![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mis poes, een afrikaan kan ook een witte zijn, een neger daarentegen niet, of er moet iets genetisch aan schelen, al kan je dat misschien wel van alle negers denken als je ziet hoe ze zich gedragen in hun thuislanden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat ik die jeugdzonde ook eens heb gemaakt. het is om van in het stof te kruipen hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind verhofstad erger.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als die stil moeten zijn is het de beurt aan de vrouwen in de straat enzovoort, die grens van intolerantie en 'moeten nadenken over wat je zegt' wordt wel telkens verlegd, het is belangrijk dat extreme kritiek kan geuit worden om die grens zo hoog mogelijk te houden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangenaam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Er is altijd actie - reactie. Van mij mag iemand alles zeggen. Ik vind zelfs dat iemand een saw lachje mag afspelen op een begrafenis. Het punt is alleen dat diegene dan niet moet gaan klagen als zijn tanden eruit worden geslagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de vrijheid om uw mening te uiten impliceert net dat aan het uiten van een mening géén fysieke nadelige gevolgen verboden zijn. Indien die er wel zijn, dan ga je netjes de muzelmaanse toer op: wie kritiek uit krijgt zweepslagen, steniging of onthoofding als gevolg. Daar zit weinig VRIJHEID van het uiten van uw mening bij.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 oktober 2013 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Vrouwen moeten trouwen.' zei één van die artefarcten uit de 10de eeuw. Vrouwen moeten niks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een duidelijke boodschap van de Lage Landen is er nog steeds niet. Er zal misschien nog een ferme kop moeten vallen. Helaas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben geen kunstexperte maar ik apprecieer kunstuitingen in het algemeen en de koranverzen op een naakt vrouwenlichaam vond ik geslaagd. Het metaforische ervan doet me nog steeds denken aan mijn buurvrouw: sprankelend lachen als de heer des huizes thuis is gekomen, wat een sprankelende lach (je waant je even in een luisterrijke harem). Maar zodra meneer vertrekt en de kinderen thuiskomen, gaat ze als een furie te keer. Een vierjarige afblaffen ... na twee uur is die nog altijd aan het huilen. Volgens mij is Van Gogh niet ver genoeg gegaan. Hij heeft het heel sereen en basic gehouden. En draait kunst niet voor een deel uit op provoceren? Lees 'nadenken'? Dat is een facet van onze cultuur : nadenken. Het 'creatief aansporen tot nadenken' wordt aangevallen en met de dood bekocht. Tuurlijk is dat zo want in de islamitische cultuur is dat 'ennemi nr 1'. En daar maak jij een 'lijvig' grapje over. Of kom, een platitude. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Theo van Gogh was een talentvolle kunstenaar. Het waren niet de kogels die hem fataal werden, wel de islamitische afslachting toen hij met een bot mes de keel werd overgesneden. En neen, daar heeft VOORAL VRT niet over bericht. De totale desinformatie over die schandelijke slachting sprak boekdelen. Sindsdien kijk ik niet meer naar VRT nieuws.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Theo van Gogh was een talentvolle kunstenaar. Het waren niet de kogels die hem fataal werden, wel de islamitische afslachting toen hij met een bot mes de keel werd overgesneden. En neen, daar heeft VOORAL VRT niet over bericht. De totale desinformatie over die schandelijke slachting sprak boekdelen. Sindsdien kijk ik niet meer naar VRT nieuws.
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |