![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn niet hoger ontwikkeld geweest, of we zouden zelf de microwezentjes zijn geweest, die in ons zijn gereïncarneerd. Nee, wij zijn gewoon primitief begonnen krachtens de evolutietheorie die door de microwezentjes is geschapen. En omdat ze zelf verder ontwikkeld zijn zou je dat kunnen formuleren als dat ze ons hebben ingehaald. Maar dat is toch niet juist en schept een verkeerd idee. Zo zeg je ook niet dat de ouders de kinderen hebben ingehaald. Nee, de ouders waren er eerder dan de kinderen en hebben hun voorgebracht. Zo waren de microwezentjes er eerder en hebben ons voortgebracht. Dus ze hebben ons niet ingehaald. Ze waren er al voor dat wij er waren. En we leven niet op een atoom van een hogere (grotere) wereld, dat gaan we zelf in de toekomst doen: het heelal volbouwen met ruimteschepen. Die hogere wereld gaan we dus zelf scheppen. Laatst gewijzigd door harriechristus : 14 november 2013 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
#1182 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1184 |
Vreemdeling
|
![]() Daarmee bedoel ik dat als al die atomen verschillende werelden zijn onze wereld ook alleen met andere werelden /atomen een hogere wereld kunnen schapen
|
![]() |
![]() |
#1185 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb op YouTube gekeken toen je op televisie was en ik moet zeggen die moderator is gewoon een beetje dom maar dat je de 2e Jezus bent is wat moeilijker te geloven en al helemaal die theorie over god Maar oke immers ben ik gelovig (islamitisch) en alsnog geloof ik dat dit kan kloppen sterker nog ik geloof het wel behalve dan dat met de 2e Jezus en over dat microwezentjes god zijn maar ik zou zeggen gefeliciteerd met de eerste persoon die je (deels) geloofd
![]() Laatst gewijzigd door Ben0313 : 14 november 2013 om 20:57. |
![]() |
![]() |
#1186 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() 't Ene sprookje of het andere sprookje. Dat maakt niet uit. Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#1187 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
2. Nee de kern is dat alles uit ruimteschepen is gemaakt. 3. Is dat een screenshot van een cake uit Gmod? Laatst gewijzigd door Ben0313 : 14 november 2013 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
#1188 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vandaar dat jij dat al 40 jaar lang doet met je 'domme wetenschappelijke tegenstanders', waarvan je, hoe paradoxaal dat ook moge klinken, wél erkenning eist.
![]() |
#1189 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Alle geloven in imaginaire (opper)wezens zijn sprookjes.
Citaat:
Portal ![]()
![]() |
#1190 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als de praktijk niet klopt met de theorie, dan is de theorie fout, niet de praktijk! Mafketel! Spijkerman: "wat als later zou blijken dat je atoomtheorie niet klopt?" Harrie: "dan zit het heelal niet goed in elkaar." Is dus een onjuist antwoord. Citaat:
Lezen begrijpen is een kunst. Nee, jij kan niet begrijpen wat Einstein probeert uit te leggen. Daar zit het probleem. Citaat:
"Vroeger" (lees een paar miljard jaar geleden) hadden we een dag die 8 uur duurde. En zelfs in de afgelopen jaren heeft de menselijke invloed de aarde trager laten draaien. Door de massaverplaatsing bij de Three Gorges Dam (China) is de aarde langzamer gaan draaien (een dag duurt 0,06 microseconde langer ![]() Nee Harrie, een gebrek bij jou ![]()
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING! Atheïsme is geen geloofssysteem. Het vertelt niet hoe en wat je moet denken. Het is het resultaat van denken! Laatst gewijzigd door De Geus : 24 november 2013 om 20:37. Reden: Schelden naar een andere forumgebruiker |
||||
![]() |
![]() |
#1191 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Ben0313 : 15 november 2013 om 07:50. |
|
![]() |
![]() |
#1192 |
Vreemdeling
|
![]() Ik bemoei me hier verder niet mee van ik snap er toch niks van maar 1 laatste ding ik heb wat beter erover nagedacht wat Harrie precies bedoeld en een filmpje van hem gekeken waar hij het uitlegt en het is nu overduidelijk: het is allemaal bullshit
Zeer spijtig dat ik dat zo moet zeggen maar je bent geen Jezus Harrie en wat jij zegt zou kunnen maar er is maar een minimale kans dat het ook zo is en kom op als dat wat je zegt niet klopt zit het heelal niet goed in elkaar? Geloof je het zelf Ik ben het nu volledig met microwezen eens behalve dat van dat elke godsdienst een sprookje is (is eigenlijk ook zo alleen de Islaam niet ![]() Laatst gewijzigd door Ben0313 : 15 november 2013 om 17:01. |
![]() |
![]() |
#1193 |
Vreemdeling
|
![]() Eerst stond er dosis dit heb ik hierboven verbeterd en er staat nu dom is
|
![]() |
![]() |
#1194 |
Vreemdeling
|
![]() Niet verkeerd opvatten Harrie
Laatst gewijzigd door Ben0313 : 15 november 2013 om 17:06. |
![]() |
![]() |
#1195 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Volgens sommige taalkundigen zou je tegenwoordig ook best "groter als" mogen schrijven, maar voorlopig heeft "groter dan" de voorkeur. Dus dat "dom" valt nog best wel mee. ![]()
![]() |
#1196 |
Parlementslid
|
![]() Wat het bollensysteem van de visuele waarneming betreft is elk individu als IK dominant over de anderen, want hij is de grootste en de anderen zijn kleiner.
Maar omdat de waarneming de anderen omvat is zijn bewustzijn tevens collectief. Hij is niet alleen een IK, maar ook een WIJ en ten derde de verhouding tussen beiden. En het absolute scheiden is niet mogelijk, want de mens is altijd een eenheid met de anderen, zelfs al gaat ie op een eiland zitten, dan nog zitten de anderen in zijn hoofd als herinnering en dromen. Alleen is dan wel de onmiddellijke visuele waarneming verdwenen. Dat is dan wat de visuele waarneming betreft, want in het werkelijke leven komen er nog andere factoren bij, zoals een rolverdeling en hierarchie in gezin en maatschappij. Allah is de Grootste en verheven boven hetgeen men aan Hem toeschrijft of toekent, bv dat anderen kleiner zijn .. Laatst gewijzigd door g_z : 17 november 2013 om 23:53. |
![]() |
![]() |
#1197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ze zijn niet absoluut van elkaar gescheiden. En wij op aarde gaan straks het heelal veroveren om deze (de zonnen en planeten) tot macro-atomen om te bouwen. Maar daarin doen de microwezentjes (die in ons wonen) mee. Samenwerking dus. Maar op andere bewoonde planeten in het heelal zal hetzelfde gebeuren. We zullen wel niet de enige zijn. Ik hoop dat dit je vraag beantwoordt. Laatst gewijzigd door harriechristus : 22 november 2013 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
#1198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een zeer essentieel element van mijn atoomtheorie is dat ik daarmede het bestaan van God kan bewijzen en dat zijn de microwezentjes, die immers hogere wezens zijn dan wij. En wat Jezus betreft beschouw ik mezelf als de nieuwe wedergeboren Jezus. En ook de Joodse Messias met name omdat het hier gaat over Gods Rijk als een ideaal van de Joden. Harriechristus zal het zijn als verzoening van Joden en Christenen in een nieuwe hemel en een nieuwe aarde (de wereld als gods rijk). Verder de verzoening van alle religies, dus ook de Islam erbij. |
|
![]() |
![]() |
#1199 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel hoort er ook het hemelse sprookje bij dat ze elkaar zullen vinden. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#1200 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daarom heeft de mens ook zelf zijn eigen wereld geschapen en is niet in de natuur blijven wonen. Citaat:
Citaat:
Bovendien ook tegenstrijdig met de praktijk. Citaat:
Zouden die er niet zijn dan zou de aarde nog steeds met dezelfde snelheid draaien. Citaat:
|
||||||
![]() |