Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 januari 2014, 10:41   #61
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
En welke gruweldaden van moslims zorgen ervoor dat een hele infrastructuur valt om op de rand van WO3 te staan?
Welke invloed heeft de islam op mijn wereld? Niets.
Maar welke invloed heeft het Westen haar honger naar meer op de wereld?
Bekijk de oliereuzen in arme landen eens. Ze kunnen zelfs gene vis meer vangen door de vervuiling. Maar owee als ze hier komen he!

Laat U niet afleiden. Het probleem speelt zich daar af, niet hier.
En F35's kopen gaat nu net het probleem niet verbeteren, maar als een katalysator verergeren.
Zowel voor onze economie als voor onze veiligheid en de veiligheid van de onschuldige burgers waar rond ze gebruikt zullen worden.
Neen, neen, de moslimproblemen zitten ook al bij ons en het zal er niet op beteren. De islamindoctrinatie rukt op en zal geen mededogen hebben met ons. U wilt waarschijnlijk niet weten hoe christenen of andersgelovigen worden behandeld. Verwacht u aan burgeroorlogen in het Westen, dankzij de islam.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 januari 2014 om 10:44.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2014, 11:02   #62
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En welke gruweldaden van moslims zorgen ervoor dat een hele infrastructuur valt om op de rand van WO3 te staan?
Bekijk de oliereuzen in arme landen eens. Ze kunnen zelfs gene vis meer vangen door de vervuiling. Maar owee als ze hier komen he!

En F35's kopen gaat nu net het probleem niet verbeteren, maar als een katalysator verergeren.
Zowel voor onze economie als voor onze veiligheid en de veiligheid van de onschuldige burgers waar rond ze gebruikt zullen worden.
Zo slecht is het Westen dan toch niet:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...rugkeren.dhtml

Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 januari 2014 om 11:02.
Oud 23 januari 2014, 11:03   #63
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Zo slecht is het Westen dan toch niet:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...rugkeren.dhtml
Zeg ik dat wij slecht zijn?
Ik zeg dat we ons aandeel hebben in migratie.
En dat ze dat geld voor F35 beter investeren in de opbouw van iets zodat migratie overbodig wordt.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2014, 11:09   #64
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, neen, de moslimproblemen zitten ook al bij ons en het zal er niet op beteren. De islamindoctrinatie rukt op en zal geen mededogen hebben met ons. U wilt waarschijnlijk niet weten hoe christenen of andersgelovigen worden behandeld. Verwacht u aan burgeroorlogen in het Westen, dankzij de islam.
Ja kleine groepjes hebben we zien ontspruiten. Wordt nu duidelijk dat hij vanaf zijn enkelband nog goed kan rekruteren.
Tjah, heel jammerlijke zaak. Ik keur dat niet goed.
En straffe is dat ik veel moslims tegenkom die de ogen oprollen voor Sharia4Belgium of ander extremisme.

Ik weet maar al te goed hoe radicaal en extreem ze daar kunnen omgaan met mekaar. Maar is dat hier ook zo? Ik stel vast van niet!
http://www.youtube.com/watch?v=zcBmz__N63w

Ge kunt tegen het extremisme zijn, maar dan moet je ook je ogenen openen voor zij die niet extreem zijn of je bent even extremistisch bezig.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2014, 11:44   #65
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Uiteraard. Ga jij het hen even duidelijk maken? Waarom denk je dat de vluchthuizen overvol zitten met muzelmaanse "getuchtigde" vrouwen? Omdat ze de Belgische wetten boven de wetten van Allah stellen?
Ik dacht dat zij dat niet durfden doen...
Oud 23 januari 2014, 11:47   #66
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En dat ze dat geld voor F35 beter investeren in de opbouw van iets zodat migratie overbodig wordt.
Daar gaan we maar weer...hoezo ons aandeel in migratie? Bepaald de burger hier het buitenlands beleid in andere landen? Of doen landen dit zelf?
Schrijven wij voor welk land wat moet kopen of doen landen dit zelf?

Wij hebben helemaal geen aandeel in migratie, wel landen zelf die ondanks hun middelen, geen samenleving opbouwen met basisrechten voor iedereen.

De meeste migranten komen trouwens uit Marokko, Turkije, asielzoekers zijn een klein gedeelte van migratie, de meerderheid migreert gewoon omwille van de verschillen in welvaart. En nee, het is niet onze schuld maar verdienste dat die welvaart hier bestaat.

Laatst gewijzigd door alice : 23 januari 2014 om 11:48.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2014, 11:52   #67
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja kleine groepjes hebben we zien ontspruiten. Wordt nu duidelijk dat hij vanaf zijn enkelband nog goed kan rekruteren.
En straffe is dat ik veel moslims tegenkom die de ogen oprollen voor Sharia4Belgium of ander extremisme.

Ik weet maar al te goed hoe radicaal en extreem ze daar kunnen omgaan met mekaar. Maar is dat hier ook zo? Ik stel vast van niet!

Ge kunt tegen het extremisme zijn, maar dan moet je ook je ogenen openen voor zij die niet extreem zijn of je bent even extremistisch bezig.
Kleine groepjes? Voor scholen, in lezingen, in wijken waar steeds vaker strikte " overtuigingen" het leven bepalen.
U minimaliseert wel de invloed van oa salafisten in menige moskee en zeker onder jongeren.
Keuren veel moslims dit af? Jazeker, de meesten vinden nog steeds dat je mensen moet overtuigen van de schoonheid en nut van hun " overtuiging" want stel eens de vraag hoe ze hun overtuiging in deze samenleving zien, dan zou u misschien toch wat stof tot nadenken vinden.
Oud 23 januari 2014, 11:55   #68
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Het probleem is dat de 'gematigde' moslims met een vingerknip te beïnvloeden zijn. Men moet maar dreigen dat zij het paradijs zullen verliezen en die draaien hun kar.

Wat mij het meeste bevreesd zijn de jongeren die hier geboren zijn en voor het extremisme kiezen. Hoe langer, hoe meer. Onze maatschappij kan deze missen als kiespijn. De meesten eten wel uit de hand van de ongelovige, maar willen tegelijk deze hand afhakken.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 januari 2014 om 11:59.
Oud 23 januari 2014, 11:55   #69
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
En dus doen zij dat uiteraard allemaal.
Nee, maar de drempel om het wel te doen is wel erg laag, wanneer je omgeving dit als het recht van de man ziet,wat in strijd is met onze wetgeving! Of hebben voor u moslima's geen recht op een veilig bestaan achter hun voordeur?
Oud 23 januari 2014, 12:04   #70
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Moeten wij de andere landen gaan opbouwen, zodat de immigratie stopt? Wie gaat dat betalen?

Van wie kregen onze voorouders hulp toen zij diep in de miserie zaten? Zij hebben met bloed, zweet en tranen gevochten voor een betere maatschappij. Als die andere landen de moeite niet willen doen om er zelf iets aan te doen, dan is dat hun zaak. Wij hebben intussen al genoeg geld gestopt in Afrika, maar ze doen er niets mee.
Oud 23 januari 2014, 12:23   #71
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat mij het meeste bevreesd zijn de jongeren die hier geboren zijn en voor het extremisme kiezen. Hoe langer, hoe meer. Onze maatschappij kan deze missen als kiespijn. De meesten eten wel uit de hand van de ongelovige, maar willen tegelijk deze hand afhakken.
Het beste voorbeeld hiervan zijn de bezwangerde vrouwelijke jihadisten, die hun jihadstrijders volgden naar Syrie om hen daar te laten proeven van de geneugten van het islamitische hoerenparadijs.

Eenmaal hoogzwanger blijken ze toch liever in kafferland te bevallen wegens betere hygienische toestanden. Eenmaal de Mohammedjes en Jihadjes (meisjes) geboren zijn, kunnen ze dan terug naar het islamitische lalaland zeker?
Ondertussen betalen wij wel voor bevalling, hospitalizatie en heeft Binnenlandse zaken geld voorzien net alsof die geitjes kunnen gedeprogrammeerd worden.

Iemand nog iets gehoord van de "belgische" drieling van Jejoentje?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2014, 12:24   #72
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moeten wij de andere landen gaan opbouwen, zodat de immigratie stopt? Wie gaat dat betalen?

Van wie kregen onze voorouders hulp toen zij diep in de miserie zaten? Zij hebben met bloed, zweet en tranen gevochten voor een betere maatschappij. Als die andere landen de moeite niet willen doen om er zelf iets aan te doen, dan is dat hun zaak. Wij hebben intussen al genoeg geld gestopt in Afrika, maar ze doen er niets mee.
Afrika is het duidelijkste voorbeeld: haal de blanken weg uit Rhodesië, Kongo en tal van andere Afrikaanse landen die een bepaalde vorm van welvaart BEGONNEN te krijgen, en de brousse neemt terug over.
Nooit geef ik nog één cent voor ontwikkelingshulp.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2014, 12:42   #73
Sonny Crockett
Parlementslid

Sonny Crockett's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Maar niet volgens onze wetten, en dat is het enige dat hier in België telt.
Sinds wanneer liggen moslims wakker van de wetgeving van toepassing op het land dat hen onderdak geeft? "Hun" wetgeving staat in de koran, dat is alles wat telt voor hen.

Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 23 januari 2014 om 12:44.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2014, 12:57   #74
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

29.41

The parable of those who take protectors other than Allah is that of the spider,
who builds (to itself) a house,
but truly the flimsiest of houses is the spider's house,
if they only knew.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2014, 13:01   #75
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nee, maar de drempel om het wel te doen is wel erg laag, wanneer je omgeving dit als het recht van de man ziet,wat in strijd is met onze wetgeving!
De drempel buiten die "omgeving" is ook niet echt hoog, hoor... Helaas...

Citaat:
Of hebben voor u moslima's geen recht op een veilig bestaan achter hun voordeur?
I plead not guilty your honor.
Oud 23 januari 2014, 13:20   #76
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Afrika is het duidelijkste voorbeeld: haal de blanken weg uit Rhodesië, Kongo en tal van andere Afrikaanse landen die een bepaalde vorm van welvaart BEGONNEN te krijgen, en de brousse neemt terug over.
Nooit geef ik nog één cent voor ontwikkelingshulp.
Zuid-Afrika is ook een 'mooi' voorbeeld. De apartheid is afgeschaft en de slechte blanke is gekortwiekt. Hij is zelfs vogelvrijverklaard, moord op blanken is dagelijkse kost. Het land zakt weg naar de afgrond, maar het Westen zag dat het goed was. De negertjes zijn 'gered'.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 januari 2014 om 13:21.
Oud 23 januari 2014, 13:36   #77
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:

Als een land toelaat dat Exon-mobile of Shell de boel verziekt, is dan dat land verantwoordelijk of wij? Grote corporaties zijn virtuele landen op zichzelf en die profiteren van de mogelijkheden die er zijn, altijd weer de bevolking als schuldige aanwijzen en te laten betalen door import-vluchtelingen op te nemen gaat voor mij te ver.

Vecht dan die corporaties aan maar dring ons niet op om tussen moslims te moeten leven, dat heeft niets met elkaar te maken.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2014, 15:14   #78
gfpatch
Provinciaal Gedeputeerde

gfpatch's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Ik woon in Belgie en ben ook in Belgie geboren. Ben ook gewoon blank. (oei, mag ik dat nog zeggen zonder niemand voor het hoofd te stoten?) De 'Dutch' in mijn gebruikersnaam slaat op 'Dutch' als Engelse vertaling van Nederlands als taal. Ik zou me voor geen geld onder 'Ollanders' willen begeven. Hun uitspraak van het Nederlands doet mijn oren al na een paar minuten bloeden.
Waarom gebruik je dan niet "Flemisch" of "Belgian"?

Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!"
gfpatch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2014, 15:38   #79
gfpatch
Provinciaal Gedeputeerde

gfpatch's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U ontkent de gruwelijke geschiedenis? Jah, misschien terrecht. Het is de schaamte voorbij.
http://www.ethesis.net/leopold_II/leopold_II.htm

En is het Westen niet gaan roeren in de soep van Irak en Libië?
En nu is al die Syrische heibel Assad zijn fout? Connect the dots.
Men kan en mag deze geschiedenis niet ontkennen ... maar er steeds naar blijven verwijzen in de huidige contexten is ook niet gezond. Zo geraakt men niet vooruit integendeel zo gaat men terug in de tijd.

Men moet stoppen met die weg-met-ons nonsens ... tenslotte zijn wij (nu in deze tijd) niet verantwoordelijk voor het verleden. En we hoeven ons niet steeds te verontschuldigen.

Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!"
gfpatch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2014, 16:15   #80
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Omdat het Westen ginder anarchie gaat creëren.
Oorlog = migratie.

We hadden liever ziekenhuizen bekleed met marmer dan de Congoleze vrouw haar nieuwgeborenen pap te geven. Dan staan we hypocriet te schreeuwen als ze onze para's excecuteren.
We hebben liever F35 voor nieuwe migranten naar hier te trekken dan de verworven welvaart te delen.
De transfersoap rond Thorgan Hazard is ten einde. De kersverse Gouden Schoen maakt het seizoen af bij Zulte Waregem.
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be