![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt. En of we onze matten zullen moeten oprollen, zal ik je laten weten de 25ste mei, pakweg vanaf 19.00 u, als in een slok de electronische stemmen gekend zullen zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 7 december 2013 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die overstapt naar de s.pa lijkt me wel iemand die het welzijn van de werkman hoog in het vaandel draagt. Die werkman moet volgens n-va maar minder verdienen, verlof-, en of Feestdagen inleveren, flexibel zijn, enz…. Echt werkman vriendelijk zou ik dus n-va niet durven noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien zullen dat de domme werkmensen zijn, of hoe leg jij dat uit Henri?
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is of dat gaat blijven duren, zeker nu er meer en meer naar buiten druppelt hoezeer n-va met de werkman begaan is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach zo, je bedoelt zoiets als "sociaal geïnspireerd".
Wel, het grootste gevaar voor de werkman, zijn welzijn, zijn job, zijn sociale zekerheid, is .... een diepe staatsschuld en geen reserves als vb. in pensioenfondsen naar Nederlands model. Nu moet je echt eens de moeite doen om het voorstel van congrestekst te downloaden en te lezen. Beschouw het, om jezelf te motiveren, als een studie van de vijand zodat je hem met kennis van zaken, in één hak van het bijl, kunt onthoofden. Tot later dan maar zeker ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begin u maar al in te dekken. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet met het geld over den balk te gooien, dat men de belangen van de werkman dient (misschien wel van de werklozen en andere subsidietrekkers, maar dat is dan een ander verhaal). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben nog steeds voorstander van deelname van n-va in het Federaal beleid. Maar het moet wel haarbaal zijn wat ze willen bereiken hé. N-VA kennende zullen ze weer alle moeite van de wereld doen om zichzelf buiten spel te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wilt u wellicht niet gezegd hebben ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 7 december 2013 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is inderdaad een surrealistisch land.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De colle-tou is aan het lossen vriend Henri, de houdbaarheidsdatum is lang voorbij.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgie zal ook niet gered worden, spijts de N-VA.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eén nationale kieskring. D�*t zouden ze terug moeten invoeren. Maar dat hebben de Vlaams-nationalisten liever niet. Want zoals het er nu uitziet zou het wel eens kunnen dat di Rupo dan meer stemmen zou kunnen halen in Vlaanderen dan De Wever. Of minstens even veel. Laatst gewijzigd door system : 7 december 2013 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar concreet heb je niets? Dat verbaasd me een beetje als ik u zo bezig hoorde, je klonk alsof er een complot tegen de werkman bezig was en nu blijkt het eigenlijk op niets te berusten.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik denk dat je dat zelf ook wel weet.
![]() |
![]() |