![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1201 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is geen waardige schepping van God te noemen. Citaat:
Citaat:
Ook hier zie je de dingen verkeerd door voor een ongelovige en afgedwaalde te kiezen in plaats voor Mij. Jammer dat je zo teruggevallen bent. Maar mijn atoomtheorie gaat de leer van Jezus verre en verre te boven. Dus dat ik me ondanks dat toch nog de wedergeboren Jezus wil noemen, daar mag Jezus wel heel erg blij mee zijn. ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
#1202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1203 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien heb je helemaal niks gevraagd, maar er alleen maar mee gespot. Citaat:
Citaat:
Nog nooit heeft iemand mij kunnen vertellen waarom het niet zo zou kunnen zijn. Dus op zijn minst zou de wetenschap mij eens het voordeel van de twijfel kunnen gunnen, maar zelfs dat krijgt ze niet voor elkaar. Kortom: de wetenschap is blind en doof en het is verschrikkelijk dat de mensen zoiets wonderbaarlijk schoon als mijn atoomtheorie niet willen zien. |
|||
![]() |
![]() |
#1204 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#1205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of kent Allah geen enkele logica? Overigens is Allah een microwezentjes dus erg klein. |
|
![]() |
![]() |
#1206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En verder doe je niet veel meer dan schelden en beledigen. |
|
![]() |
![]() |
#1207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De waarheid van God en het heelal is geopenbaard. Deze nieuwe idee, die dus eigenlijk uit de oude Bijbel voortkomt (via de filosoof Hegel) is tevens de wedergeboorte van Jezus in Harriechristus. En aldus is het godsbegrip concreet geworden als volledige realiteit. God is de eeuwige schepper van zichzelf. ![]() In de naam van de Vader en de Zoon en de heilige geest = vliegend microwezentje. |
![]() |
![]() |
#1208 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je probeert het wel al bijna 40 jaar hard te maken door alleen te roepen. Verder kom je niet en zal je ook nooit komen. De werkelijkheid zal zich niet aan jouw dictatoriale regeltjes houden. Maar ja, dan is de werkelijkheid natuurlijk fout. Wanneer ga je de werkelijkheid aanklagen bij de rechter? ![]() ![]() ![]() Citaat:
Raar dat je daar nu pas achter komt. Iedereen wist dat al de afgelopen 39 jaar ![]()
![]() |
#1209 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alleen mafketels met een ruimtevaart fetisjisme schrijven éérst een theorie en komen er dan met schade en schande en met verbazing er achter dat de werkelijkheid er niet mee overeen komt, om vervolgens diezelfde werkelijkheid tot 'fout' te verklaren. Je verwacht het niet van een dictator ![]()
![]() |
#1210 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De rekening wordt later betaald, maar niet door mij, maar door de mensheid die mij niet wil geloven. Citaat:
Want alles wat bestaat is uit Gods Geest en keert daarin terug. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 22 november 2013 om 19:10. |
|||
![]() |
![]() |
#1211 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nog steeds niet bewezen. Citaat:
Citaat:
De dictatuur gaat uit van de onverdraagzaamheid der wetenschap. Ze kan het niet verdragen dat één man anders denkt dan zij. Het is dus de dictatuur van de grote domme massa tegen één die anders denkt. De zogenaamde vrijheid blijkt dus helemaal niet te bestaan. De wetenschap kan geen beter heelal verdragen, die veel een veel beter in elkaar zit dan het krakkemikkige exemplaar dat ze zelf heeft bedacht. ![]() ![]() ![]() En hoe laf is het ook om met zijn allen één man aan te vallen. Laatst gewijzigd door harriechristus : 22 november 2013 om 19:24. |
|||
![]() |
![]() |
#1212 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je weet wel, dat het gebruikt wordt in ruimtenavigatie, vliegtuignavigatie, raketnavigatie, scheepsnavigatie, survey (het meten van posities op aarde), robotbesturing, geofysica en voor autonavigatie. Daar wordt het alleen maar ingebouwd voor de lol en omdat ze allemaal geld te veel hebben en de klanten toch wel betalen. Ook de karretjes en raketten die naar Mars zijn gegaan hebben die systemen aan boord omdat ze niet werken volgens Harrie. ![]() Maar vooral blijven volhouden dat de rest van de wereld het allemaal fout heeft. Rijp voor Mentrum.
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING! Atheïsme is geen geloofssysteem. Het vertelt niet hoe en wat je moet denken. Het is het resultaat van denken! Laatst gewijzigd door microwezen : 22 november 2013 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
#1213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DE EENHEID VAN ALLE GODSDIENSTEN. 1 - Verder over de eenheid en verzoening van alle godsdiensten (hoewel alle godsdiensten in wezen verouderd zijn), en dus als verzoening met het verleden en voor zoverre het verleden toch ook nog een bron kan blijken te zijn voor de toekomst. Daarbij wil ik ook verwijzen naar Hegel's Religionsfilosofie met een historische analyse. Maar je zult wel begrijpen dat zulk een verzoening niet in één dag bereikt kan worden, maar een historisch proces is. In mijn roman: het laatste oordeel heb ik dit een speelse vorm gegeven. ![]() Heb je vijand lief, dus heb ook alle goden lief. Uiteindelijk: heb dus ook de duivel lief. |
![]() |
![]() |
#1215 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Oh, dus de praktijk liegt nu ook alweer.
Dus als de theorie niet klopt, maar de praktijk wel, is dan de praktijk fout of de theorie fout? Citaat:
De (een) theorie wordt opgesteld naar aanleiding van de praktijk. Iemand ziet een appel vallen en gaat er over filosoferen en komt uiteindelijk tot de ontdekking dat er wetmatigheden achter schuilen. En vervolgens hebben wij eeuwen later nog steeds de wet van Newton. Alleen morosofen en overige geestelijk gehandicapten zuigen eerst een theorie uit hun duim en verklaren dan de werkelijkheid tot onzin. Dit is je al duizenden keren uitgelegd alleen ben jij te dom om dat te begrijpen omdat je iedere keer "geen argumenten" ziet. Hoog tijd maar weer voor het Japanse volkslied: ![]() Meer kan 't morosofische brein niet aan.
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING! Atheïsme is geen geloofssysteem. Het vertelt niet hoe en wat je moet denken. Het is het resultaat van denken! Laatst gewijzigd door De Geus : 24 november 2013 om 20:29. Reden: Schelden naar een andere forumgebruiker |
|
![]() |
![]() |
#1216 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, het is de theorie die niet klopt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ook dit is een leugen, want ik had allang in de gaten dat de werkelijkheid (de fantasie van de wetenschap) niet klopt en daarvoor in de plaats is mijn atoomtheorie gekomen als oplossing. zie post 1211 Citaat:
En ook het schelden en beledigen kan je maar niet nalaten omdat je geen tegenargumenten weet. Mijn atoomtheorie zit veel beter in elkaar dan het krakkemikkige geval van de wetenschap en de theorie van Einstein hangt van tegenstrijdigheden aan elkaar. Zo kun je het hele heelal niet uit een singulariteit verklaren, dat is kinderlijke fantasie. En volgens Einsteins theorie zou onze aarde plat moeten wezen en ook dat is niet het geval. Allebei onzin dus. Laatst gewijzigd door harriechristus : 23 november 2013 om 10:06. |
|||||
![]() |
![]() |
#1217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DE EENHEID VAN ALLE GODSDIENSTEN. 1 - Verder over de eenheid en verzoening van alle godsdiensten (hoewel alle godsdiensten in wezen verouderd zijn), en dus als verzoening met het verleden en voor zoverre het verleden toch ook nog een bron kan blijken te zijn voor de toekomst. Daarbij wil ik ook verwijzen naar Hegel's Religionsfilosofie met een historische analyse. Maar je zult wel begrijpen dat zulk een verzoening niet in één dag bereikt kan worden, maar een historisch proces is. In mijn roman: het laatste oordeel heb ik dit een speelse vorm gegeven. |
![]() |
![]() |
#1218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Liefde en Waarheid ben ik tot de mensen gekomen, maar ik ben alleen maar bespot en belachelijk gemaakt.
Dit omdat de duisternis het licht niet kan verdragen van een eeuwig goddelijk heelal. |
![]() |
![]() |
#1219 |
Parlementslid
|
![]() Allah is verheven aan wat men valselijk of onterecht toeschrijft aan hem en wij zullen God in wijsheid niet kunnen omvatten.
En niets is in enig opzicht gelijk aan Hem. Bron komt misschien nog. Maar voldoet dit als antwoord met betrekking tot klein en groot. Laatst gewijzigd door g_z : 23 november 2013 om 18:19. |
![]() |
![]() |
#1220 |
Parlementslid
|
![]() Ik begrijp nog steeds niet waarom men de een toedoet met malloot, dombo, idiote, domme, opsodemieteren en mafketel.
En dit op een pagina. Denken mensen het voortouw te nemen met zulks soort woordgebruik om anderen voor te zijn. Is het teveel gevraagd zijn om elkander op een normale manier te bejegenen. Bij voorbaat dank. Graag zou ik willen vernemen indien er een goede reden bestaat voor deze benamingen toedienen anders dan uit wanhoop. Laatst gewijzigd door g_z : 24 november 2013 om 09:47. |
![]() |