Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 januari 2014, 19:20   #141
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Nu maakt ge het moeilijk Xenophon.

Natuurlijk hoeven zieken niet te betalen, en idd. zieken horen niet thuis in de gevangenis. Maar als ik de nieuwe gevangenissen zo bezie, dan lijkt het weer wel of de patienten in de gevangenis beter af zijn dan de patienten in een psychiatrische kliniek.

Maar ook dit is Belgique: Waar moest Kim De Gelder naartoe?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2014, 19:21   #142
six
Banneling

Standaard

Xenophon, heb je dat fenomenaal geduld in de gevangenis geleerd?
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2014, 19:32   #143
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik zie echt niet in waarom het principe van betalende inmates (betalend aan de staat in ruil voor hun kost en inwoon) zou kunnen leiden tot Amerikaanse toestanden waar de privé gevangenisbedrijven de rekening aan de staat presenteren.

Tenzij U ervan uitgaat dat betalende gevangenen als lucratief zouden worden beschouwd, zodat de rechter veel langere gevangenisstraffen gaat opleggen om de opbrengst te verhogen? Beetje als verplichte hotelgasten? Me dunkt zou de prijs dan wel eerder iets rond de 50 euro per dag moeten bedragen, en dan moeten we nog de kost van de cipiers erbij rekenen.

Ik vrees dat ge daar niet gaat geraken met enveloppen plakken.

Ik ga daar niet vanuit...

Als ze moeten betalen en ze kunnen ze niet neertellen, dan zullen ze er toch moeten voor werken, dat lijkt me een logisch gevolg. En daarop volgt volgende:

Between 1970 and 2005, the U.S. prison population grew by 700 percent, far outpacing both population growth and crime. As a result, our country now has 5% of the world's population but 25% of the world's prisoners.

Overall, the U.S. has approximately 25 percent of the entire global prison population even though it only has 5 percent of the total global population. The United States has the highest incarceration rate on the entire globe by far, and no nation in the history of the world has ever locked up more of its own citizens than we have. Are we really such a cesspool of filth and decay that we need to lock up so many of our own people? Or are there some other factors at work? Could part of the problem be that we have allowed companies to lock up men and women in cages for profit? The two largest private prison companies combined to bring in close to $3,000,000,000 in revenue in 2010, and the largest private prison companies have spent tens of millions of dollars on lobbying and campaign contributions over the past decade. Putting Americans behind bars has become very big business, and those companies have been given a perverse incentive to push for even more Americans to be locked up.

En er zal nog wel wat anders te doen zijn dan foto's scannen of enveloppen plakken veronderstel ik. Ik Amerika verpakken ze zelf bepaalde voedingsmiddelen, ze maken meubels... etc. Niet enkel in Amerika trouwens.

Bon, en als de verdiensten niet toereikend zijn om de kost en inwoon te betalen, dan verlengt men het verblijfsperiode gewoonweg tot alles betaald is.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 16 januari 2014 om 19:37.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be