![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je een hond laat geboren worden in Frankrijk of in Duitsland, als het een Ierse Setter was , blijft het een Ierse setter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De personen "van marokkaanse afkomst" die U kent moeten dan blijkbaar door hun ouders NIET als Marokkaan zijn opgegeven op de marokkaanse ambassade. Dat is wat ik steeds wil mededelen aan de migranten ... waarom geef je je kinderen aan als Marokkaan? Misschien toch eens even checken? want ALLE ouders van marokkaanse afkomst wensen dat hun kinderen als Marokkaan worden ingeschreven; Men heeft in Marokko zelfs de wet veranderd: een Marokkaanse moeder die huwt met een Nederlander kreeg vroeger een kind met Nederlandse nationaliteit. Wel, nadat de wet was veranderd krijgt zelfs een VROUWELIJKE marokkaanse een Marokkaans kind volgens de Marokkaanse wet. Ook al leven de nederlandse vader en de nederlandse (!) moeder met extra marokkaanse nationaliteit al 20 jaar in Nederland! Is dat voor jou nu zo moeilijk te aanvaarden? Europa wordt overspoeld door Marokkanen en Turkse onderdanen, die de "Europese" Nationaliteit hebben. Of dacht je nu dat een Marokkaanse Belg en een Marokkaanse Spanjaard elkaar als "belg" of "spanjaard" tegemoet komen? Of kan je je misschien inbeelden dat deze mensen zich herkennen als zijnde : " hé jij bent ook marokkaans"? ======================= Indien ik fout ben mag je me dit graag open op dit forum bewijzen. Indien jij verkeerde informatie kreeg had ik graag dat je me dit via pm laat weten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 november 2013 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een belediging van mijn pleegneefjes.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Soort/ras - Nationaliteit. Hond-mens, zie je het verschil? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan heeft U de éne uitzondering gevonden.
Zijn beide ouders van de pleegneefjes Marokkaans? Of zijn de ouders gewone Belgen die twee pleegkinderen hebben geadopteerd? Wat bedoel je in feite met "pleegneefjes"? Alhoewel, dat hoeft zelfs niet. Ik ken een gemengd koppel: zij Marokkaans/Nederlands, hij (verplicht bekeerd) Nederland. Hij is verplicht bekeerd anders kon hij volgens de Marokkaanse wet niet met haar huwen, en alhoewel beiden in Nederland woonachtig zijn was dat blijkbaar toch een vereiste. Dan wordt hun kind geboren (NL vader / NL/Mar moeder) en wat blijkt? De marokkaanse wet werd zodanig aangepast dat zelfs met enkel een Marokkaanse moeder, de Marokkaanse nationaliteit kan worden doorgegeven. Stille vorm van kolonisatie, maar blijkbaar heeft nederland daar geen enkel probleem mee. Nederlandse ambtenaren hebben er ook geen enkel probleem mee: Koppel waarvan de moeder een Nederlandse moeder en biologische Turkse vader had, wel erkend en dus Turkse nationaliteit én Nederlandse nationaliteit, maar totaal geen binding met Turkije vermits papa toerkie het al heel vroeg terug was afgebold (waarschijnlijk werd de mens gediscrimineerd) Papa gewone Nederlander. Kortom, twee gewone nederlanders ware het niet die turkse nationaliteit van de moeder. Ze hebben zelfs geen kennis van de Turkse taal. Het jongetje dat ze kregen werd echter door de ambtenarij automatisch de turkse nationaliteit toegekend. Dat maakt dat deze eenmaal 18 geworden ook dienst moet doen in het turkse leger tenzij hij 5000 euro ophoest! Beide ouders dienden klacht in. Ik ken het vervolg van het verhaal niet. U ziet, uw neefjes zijn blijkbaa door het oog van de naald gekropen. Nochtans de meest normale zaak ter wereld zou ik denken. Als ik emigreer met de bedoeling te blijven, dan zou ik mijn kinderen helemaal niet meer als "belg" laten nationaliseren: in vb. Canada zijn dat dan gewone Canadezen. Duitsland herbergt ondertussen 14 miljoen Turken. Waarom zouden die mensen in sommige dichtgeturkte streken nog Duits leren? Het is daar reeds "bei uns in DeutschToerkaie". Dat krijg je als mensen niet verplicht worden om keuzes te maken. Maar dan net doen alsof die Marokkaanse acteur zichzelf "Belg" gaat noemen in LA? Lamenielache! Born in Vilvoorde(Belgium) out of Moroccan parents... waar zie jij "nationaliteit Belg" staan? Waarom worden die (ondertussen snelgebelgde) ouders niet als "Belgian parents" benoemd?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 november 2013 om 09:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementslid
|
![]() Het Turkse volk gaat liever dood dan dat het de nationalitiet opgeeft,
en daarom gaat men met plezier 2 jaar in dienst. Nationalitiet opgeven, waarvoor, en wat wat krijg je ervoor terug in de plaats. Vele volkeren kennen 2 splitsingen. 1. arm - slechte manieren vanwege ontevredenheid. 2. rijk - goede manieren vanwege onbehoevendheid (om het maar even zo te noemen) en dieven. Om grijs van te worden. Laatst gewijzigd door g_z : 28 november 2013 om 09:53. |
![]() |
![]() |