![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1381 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ten tweede, ja, maar wij kunnen nog zoals jij zegt in ruimtescheepjes kruipen en de volgende micro-kosmos vormen. Als iedereen uiteindelijk in dat één grote macro-wezen zit, dan kan die geen kant meer op.
![]() |
#1382 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de ruimte ergens zou stoppen lijkt mij niet waarschijnlijk. Zoals de Logica als grondslag van het heelal altijd geldend moet zijn, dus eeuwig, zo moet het heelal ook eeuwig zijn. Het pendant van de eeuwige tijd is dan de oneindige ruimte. Hoewel ik de mogelijkheid van een hogere dimensie (gesloten heelalsysteem) niet uit wil sluiten. Maar dan zullen daar dan waarschijnlijk weer oneindig veel van zijn. Elke grens wordt altijd weer overschreden. Citaat:
En zijn wij nu de grootsten omdat de nog grotere sterrenstelsels geen levende wezens meer zijn. Hoe groter hoe primitiever dus. Citaat:
Maar ik heb ook niet gedacht dat ze gelijk zouden zijn. Het zijn twee verschillende visies op een en dezelfde realiteit. De totale samenleving der mensen. Citaat:
Want volgens mij is het heelal oneindig. En zelfs al zou het heelal eindig zijn, dan is ook nog de eindeloze uitdijing mogelijk. En wel vanuit de inwendige oneindigheid der microkosmos. |
||||
![]() |
![]() |
#1383 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
De grens van het heelal s ook maar tot waar materie of licht reikt. Dus het laatste macro-wezen neemt de hele ruimte van het heelal in, en het is gedaan met het verhaal.
![]() |
#1384 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt toch maar alleen als je enkel materie tot het heelal rekent?
![]() |
#1385 |
Parlementslid
|
![]() Citaat: Lees aandachtig dit stuk djazakoem allahoegahiren Een djinn 'aseeq kan je vergelijken met een mens die oversext is, en doordit gaat verkrachten en zijn lust staat op hol dat hij er alles voor doet om zijn behoefte te bevredigen. De djinn 'aseeq is meestal een krachtige djinn, van het type 'ifreet of maarid. De djinn 'aseeq kan door Mass(bezetenheid onafhankelijk van iets), Boze oog van de 'aseeq zelf, of sihr komen. Bij Al-Mass is het gewoon een djinn 'aseeq die zoekt om zijn behoefte te bevredigen, indien hij iemand vindt die hij mooi vindt(meestal schaars geklede mensen die ook nog eens verwaand erbij lopen) dan achtervolgt hij deze persoon totdat hij een opening zit dat hij erin kan, en vervolgens alleen met de Wil van ALLAH het lichaam betreed. Bij het boze oog, en ik denk dat dit de meest voorkomende reden is van de ' aseeq. Een persoon gaat helemaal naakt of groot gedeelte ontbloot voor de spiegel staan, en vindt van zichzelf dat hij/zij er goed of mooi uitziet, hiervoor echter prijst hij/zij ALLAh niet. Indien er nu een ' aseeq langskomt zal deze hem met het boze oog raken, en met de wil van ALLAh alleen zal deze djinn het lichaam betreden van deze persoon. Bij sihr: Vaak wordt er sihr tafreeq(sihr om te scheiden), ta' teel jawaz(om niet te trouwen, sihr mahaba(sihr om van iemand te houden) of andere soort, maar de eerste 3 zijn de meest voorkomende voor de 'aseeq. De tovenaar kiest opzettelijk een gadim sihr(werkers van de tovenaar) die bekend staan om zijn sexlust, de gadim sihr gaat dus het lichaam in van een persoon alleen met de wil van ALLAH, en voert dus zijn opdracht uit(scheiden,niet trouwen enz.) Doordat deze shayateen vaak lang in het lichaam van de bezetene zitten en zij dus heel oversext zijn, worden ze verliefd op deze persoon en wordt het dus ook nog een ' aseeq geval erbij. Overigens kan een djinn 'aseeq een liwat zijn (homo) of een siqaak(lesbie) en gewoon hetero. Hierdoor kan plotseling een moslimjongen of meisje uit het niets gevoelens krijgen van het zelfde geslacht, dit terwijl het van de djinn 'aseeq zelfs afkomt, indien men dus niet zichzelf gaat behandelen vervalt men dus in zware fitna en ongeloof, wa na'udu billahi min hada. De behandeling van een djinn 'aseeq is een moeilijke behandeling, men moet roqya doen en de djinn vragen of hij eruit wil of moslim wil worden(als hij dat niet is) als hij het wel is, hem wijzen op de zonde. Indien dit geweigerd wordt, verandert men de intentie bij de roqya van het eruitgaan naar de dood, met andere woorden, men vraagt ALLAH deze djinn te laten sterven in het lichaam, hem te verbranden en kapot te make. Waarom? Heel simpel, deze djinn gaat er niet uit en houdt echt lang vol, immers hij is zelf bezeten van zijn eigen lust en dus niet 100%. Nuttige info |
![]() |
![]() |
#1386 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit laatste is dan nog wel denkbaar met een gesloten heelal systeem, maar dat is nooit bewezen. En nooit heeft de wetenschap een daadwerkelijke grens aan het heelal gevonden. Dat is slechts een hypothese omdat de wetenschap moeite heeft met de idee der oneindigheid, zowel in het groot als in het klein. Hoewel ze wel spreekt van een oneindig kleine singulariteit, zou het heelal niet oneindig groot mogen wezen. Citaat:
Vroeger dacht men dat onze melkweg de enige was in het heelal. Dat is nu ook niet meer zo. Grenzen worden altijd weer doorbroken. God is eeuwig en oneindig en zo is het heelal. Laatst gewijzigd door harriechristus : 13 december 2013 om 12:02. |
||
![]() |
![]() |
#1387 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of heeft Allah soms moeite zijn eigen lust te willen erkennen? En heeft deze zijn vrouw en zijn lust onder bed verstopt? Zodat Hij aldus ook zijn Zoon is vergeten? Nogal logisch dat de Djinn (Allah's schaduw) daardoor oversekst is geraakt. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 13 december 2013 om 12:06. |
||
![]() |
![]() |
#1388 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn eigen leven. A - Wat ik over eigen leven geschreven heb. In de jaren 1991 en 1992 heb ik heel veel van mijn leven opgeschreven en wel vanaf mijn geboorte tot ongeveer 32 jaar. Maar niet zo dat het voor een ander gemakkelijk is te lezen. Hier op deze website heb ik het nog eens gedaan in een veel kortere en duidelijkere vorm. Maar dat is nog lang niet af en vooral heb ik nog weinig van de laatste 30 jaar opgeschreven. En ik weet niet of dat er ooit nog van komt. Maar ik heb al mijn agenda's bewaard, dus dan heeft het nageslacht ook wat te doen om dat uit te zoeken als ze daar zin in mocht hebben. |
![]() |
![]() |
#1389 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Iblies was een Jinn. 27. Die het verbond met Allah breken na de bekrachtiging er van en datgene, wat Allah gebood te verenigen, scheiden en die onheil op aarde stichten, dezen zijn de verliezers. 28. Hoe kunt gij Allah verwerpen, terwijl gij levenloos waart en Hij u leven schonk? Hij zal u doen sterven en daarna zal Hij u doen herleven en dan zult gij tot Hem worden teruggebracht. 29. Hij is het, Die alles, wat op aarde is, voor u schiep: daarna wendde Hij Zich tot de hemel en vervolmaakte deze tot zeven hemelen, want Hij heeft kennis van alle dingen. 30. En toen uw Heer tot de engelen zeide: "Ik wil een stedehouder op aarde plaatsen," zeiden zij: "Wilt Gij er iemand plaatsen die er onheil zal stichten en bloed zal vergieten, terwijl wij U verheerlijken met de lof die U toekomt en Uw Heiligheid prijzen," antwoordde Hij: "Ik weet wat gij niet weet." 31. En Hij leerde Adam al de namen. Dan plaatste Hij (de voorwerpen dezer) namen voor de engelen en zeide: "Noemt Mij hun namen, indien gij in uw recht staat." 32. Zij zeiden: "Heilig zijt Gij. Wij bezitten geen kennis, buiten hetgeen Gij ons hebt geleerd; waarlijk, Gij zijt de Alwetende, de Alwijze. 33. Hij zeide: "O, Adam, zeg hun de namen van deze dingen", en toen hij de namen had genoemd, zeide Hij: "Zeide Ik u niet: Waarlijk Ik ken de geheimen der hemelen en der aarde en Ik weet, wat gij onthult en wat gij verbergt?" 34. En toen Wij tot de engelen zeiden: "Onderwerpt u aan Adam", onderwierpen zich allen, behalve Iblies (jinn). Hij weigerde, hij was hoogmoedig. Hij behoorde tot de ongelovigen. 35. En Wij zeiden: "O Adam, verblijf gij met uw gade in de tuin en eet overvloedig, waar gij ook wilt, doch nader deze boom niet, anders zult gij tot de zondaren behoren." 36. Doch door middel van de boom verleidde Satan hen beiden en dreef hen uit de staat waarin zij zich bevonden. En Wij zeiden: "Gaat heen - gij zijt elkander vijandig. Er zal op aarde een tijdelijke woonplaats en levensonderhoud voor u zijn." 37. Toen leerde Adam enkele woorden van zijn Heer. Zo schonk Hij hem vergiffenis; gewis Hij is Berouwaanvaardend, Genadevol. 38. Wij zeiden: "Daalt af van hier. En, indien er leiding van Mij tot u komt, zullen zij, die Mijn leiding volgen, vrees noch droefheid kennen. |
|
![]() |
![]() |
#1390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() B - de arbeid aan de nieuwe bijbel als geheel.
1 - In 1974 heb ik mijn atoomtheorie gevonden, maar alles wat ik daarna voor het eerst opgeschreven heb, dat is er niet meer. Pas bij mijn tweede atoomtheorie-actie in 1986/88 ben ik begonnen alles netjes op te schrijven en te bewaren. Dat waren ongeveer 400 bladzijden meen ik, met een apart gedeelte over ethiek van 200 bladzijden. Daarna heb ik een aantal keren nog aparte geschriften uitgetypt met de typemachine. a - 1991 eerste levensverhaal. b - 1992 tweede levensverhaal. c - 1993/4 psychologie en geschiedenis. d - 1994/5 filosofie en natuurkunde. e - 1996 schriften vol over de ziel. f - 1998 1000 bladzijden dagboeknotities van dag tot dag. 2 - In 1997 was ik begonnen met mijn derde atoomtheorie-actie en heb ik er nog veel nieuwe bladzijden en aantal extra onderwerpen bijgemaakt. 3 - In 2005 ben ik met de computer begonnen en heb ik hier deze website geproduceerd, die ik nu bezig ben op te knappen en verder uit te breiden. |
![]() |
![]() |
#1392 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1393 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1394 |
Parlementslid
|
![]() net als met de koningin. Samen één Het resultaat is een werkelijk unieke munt. Door hem rond te draaien, geeft de Jubileummunt haast een driedimensionaal beeld van Koningin Beatrix die haar eed aflegt. “Je draait als het ware om het moment heen dat Koningin Beatrix belooft ook jouw koningin te zullen zijn”, legt Kruip uit. “De zin Wij zijn samen één, die over de twee muntzijden loopt, versterkt dat gevoel nog eens. Die interactie probeer ik trouwens in al mijn werk te realiseren, ik had vooraf alleen niet gedacht dat het ook bij de Jubileummunt zou lukken. Daarom vind ik ‘m ook zo mooi” |
![]() |
![]() |
#1395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1396 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 4 - Roman en epos en discussie fora.
Dan komen ook mijn epos en roman: Het Laatste Oordeel en het geschrift: de Aliëns er nog bij en het schrijfwerk op de vele discussie fora, waar ik vaak ben gebannen of genegeerd of weggepest. Gezien de slechte verhoudingen daar is dat niet mijn beste werk en bestaat voor het grootste gedeelte uit beledigingen over en weer. ![]() Ik geef toe: ik kon me wat dat betreft ook niet beheersen, maar het was anderzijds de enige manier om nog contact te maken. En het was ook wel eens prettig om mijn hart te luchten, vooral over de mateloze domheid der mensen, want van de heilige dogma's der wetenschappen weten ze alles, maar van filosofie begrijpen ze niks. En het heeft over 7 jaar tijd weinig opgeleverd, maar wie weet dat er toch nog ergens een zaadje terecht is gekomen. Ik ben grotendeels weggepest en ik doe er wat minder aan en besteed nu wat meer tijd aan mijn dagboek en het schrijven van mijn epos en roman en geschrift en het verder uitbreiden van mijn website. Overigens was er ook wel sprake van humor, en zo heeft Forum Retecool een flink aantal gekke plaatjes over mij gemaakt, waarvan deze hier vlak boven er één van is. Ik ben onder andere nog steeds aanwezig op het Belgische forum Politics.be en Niburu, waar nog wel wordt gereageerd. |
![]() |
![]() |
#1398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat ie ook zo eerlijk is dat ie toegeeft dat hij zelf de duivel heeft geschapen. Bravo voor Allah, nu nog dat ie ook een Zoon heeft. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 14 december 2013 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
#1399 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1400 |
Parlementslid
|