![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
Wie zal het zijn?
straks heeft deze regering meer politiek benoemden dan kiezers. wordt het een client van vandela notte of krijgt de vld eens iets? spannend! Laatst gewijzigd door Remspoortobback : 23 december 2013 om 18:53. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
De vrouw van Ben Weyts
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Banneling
|
Andras pandy kunnen we schrappen.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banneling
|
Willy Claes of willockx of een van hun kinderen eventueel?
Laatst gewijzigd door Remspoortobback : 23 december 2013 om 19:20. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Thijs wordt geroemd voor zijn hervormingen, ik heb echter nog nooit zoveel verkeerde post gekregen als de laatste jaren.
Ik krijg ook regelmatig aanmaningen van niet betaalde rekeningen. Sinds enkele maande ben ik dan ook gestart om, telkens ik een niet voor mij bestemde brief in de bus krijg, een klacht in te dienen. Vorige week nog maar eens 3 brieven in de bus die niet voor mij bestemd waren. Het is jammer dat voor de meeste mensen een klacht indienen veel te omslachtig is, anders zouden er nog veel meer klachten binnenkomen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Da Marokkaans lief van Steve Stevaert?
|
|
|
#8 |
|
Banneling
|
Voor de vld heeft maggy de block een goed profiel
Laatst gewijzigd door Remspoortobback : 23 december 2013 om 19:30. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Als de volgende boss van Belgacom een Vlaming wordt, dan is de opvolger van Thys een PS-ser, waarschijnlijk de grote baas van de RTBf die als kameraad nu aan de beurt is om het grote geld binnen te scheppen.
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
"""De vijf regionale sorteercentra krijgen een volledig nieuwe uitrusting die de post sorteert op adres, zodat de postbode geen tijd meer verliest met lokale sortering. """" http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...ena-werd.dhtml
|
|
|
|
#11 |
|
Banneling
|
Steek Thys bij Etienneke D'Avignon en Descheemaecker op Brussels Airport. Haast u, want dat lijk wordt dra ook al koud.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Europees Commissaris
|
Wat dacht je van één van de voormalige onderdanen van Thijs? Het klinkt hier alsof Thijs de enige bekwame daar zou zijn... Daar geloof ik nu eens niets van. De prestaties van een bedrijf met zoveel werknemers als bpost zijn nooit afhankelijk van slechts één persoon en al zeker niet van één manager.
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Robinus V : 23 december 2013 om 21:07. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat ongelofelijk takkewijf dat ontslag heeft genomen bij Electrabel wordt ook genoemd als opvolgster van Thijs. Hoe ze dat in hun hoofd halen weet ik niet. Waarschijnlijk heeft ze de juiste partijkaart op zak.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sommigen dagen komt er helemaal niets door. Dan krijgen we alle post van twee of drie dagen op één dag . Komt er al een postbode ,dan spreekt die amper Nederlands. Ga je klagen op het Postkantoor dan zeggen ze;" "Dien alstublief een klacht in .Hoe meer klachten hoe liever ,want zo kan het echt niet meer verder." Thijs is volgens mij onbekwaam. Hij heeft van De Post een echte "B-Post" gemaakt. Zeker geen "A-Post"maar eerder een "D- of een "F(ailed)-Post" is. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 23 december 2013 om 22:36. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
De rand ja ok maar in de normale steden als Antwerpen of Gent loopt dat allemaal vlotjes hoor
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus de Post zou hier ook dagelijks moeten bedeeld worden . Als Thijs dit niet kon bewerkstelligen,dan is Thijs onbekwaam en heeft hij helemaal geen recht op zulk een enorm loon. |
|
|
|
|