![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Een pizza eet je bij de italiaan.
Men gaat toch ook niet indisch eten bij een fransman?
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als die Fransman lekker Indisch kan koken kan me dat niets schelen. Het is de smaak die telt, en niet al het gedoe errond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Imitatie kan goed zijn, origineel is altijd beter.
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch goedkoop?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg Demper ik zit zelfs nog niet eens in die sociale woning, en waarom zouden het enkel 'rasechte werkende Belgen' zijn die pizza zouden mogen eten?? LOL en jij hebt een ongezonde fixatie op 'marginalen' .. straks ga je nog zeggen dat ik hier een XL Flatscreen heb staan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maw. Demper is gefrustreerd dat ik pizza eet ROFL
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 5,47 per 20 sigaretten.
164,1€ / maand. =>Forse hap uit een bestaansminimum... Plus 40€/maand voor de wekelijkse afvalhaal-pizza, en ongeveer 20% van het geld waar een ander voor werkte is naar de sodeju....
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terecht.
Ik begrijp dat.
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schandalig gewoon. Daarvoor komen de vreemdelingen naar hier. En dan vergeet je nog de Bacardi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet echt de kern van de boodschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoe kan je dit dan best oplossen ?? Citaat:
![]() Nog niet geprobeerd ![]() ![]() Bwa , om efkes recht te zetten: Ik doe curryketchup op de margareta's van Carrefour (3 in een witte doos) ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 januari 2014 om 22:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk niet dat je hen daarmee gaat tergen. Ook in Italië zijn er beschutte werkplaatsen en leren ze om niet luidop met die mensen te lachen als ze al eens iets vreemds doen zoals spaghetti snijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik daarna nog tijd heb bestel ik een pizza en doe ik er een hoop ketchup op om hem vervolgens met mes en vork te verorberen.
Gewoon om een punt te maken, vuile Italianen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik laat mijn eetlust niet bederven door: -karnemelketers -ketsjupfreaks -spagettivernielers
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik laat voor u al een paar betonnen schoenen maken...
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat verdient de dood met de riek.
En schrap me maar om in Parijs te overleven. Spagettisnijders (m/v) daar kom ik niet mee overeen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 22 januari 2014 om 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Koop in Delhaize verse pizza bodem, gewoon uitrollen en op de plaat leggen. Wat tomatensaus, mozarella, vlees naar keuze : ham, gerookte ham, experimenteer eens met wat soorten pikante salami, evt wat paprika die je zo in bokaal kunt kopen, evt ansjovis, of wat heel fijne ajuinringen, een dun schijfje tomaat of enkele blaadjes rucola net voor het opdienen is ook niet te versmaden op sommige pizza's. Kruiding goed verzorgen met basilicum, rozemarijn, oregano. Er is echt zoveel dat je kunt gebruiken : zwarte olijfjes, wat kappertjes, wat parmezaan. Kijk hier voor een lekker voorbeeld : http://njam.tv/recepten/pizza-met-chorizo-en-paprika Behalve werken in een onvoldoende warme oven kun je eigenlijk maar één echte fout maken : er teveel op leggen. Probeer het enkele keren, ik weet zeker dat je nooit nog die brol vanuit carrefour koopt. En laat de fles ketchup maar in de kast. Anders ga je zo eindigen : ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |