Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 december 2013, 17:25   #41
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Nog goedkoper dan in de marginale driehoek waar ge nu zit?
Verkeerde gok kerel, ik woon daar niet.
Die driehoek is inderdaad marginaal , de grondprijzen zijn er te vergelijken met die van in de westhoek.
Ik heb wel familie wonen in het marginale dorpen Glabeek. en Kortenaken.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2013, 17:29   #42
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Die jongen uit Kameroen was voor haar pensioentje aan het zorgen.
Daarvoor zijn de vreemdelingen hier.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2013, 17:33   #43
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Verkeerde gok kerel, ik woon daar niet.
Die driehoek is inderdaad marginaal , de grondprijzen zijn er te vergelijken met die van in de westhoek.
Ik heb wel familie wonen in het marginale dorpen Glabeek. en Kortenaken.
Hageland = marginale driehoek.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2013, 17:43   #44
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hageland = marginale driehoek.
Het Hageland is geen driehoek, maar een rechthoek begrenst door de steden Leuven , Tienen , Diest en Aarschot.
De "marginale driehoek" is het gebied begrenst door Aarschot, Tienen en Diest. Het Leuvense bevindt zie daar volledig buiten.
Vind je de universiteitsstad Leuven dan ook marginaal ?
Ge kent toch het verschil tussen een rechthoek en een driehoek zeker ?
De Grondprijzen in Leuven zijn wel 3 keer zo hoog dan die in Glabbeek hé kerel. .
Oud 28 december 2013, 18:02   #45
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Sorry, voor mijn dubbelpost over de verkrachting.

De castratie lijkt mij in dit geval de beste optie met de wijze woorden daar aan toe te voegen: De rest van je leven zal je plassen als een vrouw.
Daar geen we weer ... (zucht) sommige forummers hier snappen niet dat (chemische) castratie in zulke gevallen weinig tot niets uithaalt (ik ga dan nog niet in op het inhumane van deze maatregel). Verkrachters zoeken vooral een gevoel van macht over hun slachtoffers, deze hunkerking van machtsgevoel zit tussen de oren en niet tussen de benen. De geslachtsorganen zijn slechts een instrument van het verstoorde brein van die verkrachter. In de USA zijn er diverse gevallen bekend van vrijwillig gecastreerde zedendelinquenten (pedo's, seksuele sadisten en ander ongein) die daardoor werden vrijgelaten omdat ze niet meer als een gevaar beschouwd werden. Wel, de meesten daarvan pleegden binnen afzienbare tijd terug feiten, ondanks dat ze hem niet meer naar omhoog kregen. Uiteraard omdat het die gestoorde lieden vooral om de 'macht' te doen is, de puur lichamelijke seksuele bevrediging daaraan verbonden is slechts inferieur.

Dat hoogbejaarde mensen slachtoffer zijn van zulke jonge verkrachters lijkt me eigenlijk niet zo vreemd, het zijn immers 'makkelijke' slachtoffers waarover de verkrachter snel macht kan krijgen (net zoals bij kinderen of mentaal gehandicapten).
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2013, 18:23   #46
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Daar geen we weer ... (zucht) sommige forummers hier snappen niet dat (chemische) castratie in zulke gevallen weinig tot niets uithaalt (ik ga dan nog niet in op het inhumane van deze maatregel). Verkrachters zoeken vooral een gevoel van macht over hun slachtoffers, deze hunkerking van machtsgevoel zit tussen de oren en niet tussen de benen. De geslachtsorganen zijn slechts een instrument van het verstoorde brein van die verkrachter. In de USA zijn er diverse gevallen bekend van vrijwillig gecastreerde zedendelinquenten (pedo's, seksuele sadisten en ander ongein) die daardoor werden vrijgelaten omdat ze niet meer als een gevaar beschouwd werden. Wel, de meesten daarvan pleegden binnen afzienbare tijd terug feiten, ondanks dat ze hem niet meer naar omhoog kregen. Uiteraard omdat het die gestoorde lieden vooral om de 'macht' te doen is, de puur lichamelijke seksuele bevrediging daaraan verbonden is slechts inferieur.

Dat hoogbejaarde mensen slachtoffer zijn van zulke jonge verkrachters lijkt me eigenlijk niet zo vreemd, het zijn immers 'makkelijke' slachtoffers waarover de verkrachter snel macht kan krijgen (net zoals bij kinderen of mentaal gehandicapten).
In sommige gevallen misschien, maar in andere zal de testosteron en de frustratie ook wel een hoofdrol spelen.
Als "macht" het enige criterium zou zijn , zouden er meer vrouwen moeten zijn die jonge jongens of meisjes verkrachtten .
Oud 28 december 2013, 18:26   #47
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Verkrachters castreren is inhumaan, zegt de man die zijn kinderen afranselt.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2013, 18:37   #48
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Het Hageland is geen driehoek, maar een rechthoek begrenst door de steden Leuven , Tienen , Diest en Aarschot.
De "marginale driehoek" is het gebied begrenst door Aarschot, Tienen en Diest. Het Leuvense bevindt zie daar volledig buiten.
Vind je de universiteitsstad Leuven dan ook marginaal ?
Ge kent toch het verschil tussen een rechthoek en een driehoek zeker ?
De Grondprijzen in Leuven zijn wel 3 keer zo hoog dan die in Glabbeek hé kerel. .
Gij woont helemaal niet in Leuven.
Oud 28 december 2013, 18:40   #49
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gij woont helemaal niet in Leuven.
Ik woon niet in de marginale driehoek, kerel. Verre van zelfs.
Oud 28 december 2013, 18:43   #50
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik woon niet in de marginale driehoek, kerel. Verre van zelfs.
Tussen Tienen en Diest heb je hier ooit geschreven...
Tot je in het snuitje had welke reputatie jouw streek had is je huis stelselmatig naar het Leuvense geslopen...
Oud 28 december 2013, 18:46   #51
Havanna
Banneling

Standaard

Citaat:

Zelfs dat laatste wil ik nog inkomen maar een 87 jaar oude uitgedroogde preute? Hoe krijg je die haar winterondergoed trouwens uit? Minstens 2 onderbroeken en een pamper.
Havanna is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2013, 18:48   #52
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tussen Tienen en Diest heb je hier ooit geschreven...
Tot je in het snuitje had welke reputatie jouw streek had is je huis stelselmatig naar het Leuvense geslopen...
Ik weet dat je op de een of andere manier denkt dat ik in Kortenaken(of de buurt van) woon, maar ik heb je toen maar in je wijsheid gelaten.
Ik ken de streek omdat een aantal familieleden daar wonen, nonkels en nichten.
Oud 28 december 2013, 18:49   #53
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik weet dat je op de een of andere manier denkt dat ik in Kortenaken(of de buurt van) woon, maar ik heb je toen maar in je wijsheid gelaten.
Ik ken de streek omdat een aantal familieleden daar wonen, nonkels en nichten.
Jaja.
Oud 28 december 2013, 18:58   #54
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jaja.
Het is nee nee , Jack
Maar goed, ge denkt wat je wilt.

Trouwens, Jack, wist je dat elke rechthoek ook een ruit is ?
Oud 28 december 2013, 18:59   #55
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

ik zou het niet over CHEMISCHE castratie hebben, maar ineens over het maken van eunuchen in geval van verkrachting. Macht of geen macht, maar een eunuch zal me dunkt nog over weinig testosteron beschikken, misschien een venijnig rotkarakter krijgen, maar me dunkt toch niet meer zo verkrachtingsgeneigd.

Ik moet daarbij ook denken aan de neger roofmoordenaar die even vrij kwam en dan zijn eigen dochtertje en de grootmoeder - die hem had opgevangen - vermoordde. Wat doe je met zulke mensen... allez sujetten? In dat geval zal ontmannen misschien niet zoveel uithalen, maar toch denk ik dat er misschien iets aan dat testosterongehalte zal kunnen gedaan worden.

inhumaan? dat zal me een worst wezen. Verkrachten en vermoorden, d�*t is inhumaan.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 28 december 2013 om 19:00.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2013, 19:05   #56
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik zou het niet over CHEMISCHE castratie hebben, maar ineens over het maken van eunuchen in geval van verkrachting. Macht of geen macht, maar een eunuch zal me dunkt nog over weinig testosteron beschikken, misschien een venijnig rotkarakter krijgen, maar me dunkt toch niet meer zo verkrachtingsgeneigd.

Ik moet daarbij ook denken aan de neger roofmoordenaar die even vrij kwam en dan zijn eigen dochtertje en de grootmoeder - die hem had opgevangen - vermoordde. Wat doe je met zulke mensen... allez sujetten? In dat geval zal ontmannen misschien niet zoveel uithalen, maar toch denk ik dat er misschien iets aan dat testosterongehalte zal kunnen gedaan worden.

inhumaan? dat zal me een worst wezen. Verkrachten en vermoorden, d�*t is inhumaan.
Testosteron wekt agressie op, zo eenvoudig is het. En "normale "mannen kunnen daar mee omgaan en het onder controle houden en "abnormale" mannen niet, die moeten kost wat kost poepen , los van alle moraliteit.

Laatst gewijzigd door Pericles : 28 december 2013 om 19:07.
Oud 28 december 2013, 19:13   #57
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
In sommige gevallen misschien, maar in andere zal de testosteron en de frustratie ook wel een hoofdrol spelen.
Als "macht" het enige criterium zou zijn , zouden er meer vrouwen moeten zijn die jonge jongens of meisjes verkrachtten .

Gebeurt ook meer dan we denken, verkrachtings- en misbruikzaken met vrouwen als daders en mannen (jongens) als slachtoffers behoren tot een van de laatste grote maatschappelijke taboe's. Net als kinderen die andere kinderen misbruiken, is ook veelvoorkomend, maar er bestaat nog veel schroom voor ervoor uit te komen.

Het is wel zo dat de mannelijke hersenen meer geneigd zijn naar (fysiek) machtswellustig gedrag dan de vrouwelijke tegenhangers. Niet dat vrouwen niet graag macht over de ander verwerven, maar zij doen dit meer op een 'subtiele' manier (emotioneel en sociaal). Trouwens, testosteron is een hormoon dat uiteraard zijn functie krijgt door signalen via de hersenen.

Laatst gewijzigd door freespirit : 28 december 2013 om 19:16.
Oud 28 december 2013, 19:15   #58
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havanna Bekijk bericht
Zelfs dat laatste wil ik nog inkomen maar een 87 jaar oude uitgedroogde preute? Hoe krijg je die haar winterondergoed trouwens uit? Minstens 2 onderbroeken en een pamper.
Voor extreem zieke mensen als die gast van 18 zal dat ongetwijfeld juist de kick en de uitdaging zijn, zekers ?
Oud 28 december 2013, 19:17   #59
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Verkrachters castreren is inhumaan, zegt de man die zijn kinderen afranselt.
Eigenlijk is het het niet waard hierop nog in te gaan. Zielig en laag bij de gronds, meer valt niet over deze reactie te zeggen.
Oud 28 december 2013, 19:20   #60
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
Testosteron wekt agressie op, zo eenvoudig is het. En "normale "mannen kunnen daar mee omgaan en het onder controle houden en "abnormale" mannen niet, die moeten kost wat kost poepen , los van alle moraliteit.
Dat ondersteunt mijn stelling, als het louter een hoeveelheid testosteron was dat voor zulk gedrag zorgt (en dus castratie wel degelijk zou helpen), dan zouden praktisch alle mannen zulk gedrag moeten vertonen. Het probleem zit hem niet in de ballen (om het even plastisch uit te drukken), maar in de hersenen. Castratie brengt bij echte zieken dus slechts weinig zoden aan de dijk.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be