![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou het ook niet kunnen opbrengen om zo gemakkelijk een belediging te vergoelijken, maar ik deug dan ook niet voor de politiek. Mijn hart ligt daar teveel voor op mijn tong.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 november 2013 om 20:28. |
|
|
|
|
|
|
#402 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#403 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
[redactie : dit mag gerust een belediging genoemd worden]
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 november 2013 om 20:46. |
|
|
|
|
|
|
#404 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie doet me wat?
|
|
|
|
#405 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#406 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is niet aan jou om te bepalen waarover ik wel of niet mag praten of een mening hebben.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 november 2013 om 22:55. |
|
|
|
|
|
#407 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#408 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alle politieke partijen doen aan mediastrategie, maar die verschilt van partij tot partij. Ik denk niet dat mediastrategie De Wever een zorg was toen hij naar het ziekenhuis moest. Hij haalt ook zonder ziek te worden moeiteloos de media. Al een paar jaar lang, en alle dagen meer. Gratis voor niks.
|
|
|
#409 |
|
Banneling
|
Hopelijk gaat hij nu meer inzien dat er iets moet gedaan worden aan de luchtkwaliteit in Antwerpen en omstreken. 't Zal wel al stilletjes zijn beginnen door dringen nu hij al eens per velo naar 't schoon verdiep trapt maar zo'n extra zetje kan nooit kwaad.
|
|
|
|
|
|
#410 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#411 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als alle politici zo goed gedachten zouden kunnen lezen als jij die van De Wever en Dewinter deden ze het misschien beter in de peilingen en minder in hun broek.
|
|
|
#412 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#413 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom zit jij zo snel op je paard als Filip De Winter een uitspraak doet ? Wat heeft hij jou misdaan ?
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#414 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#415 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Alle politieke partijen doen aan mediastrategie, maar die verschilt van partij tot partij. Ik denk niet dat mediastrategie De Wever een zorg was toen hij naar het ziekenhuis moest. Hij haalt ook zonder ziek te worden moeiteloos de media. Al een paar jaar lang, en alle dagen meer. Gratis voor niks. |
|
|
|
|
|
|
#416 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik weet niet waar je het uitgehaald hebt dat ik zo snel op mijn paardje zit als FDW zijn bek opentrekt want wat FDW te zeggen heeft laat me doorgaans steenkoud. Ik vraag me wel af waarom een Belgische unitarist de verdediging op zich neemt van een Vlaamse separatist. Je hebt toch niet aan de drugs gezeten? Ik begin stilaan te denken dat jij de onhebbelijke gewoonte hebt om te trollen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 november 2013 om 00:29. |
|
|
|
|
|
|
#417 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom voel je jezelf deze keer dan wel plaatsvervangend beledigd door de uitspraken van Filip De Winter aan het adres van Bart De Wever ?
|
|
|
|
|
#418 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#419 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kijk, u geeft hier grof toe er niets van te begrijpen. Er zijn mensen die een mening hebben en die hier van tijd tot tijd ventileren. Er zijn er evenwel ook die denken dat ze door hier haat komen te spuien en oeverloos herhalen wat ze zelf graag zouden willen ervoor zal zorgen dat ze hun slag thuis halen. Haat prediken, bevolkingsgroepen demoniseren, minderheden afkraken en in hokjes plaatsen. Welnu, het zal niet pakken. Laatst gewijzigd door Henri1 : 23 november 2013 om 15:09. |
|
|
|
|
|
|
#420 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mensen (homo's) in hokjes steken en demoniseren ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 23 november 2013 om 15:10. |
|
|
|
|