![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ey, laatste keer deed iemand raar. Ik zeide al enkele eerder keren, wend je naar iemand anders. Dat begreep hij niet, toen zeide ik: ok stuur je naar de hel. Tegen mijn maties zeide ik heel rustig, beheerst, vooral beschaafd maar doch gemeend: wie heeft een gun, deze gaat eraan, zonder het er verder over te hebben. Waarschijnlijk had een van mijn matties deze zin letterlijk genomen, want volgende dag kwam een persoon naar me toe, met de woorden neem je woorden terug. Was blijkbaar niet nodig. Ik zou er geen traan om hebben laten. En anders had ik andere maatregelen genomen en een geit kun je op vele manieren slachten. Laatst gewijzigd door g_z : 22 december 2013 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kunt inderdaad u minachting niet onder stoelen of banken steken !! Eerst was je atheïst , en je schijt op gelovige , na een tijdje .... je hebt je tot een ander geloof bekeerd , ok , doe maar op ; en nu doe je RADICAAL het tegenovergestelde ?? Waarom ?? Ga je je binnenkort weer bekeren tot atheïst omdat je de problemen die je had zijn opgelost door gelovig te zijn ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kunt inderdaad u minachting niet onder stoelen of banken steken !! Eerst was je atheïst , en je schijt op gelovige , na een tijdje .... je hebt je tot een ander geloof bekeerd , ok , doe maar op ; en nu doe je RADICAAL het tegenovergestelde ?? Waarom ?? Ga je je binnenkort weer bekeren tot atheïst omdat je de problemen die je had zijn opgelost door gelovig te zijn ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Sorry, en dat moet geen belediging of minachting voorstellen?
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders dan: daar heb ik geen binding mee. Dus de idee gewoon te negeren. Nu, zo hebben de materialisten ook geen binding met jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is in de eerste plaats een visie op de eeuwigheid en oneindigheid die het persoonlijke ego juist te boven gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Intelligente reacties op jouw atoomtheorie zijn derhalve vrijwel onmogelijk.
![]() |
![]() |
#398 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Banneling
|
![]() Oke ik beloof je dat ik eens je atoomtheorie zal doornemen (niet vandaag, teveel persoonlijke beslomeringen juist voor Kerstmis). Het fijne eraan, zonder hem gelezen te hebben, vind ik dat je het zoek in het kleine en enorm kleine, want ik denk inderdaad 'wie het kleine niet eert, is het grote niet weert' en dat bedoel ik niet alleen zuiver materialistisch gezien in de zin van hij krijgt het dan ook niet, maar eerder in de zin van dat hij het dan ook niet zal vinden. Van de andere kant ben ik ervan overtuigd dat de waarheid niet het weten van een feit of een evolutie ... is maar een innerlijke groei die mijn verstand en mijn menselijke gevoelens ver overstijgd en waar ik enkel deel van kan worden (dus de waarheid is eerder een vorm van zijn dan van weten) door met mijn bewustzijn naar een hoger niveau te evolueren, zonder natuurlijk mijn bestaande aardse niveau te verzaken, want ook dat niveau is een deel van de waarheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Banneling
|
![]() Wie het schaap is en wie niet dat kan je in feite alleen maar weten wanneer je er in geslaagd bent om je boven de kudde te verheffen; met andere woorden je moet leren om afstand te nemen van je problemen om ze met een onpersoonlijk oog te kunnen overschouwen; want dikwijls zijn je gevoelens errond, dikwijls meer dan het probleem zelf de oorzaak van de pijn. Wanneer je midden in een kolkende rivier vertoeft is het dikwijls heel moeilijk om de redding te zien, terwijl indien je je op de oever bevindt je vele reddingsmogelijkheden, die zich zelfs dicht bij de hand bevinden, zult zien.
|
![]() |
![]() |