![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK. Het is hilarisch. Mevrouw geeft nu eenmaal niet blijk van veel intelligentie.
Heel Vlaanderen mag ermee lachen, op Tv, op FB, in de krant .... de domme blondjes mogen van hartelust worden beschimpt en bespot. Maar stel nu eens even indien ditzelfde meisje een hoofddoek droeg? Nog erger, stel dat ze van uitheemse (om niet Marokkaans of Turks te zeggen) afkomst was? Zouden we er dan nog mee mogen lachen? Of wordt er dan geopperd dat we die mensen eerst moeten ondersteunen, subsidieren, en vooral een cursus "hoe gebruik ik een koffieautomaat" laten volgen op onze kosten; Ik weet het, vroeger zou ik hier ook languit mee liggen lachen. Ondertussen zijn mijn tenen gegroeid en ben ik aan het integreren in het lange-tenen circuit. Blijkbaar krijg je dan overal extraatjes en mag je binnenkort ook niet meer lachen met "domme blondjes". Enjoy: http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...e-koffie.dhtml
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 november 2013 om 13:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DewareJakob : 28 november 2013 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Schitterend. Ik mag daar mee lachen want ik heb zelf ook al genoeg domme beginnersfouten op mijn kerfstok. Eén daarvan krijg ik nog elke dag onder ogen. De voegen tussen mijn tegels en het plafond/deurlijsten zijn met silicone gedicht ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ocharme
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik kan ook nog altijd geen lekkere pannenkoeken bakken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een sociale werkplaats neem ik aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pan heet genoeg laten worden. Niet te heet want dan brandt hij aan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wijf haar IQ ligt lager dan haar BMI...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik drink ook nooit koffie, heb er nooit in huis, zelfs nooit gemaakt, maar 't kleinste kind weet toch hoe zo'n apparaat werkt, zelfs ik, zonder 't ooit gebruikt te hebben. Pure nep volgens mij. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En het gepeupel kan zich weer even bovengemiddeld intelligent voelen door met zo'n (zorgvuldig uitgezochte) figuren te lachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze doet wel keurig de koffie in het filterzakje.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat was oploskoffie dacht ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verkoop geen onzin kerel. Iemand die zichzelf zo belachelijk maakt op nationale tv verdient het om uitgelachen te worden. Ik geloof trouwens nooit dat dergelijke figuren 'uitgezocht' worden, ze doen het gewoon zichzelf aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is een overaanbod aan kandidaten, dus ja... |
|
![]() |
![]() |