![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nog een voorbeeld vroeger in de geschiedenis, de heksenprocessen. maw, alle burger excessen waar geen correct recht gesproken wordt door de overheid. Laatst gewijzigd door giserke : 30 oktober 2013 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Bedankt dat je mijn originele stelling "Dat krijg je wanneer het klootjesvolk denkt rechtertje te moeten spelen..." mooi illustreert, giserke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ondertussen loopt Michelle Martin rustig door de Lippenslaan in Knokke.
Only in Belgium |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://yahoo.skynet.be/nieuws/wereld...eende-pedofiel
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...pedofiel.dhtml Gerechtigheid !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Ja en in Engeland zitten er een paar tokkies samen hoor .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat dit in België ook zou kunnen gebeuren.
Omwille van het feit dat ons gerecht al zoveel echte daders heeft bepampert en vrijgelaten dat om den duur mensen zo reageren, slim ? nee , maar het kan het gevolg zijn van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Tuurlijk niet slim ! Ik ben sowieso tegen het recht in eigen handen nemen, dit consequent in alle omstandigheden. Men gaat het gerecht niet beter doen functioneren door mensen publiekelijk te stenigen, aan de schandpaal te nagelen of in brand te steken. Dit trieste Engelse voorbeeld van een onschuldige 'dader' die door de goegemeente 'berecht' wordt is daar een zeer extreme uitwas van. Het gerecht doet nog altijd beter haar werk, ondanks haar vele gebreken en tekortkomingen en 'onrechtvaardigheid' dan de blinde woede van de onwetende volksmassa. Moest iemand afschuwelijk als Dutroux destijds aan de menigte zijn overgeleverd dan zouden die slachtoffers heus niet zijn teruggekomen, laat staan dat het positief had bijgedragen aan het verwerkingsproces van hun familie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Op Mars gezeten de afgelopen 30 jaar?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |