Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 januari 2014, 19:04   #21
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Waarschijnlijk allemaal masochisten die het leuk vinden om door hun achterlijke inteeltechtgenoot geslagen en verkracht te worden.

Ik begin echt de indruk te krijgen dat Belgen achterlijk zijn. Geen wonder dat de Islam totaal geen moeite heeft om haar macht hier uit te breiden....
Het is inderdaad zo dat alle Moslimmannen hun vrouwen slagen en verkrachten.
Oud 22 januari 2014, 19:06   #22
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Ik denk dat de reden hier ligt :

Wij hebben ons ontvoogd van de RKK, maar blijkbaar hebben een groot aantal mensen het " geloof " echt nodig. Zij zijn een beetje de wezenkinderen van de falende RKK, en de islam is daar om die leegte op te vullen.
In mindere mate zien we ook mensen die zich bekeren tot het boedisme, hindouisme enz.
In het geval van de islam is er natuurlijk ook het fenomeen dat meer en meer autochtone meisjes met allochtone jongens vrijen. Je weet toch dat jonge meisjes dikwijls op " bad boys " vallen...Stoeffers met een groot bakkes, macho-gedrag, het heeft zijn charme...
En vrouwen zoeken ook dikwijls onbewust iemand die hen kan verdedigen = de sterkste op straat.
Vele van die meisjes zijn dan ook de oefenmatrasjes tot ze hun maagdelijke nicht kunnen importeren.

En als er dan éne Mohammed is (gewoonlijk nog geen belg, illegaal hier en inwonende bij broer of nonkel) die "o neen, geen sex voor het huwelijk. Ik meen het ernstig met jou Marina, laten we trouwen voor de imam dan is mijn hart gerust en dan kunnen we wel sex hebben" dan trappen de marina's er zeker in, laten zich bezwangeren en huwen dan natuurlijk voor de wet zodanig dat papa Mo zijn Belgische papieren krijgt en met de noorderzon kan vertrekken, kleine Mo bij zijn mama achterlatend.
Ik vraag me af hoe het met het vrome moslimkind uit Burcht gesteld is ondertussen. Na de uitzending van "in Godsnaam" was ze dus zwanger én burgerlijk gehuwd met de illegale broer van een andere Marokkaan die in Nederland met een Nederlandse gehuwd was.... Hun huwelijk "voor de imam" verliep zelfs zonder dat ze erbij hoefde te zijn. Broer 1 huwelijkte broer2 blijkbaar gewoon uit voor de imam (wel ongrondwettelijk, maar wie maalt erom).

Ben eens benieuwd hoe het er nu mee is.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 19:07   #23
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Het traditionele rollenpatroon binnen de islam spreekt een bepaald segment van Westerse vrouwen aan.
Nogal wat vrouwen voelen zich overigens prima in een onderdanige positie.
Sja, en als die positie voor een vrouw steeds minder aanvaard wordt in de moderne, progressieve wereld...
Een vrouw is op haar best in de keuken.

Christelijke groeten
Oud 22 januari 2014, 19:07   #24
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ze mogen dat, inderdaad, want het staat in de koran.
Oud 22 januari 2014, 19:17   #25
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:

Wij hebben ons ontvoogd van de RKK, maar blijkbaar hebben een groot aantal mensen het " geloof " echt nodig. Zij zijn een beetje de wezenkinderen van de falende RKK, en de islam is daar om die leegte op te vullen.
In mindere mate zien we ook mensen die zich bekeren tot het boedisme, hindouisme enz.
In het geval van de islam is er natuurlijk ook het fenomeen dat meer en meer autochtone meisjes met allochtone jongens vrijen. Je weet toch dat jonge meisjes dikwijls op " bad boys " vallen...Stoeffers met een groot bakkes, macho-gedrag, het heeft zijn charme...
En vrouwen zoeken ook dikwijls onbewust iemand die hen kan verdedigen = de sterkste op straat.
Zulke vrouwen zijn kiekens. Wie wilt er zijn nageslacht nu geindoctrineerd zien worden door één of achterlijke ideologie? Is DIT waar vrouwen jarenlang voor gevochten hebben? Het lijkt wel hoe meer rechten ze krijgen, hoe meer ze zichzelf (terug) onder een boerka beginnen verstoppen. De wereld op z'n kop. Sommige vrouwen lijken onderdanigheid gewoon leuk en 'normaal' te vinden. Vraag me niet waarom. Mocht mijn partner zo'n brutale aap zijn, ik schopte hem buiten op straat. Trouwens, al dat spirituele gedoe is zever voor zwakkelingen.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 19:54   #26
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Zulke vrouwen zijn kiekens. Wie wilt er zijn nageslacht nu geindoctrineerd zien worden door één of achterlijke ideologie? Is DIT waar vrouwen jarenlang voor gevochten hebben? Het lijkt wel hoe meer rechten ze krijgen, hoe meer ze zichzelf (terug) onder een boerka beginnen verstoppen. De wereld op z'n kop. Sommige vrouwen lijken onderdanigheid gewoon leuk en 'normaal' te vinden. Vraag me niet waarom. Mocht mijn partner zo'n brutale aap zijn, ik schopte hem buiten op straat. Trouwens, al dat spirituele gedoe is zever voor zwakkelingen.
te weinig persoonlijkheid om hun eigen leven in handen te nemen. Dat zijn de suikermoslimaatjes. Ho hoe leuk, moet ik een sluier dragen? ho hoe speciaal, een abbaya? een echte lange? ho hoe apart. En toch wel erg, nu kijken al die racisten naar me. Zal ik nog een dikke sjaal voor mijn gezicht doen? dan kunnen ze niet meer kijken. Gaan we samen naar de halal-chicken junkfoodstore? hoe plezant. Mohammed heeft gezegd dt ik buiten mocht vandaag. is dat niet leuk?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 22 januari 2014, 20:10   #27
non-conformist
Europees Commissaris

non-conformist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Toevallig heb ik daar eergisteren nog iemand over bezig gehoord. Ze was tegen emancipatie.
Gehuwd, man verdient hele vette pree, zij werkt parttime, kinderen afgestudeerd, poetsvrouw in dienst.

hobbies: de standaard better class-thuisblijvende vrouwenhobby : boekenclub ('s middags in de zetel met een tasje thee), wekelijkse "academie", uitjes met de vriendinnen van de academie, uitjes met de boekenclub etc.. etc...

Maar: ze heeft geen gelukkig huwelijk.

Ze is dus tegen de emancipatie omdat:
- ze minder onderhoudsgeld zal krijgen bij scheiding
- ze gehuwd is met scheiding van goederen (moet je wel achterlijk zijn als je dan vindt dat je parttime moet werken)
- ze haar deel van de woning niet kan verzilveren

kortom: ze is de vroegere status van de vrouw kwijt, voordat de emancipatie werd ingevoerd.
- toen had ze per definitie de helft (nu nog indien gewoon gehuwd onder wettelijk stelsel)
- toen kon ze rekenen op vet onderhoudsgeld.

wat ze vergeet is dat voor de emancipatie vrouwen dan ook:
- geen poetsvrouw moet nemen
- zelf groenten kon kweken
- zelf groenten opleggen
- zelf kleding naaien
- zelf truitjes breien
- zelf geen eigendommen kon hebben

Ik heb me niet gemoeid in die discussie, vermits ze het enkel had over de bescherming die de vrouwen vroeger hadden en nu afgekalfd is, deels door haar eigen beslissingen (maar dat heeft ze nog steeds niet door).

Ook de suikermoslimaatjes, die huwen voor de imam en Mohammed zo snel mogelijk vijf kinderen "schenken" redeneren zo.

Volgens islam moeten de mannen hun harems van eten en kleding voorzien. PUNT. Als ze hun vrouwen beu zijn, mogen ze gaan PUNT

Maar vraag dat niet aan de suikermoslimaatjes, want d�*n ineens beroepen ze zich weldegelijk op de westerse wetten om hun rechten op te eisen. Blijft enkel nog het recht op OCMW want ze zijn geeneens burgerlijk gehuwd.
Ik denk dat U zich toch dringend moet verdiepen in scheidingsrecht, familierecht en zo, want U zit helemaal verkeerd. Als die gaat scheiden van haar man, is hij helemaal de pineut.

Eerlijk gezegd denk ik dat die vrouw heel goed weet waarom ze bij de man blijft en laat ons eerlijk zijn als het op vrouwen aankomt : klagen over je man staat goed als je met je vriendinnen aan het keuvelen bent.
non-conformist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 20:14   #28
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Er moet inderdaad al iets serieus mis met je zijn als je bereid bent zomaar je hele cultuur en wereldvisie om te ruilen voor een compleet achterlijke importgodsdienst als de islam. Dat zijn mensen zonder enige wilskracht of persoonlijkheid.

In het geval van de vrouwen heb ik wel de indruk dat het meestal snel gedaan is met de vroomheid eens de relatie (bijna onvermijdelijk) op de klippen loopt...
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 21:31   #29
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In het geval van de islam is er natuurlijk ook het fenomeen dat meer en meer autochtone meisjes met allochtone jongens vrijen.
En soms zelfs met meerdere tegelijk, allemaal uit vrije wil he. Kijk maar eens naar mijn schermafbeelding.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 22:03   #30
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Neen, dat is een stereotiep.
Er zijn ook heel veel moslims die hun vrouw enkel slaan, of enkel verkrachten.
En dan heb je nog de oude moslims: als ze krachteloos en impotent worden, dan slaan ze niet meer en verkrachten ze niet meer, maar dan gooien ze met zoutzuur, of stenigen ze hun vrouw als ze er toch niks meer aan hebben.
Oud 22 januari 2014, 22:37   #31
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Ik kan het niet helpen om op te merken dat de meesten,
vandaag de dag erg chauvinistisch zijn of zijn geworden.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 22:37   #32
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:

Dat somt het goed op denk ik maar het blijven achterlijke trutten die niet weten waarin ze stappen, mannen ook trouwens, een verre kennis van me heeft een verkering met een indonesisch meisje, een moslima natuurlijk.

Mannen en hun pik, het is ook wel wat maar blijkbaar toch minder dan vrouwen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 22:41   #33
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
"chauvinistisch bijv.naamw.Uitspraak: [ʃovi'nɪstis] met overdreven liefde voor je vaderland"

Moslims hebben dat niet?

Wat dit met islam bekeerlingen te maken heeft weet ik ook niet.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 22:51   #34
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
Ik denk dat U zich toch dringend moet verdiepen in scheidingsrecht, familierecht en zo, want U zit helemaal verkeerd. Als die gaat scheiden van haar man, is hij helemaal de pineut.

Eerlijk gezegd denk ik dat die vrouw heel goed weet waarom ze bij de man blijft en laat ons eerlijk zijn als het op vrouwen aankomt : klagen over je man staat goed als je met je vriendinnen aan het keuvelen bent.
Leg me eens uit hoe iemand die 20 jaar lang part time werkte, haar eigen inkomen mee heeft opgesoupeerd en geen extraatjes in gebouwen heeft kunnen steken, haar man de pineut laat zijn als ze scheidt? Tenslotte zijn ze gehuwd met scheiding van goederen, dus kan ze enkel haar eigen gedeelte meenemen bij echtscheiding. Iemand die gehuwd is met scheiding van goederen ontvangt niet de helft van het gezamenlijke kapitaal bij echtscheiding.

Oud 22 januari 2014, 23:00   #35
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
"chauvinistisch bijv.naamw.Uitspraak: [ʃovi'nɪstis] met overdreven liefde voor je vaderland"

Moslims hebben dat niet?

Wat dit met islam bekeerlingen te maken heeft weet ik ook niet.

Was eerder gericht aan de geschreven posts in plaats van het artikel zelf.
Oud 22 januari 2014, 23:12   #36
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tsja, de tijd van misplaatste valse bescheidenheid omwille van onze superieure beschaving en het cultureel wegrelativeren van onze hoogstaande levensstijl, is voorgoed voorbij.
Oud 22 januari 2014, 23:15   #37
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als Vlamingen chauvinistisch zijn, is dat racisme.

Als vreemdelingen chauvinistisch zijn terwijl ze in een ander land zitten te profiteren, is dat de normaalste zaak van de wereld.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 23:24   #38
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Als Vlamingen chauvinistisch zijn, is dat racisme.

Als vreemdelingen chauvinistisch zijn terwijl ze in een ander land zitten te profiteren, is dat de normaalste zaak van de wereld.

Inderdaad, mijns inziens komt het allemaal een beetje hautain over.
Oud 22 januari 2014, 23:26   #39
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Tsja, de tijd van misplaatste valse bescheidenheid omwille van onze superieure beschaving en het cultureel wegrelativeren van onze hoogstaande levensstijl, is voorgoed voorbij.

Ach ja, een begin behoort er te zijn, daar waar het zelfbesef plaats neemt in tegenstelling tot.

Maar dan zijn we inderdaad snel uitgepraat.
Oud 22 januari 2014, 23:32   #40
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be