![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel enkel een onschuldige vraag. Waarom heeft een leraar meer verlof nodig dan iedere andere werknemer ? U kan niet zo goed tegen een beetje tegenwind is het niet. De kracht van het egoïsme. Laatst gewijzigd door stuyckp : 13 januari 2014 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn honderden zaken in onze samenleving die historisch gegroeid zijn. Moeten die allemaal afgeschaft worden ? Dan zouden er in ons land enkele miljoenen misnoegden zijn. Om een zacht woord te gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() ge weet zelf ook wel dat die zijn uren ni stoppen als hij gedaan heeft met lesgeven he Mr. stuyck.
En wat meer is dat is geen job,zoals in een fabriek,waar af en toe veranderingen gebeuren,maar levenslang bijleren. Ik snap jullie niet hoor,je wil gratis onderwijs en dan sta je verstelt dat het de staat geld kost!
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() Geen idee, jullie zitten al 4 jaar, met schrik voor eigen schaduw, in de Vlaamse regering en hebben er geen sikkepit aan gedaan, dus, misschien daar eens vragen waarom er niets aan gedaan werd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat moet die ongelijkheid rechtvaardigen ? Alle belgen zijn gelijk. Simpel. Iedereen evenveel verlof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niks gevonden [modus zoek naar argumenten uit] ![]() Laatst gewijzigd door stuyckp : 13 januari 2014 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad. Het patronaat, én onze heren politici, die maar al te graag hebben dat de lagere ambtenaren als bliksemafleider voor hun geknoei dienen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Laat hem eerst rustig zijn masker van regeringspartij opzetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben ingenieur en ik werk in software. Wat denk je dat ik moet doen ? Iedereen moet levenslang bijleren. Dus als ik u goed begrijp, iemand die in een fabriek werkt moet tevreden zijn met minder verlof, want die moet niets bijleren. Nochtans moeten door de band mensen die gestudeerd hebben, om aan een loopbaan van 45 jaar te geraken, langer werken dan hun 65. Maar die waren dan wel van hun 20-23 aan het studeren, en volgens u is dat heel hard. Of misschien houden uw argumenten geen steek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
5 minuten is genoeg. Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 januari 2014 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Gouverneur
|
![]() Geef hem wat krediet, zo een wereldprobleem van het verlof van Vlaamse ambtenaren en dan vaststellen dat zijn toekomstpartij, de kracht van verandering er al die jaren niets aan gedaan heeft, moet hard aankomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nog steeds. En blijkbaar ben je nogal vergeetachtig. Weet je wat, ga wat op de man spelen. U bent echt niet in staat de ambtenarij in het algemeen te verdedigen dus zou ik als ik u was maar zwijgen. De argumenten zijn weer heel heel zwak. Historisch zo gegroeid. Ze moeten continue bijleren. Nou moe, moeten we het daar mee doen ? Sukkelaars toch. Laatst gewijzigd door stuyckp : 13 januari 2014 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En jij kan simpelweg niet urenlang met argumenten afkomen. Dat is nog nooit gebeurd. Uw eigen gebreken niet op mij afwentelen he Jack, dat pakt niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Om hetzelfde cliché van ambtenaren/onderwijzers/verlof/pensioen te gebruiken? Dingen die werken stuk maken om erachter te komen waarom ze nooit faalden in de eerste plaats? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er valt ook helemaal geen N-VA beleid te verdedigen, er is er gewoon geen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ingenieurs dingen stuk maken die werken ? ![]() En ik durf het bijna niet te vragen, maar bron ? |
|
![]() |
![]() |