![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#31721 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hebben de Fransen zich die basisvragen gesteld toen ze gebied na gebied annexeerden van de Nederlanden en Duitsland ? Stelt men zich die vragen als door annexatie na een oorlog een gebied groter wordt? En hier gaat het zelfs niet eens over annexatie maar hereniging !
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 20 november 2013 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31722 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Lijkt mij een les om te bezien wat maakt dat in de afgelopen 183 jaar er voldoende voorwaarden zijn dat dit wel een succes zou kunnen worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31723 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks te herenigen! Om te herenigen moet er een gevoel van doorleefde eenheid zijn geweest. En die is er nooit geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31724 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hebben de Fransen zich die basisvragen gesteld toen ze gebied na gebied annexeerden van de Nederlanden en Duitsland ? Stelt men zich die vragen als door annexatie na een oorlog een gebied groter wordt? En hier gaat het zelfs niet eens over annexatie maar hereniging ! Met ander woorden: uw vragen zijn niet relevant. Door Duitsland werden die immers ook niet gesteld bij de hereniging.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 20 november 2013 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31725 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die Vlamingen waren geen Fransen, wij zijn wel historisch Nederlanders. Ge geeft dus een soort tegenvoorbeeld om uiteindelijk vast te stellen dat het zelfs bij een annexatie kan, mits men voldoende tijd in acht neemt. De Duitsers uit de Oostkantons hadden dan weer veel minder tijd nodig. Citaat:
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 20 november 2013 om 16:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31726 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31727 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 november 2013 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31728 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat gedenken die trouwens op de feestag van zowel het Waals Gewest en de Franstalige gemeenschap...
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 20 november 2013 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31729 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dat zijn bijna vier eeuwen. Met andere woorden; tijd is niet relevant terzake.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 20 november 2013 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31730 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb eerder de indruk dat Nederlanders zich niet meer verstaan. Want ze hebben de laatste 10 jaar al 5 regeringen gehad en ze slagen er niet in een meerderheidsregering op poten te brengen want in de Eerste Kamer is Rutte II nu wéér eens afhankelijk van de oppositie. Wat een politieke puinhoop daar. En moest Wilders nu weer gaan winnen, wordt nog een groter onoverzichtelijk politiek debacle.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 november 2013 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31731 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dat ligt in België natuurlijk eventjes anders.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 20 november 2013 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31732 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat neemt niet weg dat Nederland op het randje zit van de onbestuurbaarheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31733 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En is een steen verkeerd gegooid dan zoekt ge wel een andere..... ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31734 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stenen genoeg. En degelijke stenen zelfs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31735 |
|
![]() U kunt weten dat ervan politiek Nederlandse kant geen interesse is in een samengaan, lijkt me wel duidelijk waar die stenen in werkelijkheid voor dienen. Aangesproken hoeven we
ons dus niet voelen ![]() Laatst gewijzigd door Adrian M : 20 november 2013 om 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31736 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31737 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik moest lachen toen ik dit zag:
http://www.ad.nl/ad/nl/5597/Economie...stoeloop.dhtml In ieder geval genoeg Belgen die van Appie houden.
![]() |
#31738 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Hoewel... -Google google- http://www.mt.nl/493/75443/dossier-d...provincie.html ... Ach, mafketels blijf je houden.
![]() |
![]() |
#31739 | |
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/943/Consume...dhtml#reaction
hahaha ![]() Arme System het Oosten. Wedden dat ie in de rij heeft gestaan ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31740 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken AH niet .... maar ik ken wel de Truienaar het kuddedier van het zuiverste ras dus kan ik me er iets bij voorstellen. De prijs is niet belangrijk WEL er bij zijn .... zowat het stomste volkske wat er rondloopt. lijken wel kaaskoppen die Truienaars...HAhAAHA |
|
![]() |
![]() |