die het daarmee niet eens zijn.
geen enkele wetenschapper heeft ooit een associatie kunnen aantonen tussen die kwikverbindingen en eventuele schadelijke effecten
Oud 30 oktober 2013, 13:15   #198
morte-vivante

Standaard

Citaat:
een paar gram chloride... toch maar opletten met die bloeddruk vriend
Oud 30 oktober 2013, 13:28   #199
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
geen enkele wetenschapper heeft ooit een associatie kunnen aantonen tussen die kwikverbindingen en eventuele schadelijke effecten
Jawel hoor, maar er zijn ook studies die het tegendeel beweren.

Alhoewel, zulke studies zeker... Deze studie heeft een belangrijke rol gespeeld in zogezegd de controverse te stillen. Maar een nieuwe studie die hetzelfde onderzocht kwam net het tot de tegenovergestelde conclusie: thimerosal is wel schadelijk.

Diegene die de originele studie heeft overzien heeft is momenteel voortvluchtig omdat hij financiële fraude pleegde. Moet er nog zand zijn...

Citaat:
2003 Danish Study on Mercury Fabricated? New Study Completely Different Results.

Question markNew Danish/CDC Data Undercuts Claims that Autism Rates Increased in Denmark after Mercury was removed from Vaccines: Who is Telling the Truth?

By John Gilmore

A widely publicized study released in 2003 claimed that mercury in vaccines played no role in causing autism because the rate of autism in Danish children increased after mercury was removed from Danish produced vaccines in 1992. A study released several weeks ago, however, shows the exact opposite, that the rate of autism in Danish children decreased after mercury was removed. And if the increasing rate of autism claimed in the earlier study showed that mercury had no role in causing autism, then logic would also require that the rate of autism going down, as shown in the current study, indicates that mercury in vaccines may very well have a great deal to do with causing autism. There is also a huge discrepancy between the total number of children with an autism diagnosis in Denmark during the study period between the two papers that baffles explanation.
http://www.ageofautism.com/2013/09/d...t-results.html

Laatst gewijzigd door exodus : 30 oktober 2013 om 13:34.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2013, 13:30   #200
six
Banneling

Standaard

exodus, hoe weet jij of een bron goed is?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be