![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#821 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#822 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar als werkgever kan je de regels niet aanpassen om dat op te vangen. Ik kan mijn bedrijf niet verhuizen naast de school van elk kind. Ik kan mijn werven ook niet kiezen in de buurt van elk kind zijn school. En ik kan nog minder een eigen kinderopvangdienst en kindertaxi organiseren op en naar mijn werven. |
|
|
|
|
|
|
#823 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Natuurlijk, maar dat hoeft niet te betekenen dat er geen kritiek mag geuit worden op bepaalde motieven om kinderen uit de weg te gaan. Tot nu toe is er niet onmiddellijk een heel fraai beeld geschetst door mensen die geen kinderen hebben en er ook geen wensen. Het komt allemaal heel egoïstisch en hedonistisch over.
|
|
|
|
|
|
#824 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Moeder, vader, 3 zoons, 2 zussen, inbegrepen de aangetrouwde 4 stuks. Eén schoondochter heeft mijn moeder moeten afgeven aan kanker. Familieruzies? Waar? Wanneer? Burenruzies? Waar? Wanneer? Met wie? Om blijvend ruzie te maken moet je daar wel met twee voor zijn. Het leven is wat je ervan wil maken. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 13 november 2013 om 00:44. |
|
|
|
|
|
|
#825 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Dit kind is geen vergissing, geen enkel kind is een vergissing. Leven is geen vergissing. Er ZIJN geen optimale omstandigheden om een kind te krijgen, zeker geen materiele. |
|
|
|
|
|
|
#826 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#827 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Absoluut moet een ouder niet de slaaf worden om aan luxe goederen voor de kinderen te kunnen voldoen. Maar ik had het over comfort , en niet over luxe . op een bepaalde leeftijd elk zijn kamer , warm , en goed geisoleerd , geen schimmelkot, warme kleren en de nodige uitrusting aangepast aan hun leeftijd en studie zijn een behoorlijk budget toch . Kinderen zijn ook niet altijd blij met de afdankertjes van de oudere broers of zusjes. |
|
|
|
|
|
|
#828 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#829 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#830 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar probeer je kop niet in het zand te steken. |
|
|
|
|
|
|
#831 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#832 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vind dat eigenlijk in die zijn geval nogal een verstandige beslissing. |
|
|
|
|
|
|
#833 |
|
Schepen
|
|
|
|
|
|
|
#834 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#835 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dat die oude gedrogeerde seniele bejaarden er niet van moeten verschieten dat de mensen niet echt om hen geven. Als ze anderen voortrekken of benadelen en dus ruzie stoken tussen hun kinderen en kleinkinderen moeten ze daar de gevolgen van dragen. |
|
|
|
|
|
|
#836 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#837 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dat is wel degelijk relevant als je Jan zijn polemiek leest over de "verschillende generaties" die voor elkaar zorgen. |
|
|
|
|
|
|
#838 |
|
Schepen
|
|
|