![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een box met de Koran, een addendum: "ook geen kinderen verwekken met nichten en neven" (dat ontbreekt er klaarblijkelijk in de Koran) en andere natuurlijke wetmatigheden die Mohammed over het hoofd heeft gezien. Life-series van Attenborough en deze van Planet Earth, en een kit voor beginners; gezinsplanning, ook maandverband waarin genaaid een lijst van vluchtroutes voor jonge meiden die willen studeren en de zaken ruimer zien. En het tentoonstellen in een kunstgalerij. Waar geen kat naartoe zal durven te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waar wilt u heen met uw bewering. Denkt u door te zeggen dat iets heel gemakkelijk is vertrouwen opwekt. Gebrek waaraan? Tought a person could be flawless like a sigar of quality. En het is meneer ex-drugsdealer voor u. Laatst gewijzigd door g_z : 18 december 2013 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat uw verhaaltjes de premisse van dit topic bevestigen.
Citaat:
![]() |
![]() |
#126 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Weet u, ik zal het nader uiteen proberen zetten. Ik kwam hier in de drugsopvang terecht ongeveer 1 jaartje geleden. Mijn verantwoordelijk behandelaar gaf aan dat methadon misschien een optie is. Had ik geen zin in want ik was weer gestopt. Omdat ik was gestopt vond men het nodig om mij met een psycholoog te laten spreken, want het klopt niet als je stopt met drugs. Maar als je daar aangeeft dat je over de toekomst wil praten, tja wat dan? Dan is men heel erg snel uitgepraat in veel gevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Parlementslid
|
![]() Ja, inderdaad. Op heb momemt heb ik net al mijn schulden afbetaald. En nu wil ik wat gaan sparen om eigen woonruimte te realiseren. Maar vroeger was ik best een losbol, veel uitgaan en dure auto's. Dat van dure auto's dat zal moeilijk gaan, maar het uitgaan en zo heb ik eigenlijk ook geen zin. Ik weet me geen raad want de meeste relaties zijn ook kortstondig, eigenlijk zoek ik een vrouw in een burka/niqaab die me innerlijke rust kan geven en weet dat het draait om het innerlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geimporteerde bergmaagden zijn redelijk dom dus dat moet lukken Laatst gewijzigd door Havanna : 18 december 2013 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Weet je, natuurlijk heb je een voorkeur voor auto's. Maar ik ben nu op zoek naar een fiets. Batavus is op zich wel een betrouwbare fiets! Eerst even iets vinden, want preoriteit is om niet dakloos te geraken. Waar de wind ook heen moge waaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.woorden-boek.nl/woord/prioriteit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je blijft me verbazen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Eentje die goed kan dweilen. Gewoon onverantwoordelijk en makkelijk meesleepbaar. Maar toen gebruikte ik geen drugs en geen sigaretten. Weet je wat daar allemaal wel niet bij komt kijken bij wijze van spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |