![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door marijke taffein : 1 oktober 2004 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En wat meer is, ik heb hun volledige vertouwen, met momenten nemen ze het zelf voor mij op tegen hun moeder als we eens een geschil hebben. Ik weet zeker dat ze zich nooit tegen mij zullen keren tenzij ik het echt zou uithangen en ze er dus reden toe hebben. Het klinkt misschien cru maar jij hebt gefaald. Daar kon of kan je wellicht niets aan doen maar het is zo. Geen enkel rechtsysteem kan dergelijke zaken oplossn, mensen wel maar die kunnen ook niet toveren. En familiale banden mag je nooit onderschatten ook al bestaan die hooguit uit ruzies. Sterkte
![]() |
![]() |
#65 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
enkele tijd geleden gaf ie een vreemde opmerking via msn over of hij moest wachten tot ie 18 was om naar me toe te komen dus ik denk dat ie problemen heeft --- aangezien ik niet zijn moeder ben moet ik echter afwachten tot de duidelijke vraag van hem komt voor kontakt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() Blijf dan maar hopen, ik hoop mee maar leg je boonjes er niet op te rusten, het kan alsnog tegenvallen.
![]() |
#68 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
The reason why I leave you behind Is one you may not understand I love you too much I'm just losing control It's getting way out of hand And I don't know what to do Not with us And not even with myself I'm destroying my innerself By holding on to you So the only thing for me to do Is get you out of my head i feel sorry and sad but this is the only thing i can do to save myself i love u reinier and i miss you I'll be there When there's no one else to turn to I'll be there When you need someone to hold you I'll be there When the dark of night surrounds you I'll be there... marijke http://taffein2.bappy.com page reinier my stepson Laatst gewijzigd door marijke taffein : 1 oktober 2004 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij ben je zot!
Uw man zit achter u, uw vriendin zit achter u, hun kleine zit achter u. Uitgebrande wagen, rechtzaken, stalking, plundering. Vluchthuizen, opnieuw onderduiken. U gaat van hot naar her in europa. Daar zit veel meer achter dan een triest verhaal. Mee alle chinezen, maar niet den dezen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
[size=1]Auteur: marijke taffein[/size] [font=Verdana,Helvetica,Arial][size=2] je suis belge ---oui--mais je n ai pas des droits ---j etais la victime pendants des annees ---mais la police m a refuse l aide a plusieurs occasions --- a la fin j ai du me cacher et ceci deja pendant un annee**--- etre belge n est pas tellement amusant parfois ----- je fais appelle a tous les lecteurs qui puissent aider et surtout au ministre de justice aui j adresse cette lettre ---svp monsieur le ministre faites une enquete sur les faits recites dans cette lettre----merci woensdag 7 april 2004 Geachte Heer Minister----- Aangezien ik nergens anders respons schijn te vinden bij de politionele en gerechtelijke instanties---richt ik deze brief aan U in de hoop eindelijk gehoor te vinden---- Ik wens mij bij deze ook burgerlijke partij te stellen en wel om de volgende redenen en tegen de volgende persoon De Maertelaere Erika --- geboren te Sleidinge op ik geloof 08/07/1964 om de volgende feiten ---- diefstal---diefstal met geweld --- afpersing---gijzeling ---mishandeling door middel van al deze middelen ben ik jaren een speelbal geweest van dexe dame --- die een kind had van mijn overleden echtgenoot---- aangezien ik na zijn dood geen echt doel had in mijn leven dacht ik dat ik een verschil kon uitmaken voor haar en zijn zoontje----uiteindelijk werd ik gedurende jaren verplicht te gaan werken slag om slinger om het hoofd te kunnen bieden aan de schulden die zij maakte door veelvuldig cafe bezoek bingospel en leningen die ze ook op mijn naam met valsheid in geschrifte afsloot----en waarvan ik de bewijzen heb als klap op de vuurpijl wil ze nu ook nog eens mijn huis in de wacht slepen waar ze in haar naam een hypotheek op nam---ik werd door de politie na een zoveelste poging om mijn eigen financiele zaken in handen te krijgen uit mijn eigendom gezet----ze had ook mijn bankkaart in haar bezit ik probeerde me zo goed en zo kwaad mogelijk te verdedigen maar aangezien beiden zij en haar zoontje van 13 ongeveer 100kg wegen en ikzelf amper 5okg belandde ik uiteindelijk in een vluchthuis en mocht zij met medewerking van de politie in mijn woning bijven zonder daar ingeschreven te staan jarenlang heb ik voor haar en haar zoontje gezorgd zonder haar ooit ten laste te rekenen voor de autoriteiten---wat eigenlijk had gemoeten maar ze had stempelgeld als gezinshoofd en wilde dat niet kwijtspelen--- ik betaalde dan ook steeds belastingen op mijn loon en pensioen als alleenstaande ---tot door haar buitensporig uitgeven ook die niet meer konden vereffend worden--- ik vroeg aan de politiedie me trouwens uitlachtte-- om op zijn minst na te gaan op haar bankrekening en via betalingen of ik de waarheid sprak maar zelfs dat lieten ze na--- uiteindelijk ben ik door de levensbedreigende houding die deze vrouw tegen mij stelde en nog steeds wat ik kan bewijzen door stukken in mijn bezit--in een depressie ondergedoken-- als gevolg daarvan heeft de gemeente evergem me nu ook nog eens uit mijn eigendom uitgeschreven en weigeren ze ook maar 1 enkel officieel papier af te leveren--zoals bewijs van goed gedrag en zeden en paspoort aangezien ik vooraleer beslissingen omtrent mijn verder leven familie in het buitenland wil bezoeken---door deze uitschrijving ben ik ook het vruchtgebruik op mijn woning kwijtgespeeld en de dame in kwestie is nu mijn kinderen aan het gebruiken om ook op de laatste frank daarvan haar klauwen te slaan---- Aub mijnheer de minister kunt U de autoriteiten vragen eindelijk een grondig onderzoek in deze zaak te doen---ik weet dat ik hoogstwaarschijnlijk nooit een frank zal terugzien van wat ik kwijtspeelde maar wat er rest wil ik niet ook nog kwijt geraken --- vriendelijke dank marijke taffein p/a [email protected] molenstraat 26 ertvelde belgium [/size][/font]deze chinees heeft er meer dan genoeg haar deel van gehad en speelt niet meer mee |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 1 van mijn zonen is een drugdealer ---de 2 de is dood aan het gaan van druggebruik en levercirrhose en mijn dochter is met al het geld en bezittingen gaan lopen van mijn man zijn ouders --- mijn man was enig kind --- zijn moeder stierf drie maanden voor hem en de dag dat ie stierf kwam hij terug van de notaris waar hij de erfenis van zijn moeder had afgetekend ----zijn vader stierf in 2002 ----mijn kinderen verklaarden aan het ziekenhuis dat ze wees waren zodat ik nooit verwittigd ben van zijn opname maar ik kreeg wel de rekening van het ziekenhuios--- ik heb wel de begrafenis geregeld maar blijf tot nog toe in het ongewisse of ik vruchtgebruik had op de zaken van zijn ouders die ook enige kinderen en bemiddeld waren --- geen nood ---wat weg is is weg wees daar maar zeker van dat is allang op aan drugs en andere onnozeliteiten ---en aan de notaris verklaarden ze dat ik van hun vader gescheiden was -wat zeker niet het geval was -we waren gehuwd zonder kontrakt met gemeenschap van goederen ----rarara belgie heeft meer kromme kanten dan rechte in mijn geval
Laatst gewijzigd door marijke taffein : 1 oktober 2004 om 20:28. Reden: titel vergeten |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk wanneer die brief bij Van Grembergen terecht komt, deze er wel een zaak zal van maken. Ik ben zo vrij, aangezien die brief hier onder Uw naam op het internet staat, hem af te drukken. En aan de burgemeester ter hand te stellen. U weet ook, zo goed als iedereen, dat het niet alleen een PV is die moet opgemaakt worden, maar dat U ook een proces moet aanspannen. En dit is nog nooit gebeurt. U heeft er steeds de politie bijgeroepen, en Uw relaas gedaan! Tegenpartij heeft haar relaas gedaan. Waarom heeft U er NOOIT een rechtzaak van gemaakt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In gent hebben ze het vredegerecht, je hoeft geen advocaat te hebben om een zaak in te leiden. Voor juiste informatie bestaat er een gratis advieskantoor in de cataloniestraat (de koornmarkt).
Ga naar ginder, maandag zijn ze open. Als de helft waar is van wat je zegt heb je een redelijke kans op een degelijke uitspraak zoals teruggave van eigendom, schadeloosstelling en mogelijks straatverbod ook nog eens. Dat je een speelbal bent geworden van een trekzak kan ik nog enigzins inkomen, maar jij bent evenmin zuiver op de graat. U zal zeker delen in de klappen. Dat hoeft niet meteen zo negatief te zijn maar kan eventueel eens goed zijn om u met twee benen op de grond te zetten terug. Persoonlijk adviseer ik een oorvijg of drie voor al die toestanden zo ver te laten komen. En depressie, wake up de helft van het land heeft die. En hard werken en uw geld afgeven, wie getrouwd is maakt net hetzelfde mee. Geld is maar geld moet je maar denken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat familie gestolen heeft ben je sowieso kwijt, familie kan niet stelen van elkander volgens de wet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je verwart met "diefstal tussen echtgenoten"; dat bestaat inderdaad niet...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() als ge bij paul van grembergen gaat kan hij misschien eens kontakt met mark taets opnemen waar ik huilend meer dan eens gaan proberen ben de zaken op te lossen ---of bij het ocmw in evergem waar de dader het zellfs waagde onder de ogen van een sociale assistente me een vuistslag te verkopen omdat ik haar zei dat ze uit mijn woning moest of bij het sociaal centrum helpende handen in eeklo waar net hetzelfde gebeurde --op een gegeven ogenblik ging ze naar de politie met haar bebloed hoofd dat ze zelf veroorzaakte en klaagde mij aan --- een proces voeren waarvoor ze kreeg mijn loon op haar rekening uitbetaald na een geslaagde opvoering bij een baas over mijn kinderen die me wilden bestelen en de baas weigerde nog iets te veranderen ---te veel moeite voor de papieren heette het --- in kaprijke bij een baas klopte ze me in de wagen af en stampte me eruit --die baas betaalde nog in de hand --- ze kwam me afhalen klopte me tot ik het geld gaf en stampte me dan uit de wagen --- pv bij de politie van eeklo etc etc ----
procederen met wat --- op het moment dat de politie me buitenhaalde had ik net al mijn geld moeten afgeven --- en ik mag kontent zijn dat mijn baas de advokaat vandevelde in zelzate waar alle stukken liggen heeft betaald of ik had er nog niet vanaf geweest ---mijn pensioen houdt me in leven ik heb geen geld voor processen --- en nee ik heb nooit een antwoord gekregen van de minister net zo min als van alle nederlandstallige kranten die ik al heb aangeschreven --- wat kan hun die ene burger schelen---- in nood heb je maar 1 die je kan helpen en dat ben jezelf trouwens procederen de dader heeft niets --alles is wellicht al te gelde gemaakt --dus wat baat het je gelijk te halen--- je krijgt toch niet terug wat je bent verloren Laatst gewijzigd door marijke taffein : 1 oktober 2004 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
K'weet het, stom maar juist. Als er een bloedlijn is kan je wettelijk niet stelen van elkander. Raar hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |