Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 november 2013, 10:31   #61
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik heb een paar fantastische onderwijzers gehad.
Ze hadden een paar dingen gemeen. Niks arrogantie, wel kennis en een natuurlijke vorm van leiderschap.

Arrogantie heb ik ook gezien in leraren en leraressen.
Over het algemeen waren dat modellekes die bang waren, en arrogantie gebruikten om toch sterk te lijken. Het resultaat was natuurlijk wel iets anders.
Raad eens welke leraren hun auto's nooit in de werkplaats stonden voor onderhoud of herstellingen? Of toch maar naar de Gamma gingen voor een ijzeren tuinpoortje...

Niet dat ik U daarmee wil vergelijken. Maar toch....
Ik ben dus duidelijk niet arrogant.
Mijn leerlingen haarzorg en bio-esthetiek verzorgen mijn looks.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2013, 10:38   #62
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik ben dus duidelijk niet arrogant.
Mijn leerlingen haarzorg en bio-esthetiek verzorgen mijn looks.
Dat verklaart veel.

Mijn nicht heeft ook zo'n richting gevolgd. Haartooi. Ze heeft me ooit eens mogen kortwieken, zo'n 25 jaar geleden, als examen. Ze heeft er veel van geleerd*.

Ze is nu zeer geslaagd frituur-uitbaatster. Of beter gezegd, haar personeel doet dat.

*Ik daarentegenover ook. Ik ben sindsdien niet meer bij een kapper geweest. Het is duidelijk dat haar een bepaalde limiet heeft, en dat die bij elke mens verschillend is. Ik krijg het mijne niet langer dan schouderlengte.
Oud 1 november 2013, 10:43   #63
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dat verklaart veel.

Mijn nicht heeft ook zo'n richting gevolgd. Haartooi. Ze heeft me ooit eens mogen kortwieken, zo'n 25 jaar geleden, als examen. Ze heeft er veel van geleerd*.

Ze is nu zeer geslaagd frituur-uitbaatster. Of beter gezegd, haar personeel doet dat.

*Ik daarentegenover ook. Ik ben sindsdien niet meer bij een kapper geweest. Het is duidelijk dat haar een bepaalde limiet heeft, en dat die bij elke mens verschillend is. Ik krijg het mijne niet langer dan schouderlengte.
Ah ja, die van hout hebben mijn tuinhuis gemaakt, leerlingen kantoor hebben ooit in het verleden mijn drukwerk in enveloppen gestoken en volgend jaar gaan die van lassen een mooi hekje voor mij maken.

Mijn arrogantiepeil neemt weer een diepe duik.

Het feit dat uw nichtje na het onder handen nemen van uw haar heeft gekozen voor de stiel van frituuruitbaatster, laat ik trouwens volledig voor uw rekening.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 november 2013 om 10:46.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be