Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 december 2013, 02:46   #121
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Toen ik 18j was had ik echt geen nood aan 87 jarigen. Dju ik was gewoon moe en leeg van mijn 19 j lief, nu mijn vrouw.

Serieus, als 18 j liggen de liefjes voor het oprapen.
Wat bezield die gasten?
Oud 29 december 2013, 03:56   #122
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ja hallo, kan je nog racistischer ?
ja door als waalse zeiker elke vlaming tot nazi te bombarderen
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2013, 04:02   #123
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hageland = marginale driehoek.
de marginaalste driehoek in vlaanderen is de driehoek geel ten aard -winkelomheide-stelen ,het zit daar vol zotten die denken dat ze schoolmeesterken zijn
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2013, 15:54   #124
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Het niveau van samenleving en hun humaniteitsgehalte valt af te leiden van de manier waarop deze haar bevolking beschermt tegen zieke geesten, sadisten en seksuele psychopaten .
Hoog niveau : de sadisten worden voorgoed onschadelijk gemaakt
Laag niveau : ze komen ooit terug vrij.
Landen als Afghanistan en Somalië passen en masse uw 'rechtvaardige' principes toe t.o.v. vermeende criminelen en zedenschenners. U noemt dus deze landen het toppunt van beschaving ?
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2013, 16:01   #125
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Hij is ziek omdat hij opgewonden raakt van een 87 jarige?

Nounou, wat een tolerantie. Volgens mij is dit een ziekelijk daad vanwege de verkrachting.
Los van het verkrachtingsgegeven lijkt het mij niet bepaald normaal te zijn dat een 18-jarige geilt op een 87-jarige. Volgens de wethouder mogen zij er inderdaad een seksuele relatie op nahouden met onderlinge toestemming. Al stel ik me daar dan wel vragen bij. Een 'rijpe' 15-jarige die een relatie onderhoudt met een 18-jarige lijkt mij veel natuurlijker te zijn, maar dat is dan weer verboden voor de wethouder. Die 18-jarige kan je echt wel bezwaarlijk als pedofiel gaan benoemen ? Die 87-jarige daarentegen in relatie met een 18-jarige ?

Uiteraard puur hypothetisch en los van dit topic waar het effectief om gewelddadige verkrachting draait, kunnen we de vraag stellen of het wel toegelaten moet zijn dat bijvoorbeeld een veel jonger iemand een relatie aangaat met een dementerende of seniele hoogbejaarde (ontoerekingsvatbaarheid, kan er dan nog sprake zijn van vrijwillige en bewuste instemming met het contact ?). Het is al gebeurd dat een oudere weduwe of weduwnaar gestrikt wordt door een leep veel jonger iemand, uiteraard niet voor het mooie lichaam of de charmes van die hoogbejaarde, maar louter en alleen voor het geld en de erfenis. Dat is echter volstrekt legaal.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2013, 16:34   #126
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Goe, als steriliseren/castratie dan niet helpt, dan maar gewoon lobotomie toepassen op elk van die zieke kereltjes. Ge zult er geen last meer van hebben, enkel af en toe wat water geven gelijk een plantje.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2013, 18:27   #127
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dan is mijn vraag waarom U dan wel zeikt op Havanna, maar niet op giserke?

Bof. Ik denk dat de meesten onder ons het wel eens zijn. Een 18 jarige testoreron geteisterde idioot die een hoogbejaarde vrouw verkracht, die hoort zowiezo niet in deze overbevolkte omgeving.
Mijn antwoord is dat je het mis hebt :

Citaat:
Citaat:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht

Een oud vrouwtje wordt in het park beroofd van haar handtas.

Springt ze recht en roept: "en wordt er hier niet meer verkracht"?
Jij bent even walgelijk als die verkrachter zelf.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2013, 18:45   #128
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Mijn antwoord is dat je het mis hebt :
Bof, U fietst rond het idee heen hier. Oorspronkelijk mocht Giserke zijn grap zonder commentaar brengen. Havanna kreeg direct een sigaar.
Oud 29 december 2013, 18:52   #129
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Los van het verkrachtingsgegeven lijkt het mij niet bepaald normaal te zijn dat een 18-jarige geilt op een 87-jarige. Volgens de wethouder mogen zij er inderdaad een seksuele relatie op nahouden met onderlinge toestemming. Al stel ik me daar dan wel vragen bij. Een 'rijpe' 15-jarige die een relatie onderhoudt met een 18-jarige lijkt mij veel natuurlijker te zijn, maar dat is dan weer verboden voor de wethouder. Die 18-jarige kan je echt wel bezwaarlijk als pedofiel gaan benoemen ? Die 87-jarige daarentegen in relatie met een 18-jarige ?
Dat de wetgeving zoals we ze hier kennen nogal generisch is over dit soort van zaken is een punt waar nog veel letters over getyped gaan worden. Maar dat heeft niks te maken met de basis van dit topic.
"Verkracht" dat is het hele punt.
Moet je het vettige van de situatie weten.? Als die verkrachter "maar 17" zou zijn, met een goeie advokaat, dan zou de hoogbejaarde dame nog aangeklaagd kunnen worden voor pedofilie.

Citaat:
Uiteraard puur hypothetisch en los van dit topic waar het effectief om gewelddadige verkrachting draait, kunnen we de vraag stellen of het wel toegelaten moet zijn dat bijvoorbeeld een veel jonger iemand een relatie aangaat met een dementerende of seniele hoogbejaarde (ontoerekingsvatbaarheid, kan er dan nog sprake zijn van vrijwillige en bewuste instemming met het contact ?). Het is al gebeurd dat een oudere weduwe of weduwnaar gestrikt wordt door een leep veel jonger iemand, uiteraard niet voor het mooie lichaam of de charmes van die hoogbejaarde, maar louter en alleen voor het geld en de erfenis. Dat is echter volstrekt legaal.
Een dementerende/seniele bejaarde met middelen, de kans dat de nabestaanden die ontoerekeningsvatbaar laten verklaren is zeer groot, en dan komen er voogd/en die over de middelen van die bejaarde beslist/sen.

Maar ja, als er niemand bezwaren maakt, dan kan uw hypothetische situatie prima binnen de wet blijven.

So?
Oud 29 december 2013, 18:52   #130
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Goe, als steriliseren/castratie dan niet helpt, dan maar gewoon lobotomie toepassen op elk van die zieke kereltjes. Ge zult er geen last meer van hebben, enkel af en toe wat water geven gelijk een plantje.
Ik vind dat te duur. Weet ge hoe veel een deftige lobotomie kost?
Oud 29 december 2013, 20:18   #131
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Die 'mop' van 'wordt er hier niet meer verkracht soms ?' heeft al een baard van kweeniehoeveel eeuwen. Geen kat die daar, tot een tijdje geleden de superpolitiekcorrectheid in zwang geraakte, over struikelde. Dat het nu in deze context ietwat ongepast is, dat is iets anders. Maar om daar zoveel lawijt over te maken ?

Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 29 december 2013 om 20:19.
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2013, 20:41   #132
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
maar welke 18-jarige geraakt nu opgewonden door een 87-jarig oudje ??
Misschien een achterlijke gekleurde ? Met de nadruk op gekleurde. Zal wel een moslim geweest zijn denk ik.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2013, 20:50   #133
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Misschien een achterlijke gekleurde ? Met de nadruk op gekleurde. Zal wel een moslim geweest zijn denk ik.
Welk kleurtje of geloof die kwiet heeft is eigenlijk niet ter zake doende. Het is een verkrachter.

Dat kleur of geloof er voor de verkrachter zelf een rechtvaardiging aan de verkrachting geeft is een punt waarover niet gediscuteerd moet worden.
Er is geen rechtvaardiging voor verkrachting binnen een moderne maatschappij.

Dat er mulicullers zijn die huidskleur of geloof wel zien als aanvaardbaar excuus, awel, die mogen het gaan uitleggen aan de slachtoffers of nabestaanden.

Ik hoor het al zo gebeuren....
"jamaar, die arme jongen had net een film gezien waarin oudere, blanke vrouwen zwarte jongens betalen in de zoektocht naar opgewonden kloppende groot en dik geaderde, en hij wil eigenlijk in plaats van gezeik met de politie te hebben gewoon betaald worden."
Oud 29 december 2013, 20:53   #134
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Wie zei nog niet zo lang geleden "als men u verkracht probeer er van te genieten"...

"Het Spuitje" voor die kerel.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2013, 00:22   #135
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Landen als Afghanistan en Somalië passen en masse uw 'rechtvaardige' principes toe t.o.v. vermeende criminelen en zedenschenners. U noemt dus deze landen het toppunt van beschaving ?
In Afganistan en Somalië ademen de mensen lucht in. Als wij ook lucht inademen zijn wij dus even slecht als die mensen ginder ?
Oud 30 december 2013, 00:26   #136
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Een portie cyaankali , éénmalig toe te dienen, zou nog veel beter en simpeler zijn, ook voor de dader zelf. Stel je voor dat die man af en toe eens een heldere bui heeft, en beseft wat voor monsterachtige dingen hij allemaal aanvangt ? Dat moet toch vreselijk zijn ?
Beter word hij vanzichzelf verlost.
En voor de rest van de mensheid is het gewoon een noodzaak, zoals dolle honden doden.
Oud 30 december 2013, 00:29   #137
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Bof, U fietst rond het idee heen hier. Oorspronkelijk mocht Giserke zijn grap zonder commentaar brengen. Havanna kreeg direct een sigaar.
Ik reageerde wanneer ik het gezien heb : dezelfde dag.
Maar niet dat dit jou iets aangaat in feite. Of denk je dat ik JOU verantwoording moet afleggen voor wat ik hier post misschien ?
Oud 30 december 2013, 00:30   #138
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Die 'mop' van 'wordt er hier niet meer verkracht soms ?' heeft al een baard van kweeniehoeveel eeuwen. Geen kat die daar, tot een tijdje geleden de superpolitiekcorrectheid in zwang geraakte, over struikelde. Dat het nu in deze context ietwat ongepast is, dat is iets anders. Maar om daar zoveel lawijt over te maken ?
Het is juist de context die de grap zo onsmakelijk maakt. Anders zou ik me daar ook niet druk over maken. Zélfs als ik het geen leuke mop vind.
Oud 30 december 2013, 00:31   #139
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Welk kleurtje of geloof die kwiet heeft is eigenlijk niet ter zake doende. Het is een verkrachter.
Juist. Laat me het dan anders formuleren, nu het feit toch gebeurd is. "Laten we hopen dat het weer eens een moslim was".
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2013, 05:18   #140
killimandjaro
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Het Hageland is geen driehoek, maar een rechthoek begrenst door de steden Leuven , Tienen , Diest en Aarschot.
De "marginale driehoek" is het gebied begrenst door Aarschot, Tienen en Diest. Het Leuvense bevindt zie daar volledig buiten.
Vind je de universiteitsstad Leuven dan ook marginaal ?
Ge kent toch het verschil tussen een rechthoek en een driehoek zeker ?
De Grondprijzen in Leuven zijn wel 3 keer zo hoog dan die in Glabbeek hé kerel. .
Ligt Scherpenheuvel ook in die marginale driehoek?
En in Knokke zoete heb nog geen negers gezien.

Laatst gewijzigd door killimandjaro : 30 december 2013 om 05:21.
killimandjaro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be