![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn leerlingen haarzorg en bio-esthetiek verzorgen mijn looks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn nicht heeft ook zo'n richting gevolgd. Haartooi. Ze heeft me ooit eens mogen kortwieken, zo'n 25 jaar geleden, als examen. Ze heeft er veel van geleerd*. Ze is nu zeer geslaagd frituur-uitbaatster. Of beter gezegd, haar personeel doet dat. *Ik daarentegenover ook. Ik ben sindsdien niet meer bij een kapper geweest. Het is duidelijk dat haar een bepaalde limiet heeft, en dat die bij elke mens verschillend is. Ik krijg het mijne niet langer dan schouderlengte.
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn arrogantiepeil neemt weer een diepe duik. Het feit dat uw nichtje na het onder handen nemen van uw haar heeft gekozen voor de stiel van frituuruitbaatster, laat ik trouwens volledig voor uw rekening. ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 november 2013 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |