![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zij (de koeien dus) hebben een advocaat onder de arm genomen en hun verdediging is gebaseerd op vrij verkeer van wilde dieren op en rond de wei. Ze voelen zich gediscrimineerd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen men gescheiden riolering aanlegde in mijn straat moest elk huis verplicht een gescheiden koppeling laten aanleggen. Wij konden dat zelf regelen of door de (onderaannemer van de ) gemeente laten doen. In dat laatste geval gaf de gemeente een subsidie, en wij hebben zelf net iets meer dan 100 € moeten bijbetalen.
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anecdote : Die onderaannemer van de gemeente was een Limburgse firma (ik woon in Vlaams Brabant) die met een man of 6 ter plaatse kwam en dus aan 3 huizen tegelijkertijd werkten. De "ploegbaas" was de enige die Nederlands verstond en ook wat kon spreken. De anderen kenden alleen maar Turks.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 25 januari 2014 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voer officieel geen werken uit, probleem opgelost.
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ps. 13 jaar geleden heb ik bij mijn verbouwingdat rreeds voorzien. Laatst gewijzigd door hollande : 25 januari 2014 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp het allemaal niet meer. Eerst hoor ik van een ingenieur bij Aquafin dat het noodzakelijk is om septische putten bij het rioolwater te voegen zodat men de nodige bacteriën krijgt om de waterzuivering te kunnen op gang houden.
Nu moet ineens het regenwater apart.... zijn er dan overal aparte afvoeren voorzien? En naar waar gaan die aparte hemelwaterriolen dan? Toch naar de waterzuivering zou ik denken? Of ineens naar een open rivier? Aan mij hebben we alvast nog niks gevraagd. Het zou me wel een serieus pak kunnen kosten om drie dakgootafvoeren in een aparte afvoer te laten vloeien.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afstand, op de openbare weg van cabine tot aan mijn aansluiting is 375 meter. Infrax nam 100 meter voor haar rekening, de overige 275 meter moest ik betalen. Dit gaat dus over een nutsleiding waarop anderen kunnen aansluiten. Zij moeten in dat geval niets betalen. Op eigen terrein hebben ze een kast geplaatst (net voorbij de rooilijn), kosten voor mij 2800 euro. De kabel met een lengte van 18 meter (tot in de paal) en van 25 mm² dikte, heb ik ook zelf moeten kopen. Om tot aan de zekeringskast te komen heb ik nog eens 125 meter kabel van 25mm³ moeten leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |