![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 januari 2014 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...rugkeren.dhtml Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 januari 2014 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat we ons aandeel hebben in migratie. En dat ze dat geld voor F35 beter investeren in de opbouw van iets zodat migratie overbodig wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tjah, heel jammerlijke zaak. Ik keur dat niet goed. En straffe is dat ik veel moslims tegenkom die de ogen oprollen voor Sharia4Belgium of ander extremisme. Ik weet maar al te goed hoe radicaal en extreem ze daar kunnen omgaan met mekaar. Maar is dat hier ook zo? Ik stel vast van niet! http://www.youtube.com/watch?v=zcBmz__N63w Ge kunt tegen het extremisme zijn, maar dan moet je ook je ogenen openen voor zij die niet extreem zijn of je bent even extremistisch bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat zij dat niet durfden doen...
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schrijven wij voor welk land wat moet kopen of doen landen dit zelf? Wij hebben helemaal geen aandeel in migratie, wel landen zelf die ondanks hun middelen, geen samenleving opbouwen met basisrechten voor iedereen. De meeste migranten komen trouwens uit Marokko, Turkije, asielzoekers zijn een klein gedeelte van migratie, de meerderheid migreert gewoon omwille van de verschillen in welvaart. En nee, het is niet onze schuld maar verdienste dat die welvaart hier bestaat. Laatst gewijzigd door alice : 23 januari 2014 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U minimaliseert wel de invloed van oa salafisten in menige moskee en zeker onder jongeren. Keuren veel moslims dit af? Jazeker, de meesten vinden nog steeds dat je mensen moet overtuigen van de schoonheid en nut van hun " overtuiging" want stel eens de vraag hoe ze hun overtuiging in deze samenleving zien, dan zou u misschien toch wat stof tot nadenken vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat mij het meeste bevreesd zijn de jongeren die hier geboren zijn en voor het extremisme kiezen. Hoe langer, hoe meer. Onze maatschappij kan deze missen als kiespijn. De meesten eten wel uit de hand van de ongelovige, maar willen tegelijk deze hand afhakken. Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 januari 2014 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar de drempel om het wel te doen is wel erg laag, wanneer je omgeving dit als het recht van de man ziet,wat in strijd is met onze wetgeving! Of hebben voor u moslima's geen recht op een veilig bestaan achter hun voordeur?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van wie kregen onze voorouders hulp toen zij diep in de miserie zaten? Zij hebben met bloed, zweet en tranen gevochten voor een betere maatschappij. Als die andere landen de moeite niet willen doen om er zelf iets aan te doen, dan is dat hun zaak. Wij hebben intussen al genoeg geld gestopt in Afrika, maar ze doen er niets mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eenmaal hoogzwanger blijken ze toch liever in kafferland te bevallen wegens betere hygienische toestanden. Eenmaal de Mohammedjes en Jihadjes (meisjes) geboren zijn, kunnen ze dan terug naar het islamitische lalaland zeker? Ondertussen betalen wij wel voor bevalling, hospitalizatie en heeft Binnenlandse zaken geld voorzien net alsof die geitjes kunnen gedeprogrammeerd worden. Iemand nog iets gehoord van de "belgische" drieling van Jejoentje?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit geef ik nog één cent voor ontwikkelingshulp.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Parlementslid
|
![]() Sinds wanneer liggen moslims wakker van de wetgeving van toepassing op het land dat hen onderdak geeft? "Hun" wetgeving staat in de koran, dat is alles wat telt voor hen.
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 23 januari 2014 om 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Parlementslid
|
![]() 29.41
The parable of those who take protectors other than Allah is that of the spider, who builds (to itself) a house, but truly the flimsiest of houses is the spider's house, if they only knew. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Zuid-Afrika is ook een 'mooi' voorbeeld. De apartheid is afgeschaft en de slechte blanke is gekortwiekt. Hij is zelfs vogelvrijverklaard, moord op blanken is dagelijkse kost. Het land zakt weg naar de afgrond, maar het Westen zag dat het goed was. De negertjes zijn 'gered'.
Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 januari 2014 om 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vecht dan die corporaties aan maar dring ons niet op om tussen moslims te moeten leven, dat heeft niets met elkaar te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Men moet stoppen met die weg-met-ons nonsens ... tenslotte zijn wij (nu in deze tijd) niet verantwoordelijk voor het verleden. En we hoeven ons niet steeds te verontschuldigen.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |