![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jantje is niet dom en zeker niet zo dom om een jourrnalist te geloven, of die nu werkt voor de VRT of voor een krant.
Maar de woorden kwamen uit BDW zijn eigen mond en dat is dus een correcte weergave van zijn uitspraak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Een éénmalige bindende keuze die overgaat op erflaters ? - Een keuze die men uit fiscaal opportunisme kan herzien ? - Een keuze die men om andere redenen kan herzien ? - Een keuze die men zonder opgave van reden kan herzien ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Evenmin zie ik in dat deze opiniepeilingen zouden 'vervalst' zijn (zoals u beweerde) waarin de NVA een minder goede uitslag zou behalen. Ik heb u anders nooit horen klagen over 'vervalsing' in deze wanneer de NVA een goede uitslag behaalde in opiniepeilingen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 oktober 2013 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
________ (*) André Decoster (1958) is hoogleraar aan de KULeuven (Kulak) binnen de werkgroep Economie en Overheid van het Departement Economie van de Faculteit Economische en Toegepaste Economische Wetenschappen Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 oktober 2013 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik schreef gisteren toch al dat die met brugpensioen zuur gaan lachen. Laatst gewijzigd door pajoske : 30 oktober 2013 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wedden dat de boetes in Vlaanderen het meeste gaan opbrengen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Burgemeester
|
![]() Best mogelijk maar geld die opmerking niet voor het programma van elke partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Ik geef u volledig gelijk dat dit onrechtvaardig is. Mijn vrouw zou in diezelfde situatie kunnen komen als ze wordt afgedankt. Ik vind dat helemaal niet rechtvaardig. Maar moeten we daarvoor het land splitsen? Het is vooral in Vlaanderen dat mensengebruik maken van brugpensioen en tijdskredieten allerlei. Maar ik beweer wel dat NVA een héél pak stemmen gaat verliezen als die bruggepensioneerden gaan beseffen wat de ware doelstellingen van NVA inhouden. Ik wijs enkele fanatieke NVA-aanhangers die veel inkomen gaan verliezen op de risico's die ze nemen door NVA te kiezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Waarom zou dit in het geval van Brussel anders zijn? Dat men de opbrengst van boetes op het eigen grondgebied int is dan weer de evidentie zelve. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
En gij gelooft dat ze dan nog veel stemmen gaan halen voor hun confederalisme? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Maar mij persoonlijk kan dat ook niks schelen hoor. Ikzelf, nog mijn echtgenote zullen ooit kunnen teren op een brugpensioen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() Sinds wanneer gelden die belastingschijven voor het gezinsinkomen en niet voor het individuele inkomen uit arbeid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- Als je van Belgie naar Nederland verhuist, mag je dan nog terug? - En uw kinderen? - En als ge weer van gedacht veranderd? - Moet ge daar een reden voor opgeven?
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of wacht, neen, dat was jij alleen.
![]() |