![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doordat de hoogste belastingschijf blijft in het plan van N-VA zal de winst voor extra grote inkomens ( € 300.000/jaar) minder spectaculair worden.
Het blijft een feit dat het plan van N-VA geen verhoging inhoudt van de belastingvrije sommen, wat lage inkomens ten goede zou komen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Oostende loopt ook een professor rond die meegeholpen heeft om het land naar de kloten te helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft u de rest ook gelezen?
Nee natuurlijk niet omdat het niet in uw kraam past. Laatst gewijzigd door reservespeler : 8 december 2013 om 11:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel toch nèt iets meer vertrouwen in de analyse van een professor van de universiteit van Leuven, dan in die van een rond de pot draaiende reservespeler...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Ik vond er niets in dat relevant was voor deze discussie.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-VA wil wie werkt en investeert belonen. Dat de N-VA de oneigenlijke gebruikers van onze SZ eruit wil ziften is zelfs voor de gewone werknemer een zegen. Niemand is gebaat met een sociale zekerheid die geen zekerheid kan bieden door het feit dat er teveel mee-eten aan de ruif. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de professor waar ik het over had, stelt u daar ook vertrouwen in? Of is uw vertrouwen selectief? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Franstalig werk ik samen met andere Franstaligen - Brusselaars, Walen en Franstaligen..................die in Vlaanderen leven - in Vlaanderen. In andere woorden, hebben wij - Franstaligen - geaccepteerd naar Vlaanderen te komen werken en dit zonder rekening te nemen met het feit dat een bepaalde Vlaanderen anti-Franstalig is. Het is enkel en alleen het probleem van die bepaalde Vlaanderen als ze anti-Franstalig is : ze kan huilen of in depressie vallen omdat ze Franstaligen rond hen ziet dat dit ons helemaal niet zou kunnen schelen. ZIJ hebben problemen met henzelf, niet WIJ. Het is bovendien juist omdat zo'n Vlamingen leven dat de Franstalige aanwezigheid in Vlaanderen zich massaal moet versterken en natuurlijk vooral waar zo'n Vlamingen leven, kwestie dat de depressie van die laatsten nog extra stijgt. Nooit zullen we medelijden hebben met mensen die ons land kapot willen maken. Bovendien hebben wij tenminste een sterk argument dat niemand kan ontkennen want het is nu eenmaal een realiteit : mensen zijn vrij zich te vestigen waar ze willen.
Laatst gewijzigd door Everytime : 8 december 2013 om 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 8 december 2013 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Antwerpen (500.000 inwoners ) is meer dan dubbel zo groot dan Brussel (180.000 inwoners) Brussel is slechts de vijfde grootste stad van dit land na 1)Antwerpen 2)Gent 3)Charleroi 4)Luik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]() Ik vind dat deze draad eigenlijk thuishoort in het forumonderdeel “Verkiezingen 2014”. Het is mij een raadsel waarom dat forumonderdeel nog steeds niet bestaat…
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wel. En professor André Decoster ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In zowat al uw berichten in dit topic.
Dat zal nog moeten blijken.
![]() |
![]() |