Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Hoe Racistische ben jij? (0-10)
0 - Helemaal niet, ik sta vrij voor eender huidskleur, ras, cultuur of religie. 2 18,18%
2 - Een beetje, ik sta vrij voor eender huidskleur of cultuur - maar niet voor religie. 4 36,36%
2 - Laag, ik sta vrij voor eender huidskleur of ras, maar niet voor cultuur of religie. 2 18,18%
8 - Ik vindt mensen van een andere huidskleur maar niks, wil ze liever niet in mijn buurt. 2 18,18%
2 - Ik sta vrij voor eender welke huidskleur of ras van mens ook, maar kan andere culturen/religies niet uitstaan. 3 27,27%
0 - Ik sta vrij voor elke ras of huidskleur 3 27,27%
4 - Ik sta vrij voor bijna elke ras of huidskleur buiten de zwarten 1 9,09%
4 - Ik sta vrij voor bijna elke ras of huidskleur buiten Arabische afkomst 1 9,09%
4 - Ik sta vrij voor bijna elke ras of huidskleur buiten - anders dan op lijst, geef aan 2 18,18%
0 - Iedereen is welkom als ze maar aanpassen 2 18,18%
2 - Iedereen is welkom, buiten de Islam 3 27,27%
7 - Ik heb zelfs iets tegen Chinezen of Japaners, heb liever geen migranten 2 18,18%
7 - Ik heb zelfs iets tegen Oost-Europeaanen 2 18,18%
7 - Ik heb iets tegen homos 2 18,18%
0 - Ik heb niets tegen homos 3 27,27%
? - anders, leg uit 1 9,09%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 27 november 2013, 15:09   #21
moestuin
Burger

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door moestuin : 27 november 2013 om 15:09.
moestuin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2013, 15:09   #22
moestuin
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Kijk , je mag dat voor jezelf denken , maar ....
zou je het ook aan de eerste beste vrouw durven zeggen ??
Tuurlijk niet. Ik ga niet over elk wisse wasje mijn mening spuwen. Als die vrouw er om vraagt "dus jij respecteert mij niet?".. dan krijgt zij van mij heus wel te horen dat ik haar niet respecteer vanwegen haar hoerendracht.

Citaat:
Maar wat indien bv mocht zelfs de 4de generatie zeggen , dat die van (kies een land) komt , en zegt dan dat die liever daar is, blijft hier wonen , en ramt de gewoontes van hun land van oorsprong hier in, desnoods met geweld ?? Zou jij dat (blijven) pikken ??
Mensen die geweld gebruiken worden opgepakt (en terecht). En jij doet nu voorkomen alsof men niet weet wat hier aan gedaan moet worden en men maar wat kan doen. Dat dit een keer gebeurt, is te betreuren. Maar winkels worden zo nu en dan ook eens beroofd. Dat is ook te betreuren. Maar om nou op elke hoek van de straat 10 soldaten neer te zetten gaat nu eenmaal te ver.

Citaat:
Dat ze nog steeds bewondering/gevoelens hebben voor hun land van oorsprong , ok , je afkomst verloochenen hoef je zeker niet te doen !!
Je moet ook helemaal niks. Maar je moet jezelf wel kwalijk nemen dat het uitdragen van een vreemde gewoontes en de reacties daarop aan jezelf ligt, en niet aan anderen. Zo heb ik eens een collega gehad die zich zomaar hardop afvroeg wat hij moest doen als later bleek dat zijn zoontje (destijds 3 jaar) een homosexueel zou zijn. Die achterlijke christen heeft dat geweten op de behoorlijke atheistische werkvloer.

Ik heb elders een idioot gehad die niet naar Harry Potter wou kijken. Omdat een pratende slang des duivels is. Echt. Laat die gevoelens die anders zijn dan de massa maar lekker thuis, of je krijg het te verduren. En dat ligt niet aan de massa, dat ligt aan het individu dat anders is.
moestuin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2013, 03:50   #23
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moestuin Bekijk bericht
Tuurlijk niet. Ik ga niet over elk wisse wasje mijn mening spuwen. Als die vrouw er om vraagt "dus jij respecteert mij niet?".. dan krijgt zij van mij heus wel te horen dat ik haar niet respecteer vanwegen haar hoerendracht.
Hoe bepaalt men , of wie bepaalt wat hoerengedrag/kledij is ??

Citaat:
Mensen die geweld gebruiken worden opgepakt (en terecht). En jij doet nu voorkomen alsof men niet weet wat hier aan gedaan moet worden en men maar wat kan doen. Dat dit een keer gebeurt, is te betreuren. Maar winkels worden zo nu en dan ook eens beroofd. Dat is ook te betreuren.
Politiekers zijn weenies die vallen voor geld !!

Citaat:
Maar om nou op elke hoek van de straat 10 soldaten neer te zetten gaat nu eenmaal te ver.
Klopt !!

Citaat:
Je moet ook helemaal niks. Maar je moet jezelf wel kwalijk nemen dat het uitdragen van een vreemde gewoontes en de reacties daarop aan jezelf ligt, en niet aan anderen.
Wat iemand met een hanenkam ??

Citaat:
Zo heb ik eens een collega gehad die zich zomaar hardop afvroeg wat hij moest doen als later bleek dat zijn zoontje (destijds 3 jaar) een homosexueel zou zijn. Die achterlijke christen heeft dat geweten op de behoorlijke atheistische werkvloer.
En wat antwoordde men daarop ??

Citaat:
Ik heb elders een idioot gehad die niet naar Harry Potter wou kijken. Omdat een pratende slang des duivels is.
Ik vind Harry Potter ook niks ,
maar dat komt omdat het geheel niet mijn ding is !!
Dat van die slang interesseert me zelfs niet !!
[OFF-Topic]
Peter Jackson heeft veel leukere films gemaakt:
Braindead & Bad Taste
[/OFF-Topic]

Citaat:
Echt. Laat die gevoelens die anders zijn dan de massa maar lekker thuis, of je krijg het te verduren. En dat ligt niet aan de massa, dat ligt aan het individu dat anders is.
Dus de kudde ??
En wat als de kudde het mis heeft ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be