![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben zomin jou privé leraar als een one liner. Je kan jou waardeloze woordensoep zonder inhoud moeilijk vergelijken met mijn steeds onderbouwde post. Nog een prettige avond verder op je wolkje van kinderlijke naïviteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Banneling
|
![]() Jepz, kinderlijke naiviteit die vragen stelt die jij niet beantwoorden kan.
Gebruik je beste kernwoorden in google en duw je beste samenvatting van macro evolutie naar voren. U onderbouwt niets. Al wie daar aan twijfelt moet maar eens op je nickname klikken en je berichten en topics bekijken. Je bent een echo Aton, nothing less, nothing more. Ignored |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mijjn part geen probleem wat mensen willen geloven of aanvaarden. Voor mijn part zelfs geen probleem als mensen de evolutietheorie maar niks vinden of vinden dat die té nietszeggend en/of te weinig zou aangetoond zijn. Maar daarom hoef je geen nonsens als alternatief te gaan verkopen hé... zwijg dan gewoon liever of hou je bezig met het aankaarten van je bezwaren of stel een deftig alternatief voorop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Men verlegt het probleem dan gewoon naar een andere plek. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
( kan je weer eens bedenken vanwaar je die zever precies vandaan hebt ) 1) DNA werd ontdekt in 1869 door ene Johann Friedrich Miescher ... dan moest het grote werk om het te doorgronden wat het precies was nog beginnen. Dus hoe kon hij er dan iets zinnig over vertellen ? 2) Darwin heeft menige cellen onder zijn microscoop gelegd ... maar in een cel kon hij natuurlijk nog niet zien... alleen de celwand ( dus cellen onderscheiden ) was technisch mogelijk ) Darwin heeft helemaal niet gezegd dat dat in strijd zou zijn met zijn evolutietheorie ... hij zag het enkel als een mogelijk hekel/moeilijk punt dat hij de evolutie niet meteen kon van vaststellen en zich daarom in de toekomst moest bewijzen. Hij schrijft : “organen van extreme perfectie en complexiteit”, zoals het oog, dat “als aangetoond kan worden dat er talrijke gradaties bestaan tussen een perfect en complex en een zeer onvolmaakt en eenvoudig oog, waarbij iedere gradatie nuttig is voor de bezitter; als verder het oog ook maar enigermate varieert, en de variaties erfelijk zijn, hetgeen zeker het geval is; en als een bepaalde variatie of modificatie van het orgaan ooit nuttig is voor een dier onder veranderende levensomstandigheden – dat dan de moeilijkheid om te geloven dat een perfect en complex oog door natuurlijke selectie gevormd zou kunnen worden, ondanks dat ze onoverkomelijk lijkt voor ons voorstellingsvermogen, nauwelijks meer als reëel kan worden beschouwd.” Waar het onderlijnde onderwijl al 1001x aangetoond is ![]() Laatst gewijzigd door praha : 25 januari 2014 om 01:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ALS jij zegt van wel dan moet ge redelijkwijs waar ge de twee precies afbakent en aantonen waar dat verschil precies in zit en waarom dat op hocus-pocus wijze niet over die grens zou kunnen. Citaat:
Lucy is een Australopithecus afarensis, een uitgestorven mensachtige van het geslacht Australopithecus. Citaat:
Wat had ge nu verwacht ? Wat telt is of dat archief niet in tegenspraak zou zijn en wat we er in grote lijnen uit kunnen opmaken. Citaat:
of teveel flutsides bekeken en zeverboekskes gelezen ... dat kan natuurlijk ook ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | ||||||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er werd lange tijd gedacht dat Lucy toen nog 'de' missing link was ipv een missing link, maar dat is dus niet zo. Citaat:
Citaat:
Wat mij betreft is dit het meest zinnige wat we wetenschappelijk gezien kunnen doen. Wil dat zeggen dat het 100% zeker is? Neen. Waarom? Wetenschap poogt onzekerheid weg te nemen. Niet om met absolute bewijzen af te komen. Als we dit gaan vergelijken met pan spermia... wel dan heeft evolutie een streepje voor in die zin dat we evolutie vandaag kunnen waarnemen. De genenpoel van een soort varieert onder de bekende mechanismes. Er is geen bewijs dat een extrapolatie naar het verleden voor problemen zorgt. Van pan spermia weten we weinig tot niets behalve dat het theoretisch gezien mogelijk is en dan nog hoeft evolutie niet uitgesloten te worden want dat alle soorten hier via meteorieten of asteroiden zijn toegekomen, dat gelooft echt niemand volgens mij. Citaat:
Citaat:
Citaat:
ID komt er niet als sterkste uit. Daar kan ik heel erg kort in zijn. Dat is simpelweg een leugen ofwel van jou, ofwel van degene die het jou verteld heeft. ID staat wetenschappelijk gezien op niets meer. ID heeft lange tijd gepoogd om echt wetenschappelijk onderzoek te doen, om een hypothese op te stellen en die effectief te testen. En alle respect daarvoor want er zijn er andere die deze moeite niet doen. Spijtig voor hen is mainstream science hen gevolgd en hebben ze keer op keer hun stellingen kunnen falsifiëren. Het was zeker een boeiende tijd tot spijt wie het benijdt want sommige evos/mainstreamers waren daar niet mee opgezet. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat de magie van hier beneden zich universeel hierboven afspeelt. Dat is geen fabeltje of nonsens, dat zijn serieuze aannemingen. Hoe gaat wetenschap om met serieuze waarnemingen? http://en.wikipedia.org/wiki/Logarithmic_spiral Weinig getoond? Misschien moet jij eens tonen hoe dat niet zo is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Macro evolutie = Wij stammen af van een aapje Lucy 3 miljoen jaar geleden. Wel praha, wees eerlijk; hoeveel beenderen zijn er gevonden om te vergelijken en hoeveel beenderen zijn gevonden om overgangen waar te nemen? Citaat:
Deze is het antwoord. Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....20#post6975288 Citaat:
Wat zegt Darwin over zijn evolutieleer in relatie met het oog? Klopt dat hij ze onder een microscoop kon leggen, maar niet zulke krachtige als we nu hebben. En het is in die nieuwe onderzoeken waar de antwoorden liggen. Niet bij obssevaties en wilde hypotheses, want dat is al waar de evolutietheorie op gebaseerd is als ze verkocht wordt aan kinderen. Dus nogmaals: hoeveel beenderen vergelijken we om ons uiteindelijk te linken aan een aapje Lucy? Citaat:
Maar vandaag (de toekomst voor Darwin) kan ik nergens de antwoorden vinden die deze hekelpunten aanpakken. Geef zo eens een link betreffend evolutie en het oog. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat je met honderdtal beentjes gaat toekomen. Voor een echte overgang waar te nemen moet je generaties op volgen. Dit is gedaan in de insectenwereld en nergens maar ook nergens is macro evolutie waar te nemen. NERGENS! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan zingen we allen samen: http://www.youtube.com/watch?v=9RadejyaApI |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | ||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
We gaan terug in tijd en je kan dat linken aan de theorie met allerlei hypotheses. Dat klopt! Maar waar ZIEN we in de gevonden data overgangen? Waar zien we in de massale wetenschappelijke experimenten macro evolutie? De onderzoeken tonen net het tegendeel Citaat:
Citaat:
Waar komt A vandaan? Via een rotsblok en is verder gaan evolueren. Op zich hoeven de 2 niet te vloeken, maar kunnen ze hand in hand samen gaan. En Athelas, zie de link die ik je gaf. Ze geloven dat echt wel ![]() Het is zelfs heel plausibel. Weet jij hoeveel stenen van hier op de aarde verspreid zijn over dit zonnestelsel? Ik niet, maar dat ze er zijn is geweten. Waarom zou een aardse steen die op mars valt geen drager kunnen zijn van iets dat fundamenteel is voor leven? Die link erover was echt de moeite, echt lezen waard. Citaat:
Citaat:
Wetenschap is nodig, maar we vinden daar niet al onze antwoorden. Citaat:
Mag ik eens meekijken in die boeiende tijd ? Citaat:
Neen de vorming ervan stelt niemand in vraag. Hoe het leven er plots in kwam wel. Dat is de hamvraag he Athelas ![]() Citaat:
Zijn we wetenschappers? Ik vraag een wetenschappelijk onderzoek dat macro evolutie aantoont. Ik heb hier in het verleden al een onderzoek aangetoond dat er sterk op wijst dat er helemaal niets is dan macro evolutie. Zie de inssecten. Als de zon explodeert zal onze planeet misschien niet meer bestaan, maar haar brokstukken zullen goeie infusies zijn om een volgende planeet te bevolking met pan spermia ![]() Geloof en wetenschap gaat in functie misschien niet altijd samen, maar we bekleden niet altijd een functie he. Alles kan, het is enkel wijzelf die ons beperkingen opleggen met onze paradigma's. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | ||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
We gaan terug in tijd en je kan dat linken aan de theorie met allerlei hypotheses. Dat klopt! Maar waar ZIEN we in de gevonden data overgangen? Waar zien we in de massale wetenschappelijke experimenten macro evolutie? De onderzoeken tonen net het tegendeel Citaat:
Citaat:
Waar komt A vandaan? Via een rotsblok en is verder gaan evolueren. Op zich hoeven de 2 niet te vloeken, maar kunnen ze hand in hand samen gaan. En Athelas, zie de link die ik je gaf. Ze geloven dat echt wel ![]() Het is zelfs heel plausibel. Weet jij hoeveel stenen van hier op de aarde verspreid zijn over dit zonnestelsel? Ik niet, maar dat ze er zijn is geweten. Waarom zou een aardse steen die op mars valt geen drager kunnen zijn van iets dat fundamenteel is voor leven? Die link erover was echt de moeite, echt lezen waard. http://geology.about.com/od/meteorit...smeteorite.htm Citaat:
Citaat:
Wetenschap is nodig, maar we vinden daar niet al onze antwoorden. Citaat:
Mag ik eens meekijken in die boeiende tijd ? Citaat:
Neen de vorming ervan stelt niemand in vraag. Hoe het leven er plots in kwam wel. Dat is de hamvraag he Athelas ![]() Citaat:
Zijn we wetenschappers? Ik vraag een wetenschappelijk onderzoek dat macro evolutie aantoont. Ik heb hier in het verleden al een onderzoek aangetoond dat er sterk op wijst dat er niets is zoals macro evolutie. Zie de inssecten. Als de zon explodeert zal onze planeet misschien niet meer bestaan, maar haar brokstukken zullen goeie infusies zijn om een volgende planeet te bevolking met pan spermia ![]() Geloof en wetenschap gaat in functie misschien niet altijd samen, maar we bekleden niet altijd een functie he. Alles kan, het is enkel wijzelf die ons beperkingen opleggen met onze paradigma's. Laatst gewijzigd door Peche : 25 januari 2014 om 10:14. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Banneling
|
![]() dubbel dubbel
Laatst gewijzigd door Peche : 25 januari 2014 om 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Minister-President
|
![]() shit zeg, kijk met deze klok op zak kom je nooit meer te laat ergens en zelfs je toilet bezoek kan je op een triljoenste seconde nauwkeurig plannen, lekker he. He Harriechristus jouw microwezentjes zijn geniaal denk ik, het zijn geile kwantum neukers zo te zien met kleine pikkies en nano kutjes toch?
dit dus super, zie onder hele tekst: 'een seconde wordt door de nieuwe klok opgedeeld in 430 triljoen stukjes.' een theorie van alles, ja hier werken Wieroe en ik aan, maar ik denk dat het grote geheim hiervan in onze onderbroeken zit. Seks is een natuurkundig proces en niet chemisch of heb ik ongelijk? Basically moet de theorie van alles dus de hele trimurti kunnen verklaren die de hindoes al tienduizenden jaren geleden op schrift stelden, deze dus die ook kwantum fysisch bewezen is nu zie deze oude publicatie van mij uit een oud werk over Altecrea: WEBpublication BOOK WART0129 / EPAGE 26 of 91 Altecrea: de Technische expansie van Krishna op aarde 6. Geabstraheerde geloofsovertuigingen 6.6. Ternaire religiën Maar de guna's zijn nog niet alles. Want in het Hindoeïsme zijn er ternaire personificaties van de mannelijke (sat) en vrouwelijke (chit) aspecten van Brahman, die als een onpersoonlijke en vormloze entiteit wordt beschouwd en als de bron van alles wordt gezien. Chit wordt ook aangeduid met Shakti, en dit is de kracht die ervoor zorgt dat de mannelijke sat, dynamisch en actief blijft. Zonder chit wordt sat dus inactief en statisch. De ternaire personificaties van Brahman heten de Trideva en de Tridevi. De Trideva bestaat uit: 1. Brahman, schepper van het heelal 2. Vishnu, onderhouder van het heelal 3. Shiva, vernietiger van het kwade en herschepper van het goede. De Tridevi bestaat uit: 1. Sarasvati, gemalin van Brahman, alom bekend als beschermvrouwe van de kunst en wetenschappen. Het is Sarasvati die het Sanskriet en het devnagri schrift heeft uitgevonden. Zij vertegenwoordigt de heilige rivier, de Sarasvati in India. 2. Lakshmi, gemalin van Vishnu, alom bekend als beschermvrouwe van het gezin, wordt beschouwd als het licht. Tijdens het divali feest wordt Lakshmi vereerd. Lakshmi wordt gezien als de godin van rijkdom en geluk. Zij zit altijd op een lotus en wordt vergezeld door twee olifanten. Ook is zij in verschillende gedaanten verschenen om Vishnu te vergezellen tijdens diens incarnaties. 3. Parvati, gemalin van Shiva, alom bekend als gerechtigheid. Parvati trok de aandacht van Shiva na strenge, ascetische boetedoening. De twee kinderen van Parvati en Shiva zijn Ganesh (met het hoofd van een olifant) en Skanda. Diverse delen van de tantra teksten zijn geschreven als dialogen tussen Parvati en Shiva. Parvati wordt altijd voorgesteld als een beeldschone en goed gevormde volwassen vrouw, die vaak verwikkeld is in een spel met Shiva. http://www.dewanand.com/altecrea26.htm dewanand en Wieroe zie deze info uit nu.nl: Nieuwe atoomklok verbreekt wereldrecords Amerikaanse wetenschappers hebben de nauwkeurigste atoomklok ter wereld ontwikkeld. Foto: Thinkstock De experimentele klok heeft nieuwe wereldrecords gevestigd op het gebied van precisie en stabiliteit. De klok 'tikt' 430 triljoen keer per seconde en vertoont volgens berekeningen een afwijking van ongeveer één seconde in vijf miljard jaar. Dat melden Amerikaanse onderzoekers van het National Institute of Standards and Technology (NIST) in het wetenschappelijk tijdschrift Nature. Strontium De nieuwe klok werkt met atomen van het element strontium. Zoals alle atoomklokken meet het apparaat de tijd door de verschillende energieniveaus van de elektronen in de kern van atomen te meten. De elektronen verspringen steeds naar een ander niveau, omdat ze bloot worden gesteld aan rood licht van lasers op een specifieke golflengte. Aan de hand van de 'verspringende' elektronen wordt de tijd zeer nauwkeurig bepaald: een seconde wordt door de nieuwe klok opgedeeld in 430 triljoen stukjes. Tussenrapport De ontwikkeling van de nieuwe atoomklok is nog niet voltooid. Volgens de wetenschappers zal de strontiumklok op termijn zijn eigen records verbreken. "We hebben al plannen om de prestaties nog verder op te schroeven", verklaart hoofdonderzoeker Yun Ye op de nieuwssite van het NIST. Het in Nature gepubliceerde onderzoek beschouwt hij als een soort tussenrapport. "In de komende vijf tot tien jaar zijn er meer doorbraken te verwachten van deze klok." http://www.nu.nl/wetenschap/3682938/...drecords-.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |