![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
14 000 000 jaar. En van ongeveer 50 000 jaar geleden besloten wij meer mens te worden, onze grot uit te komen en het primaire dier van de aarde te worden. Een oogwenk erna rekenen en schrijven we... Vaststellingen doen is heel goed, maar stel dan toch vast hoe snel het hier gaat en hoe lang het bij andere dieren duurt minimale wijzigingen te doen. Citaat:
![]() Niet op 55 miljoen jaar tijd. De onze na enkele miljoenen jaren al. En zie hoe onze voeten veranderen op enkele miljoenen jaren tijd. Again, link de tijd qua veranderingen met de tijd van ons. Er is een gat ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 |
Banneling
|
![]() Is mogelijk te wijten aan een meteoorinslag zou er beter op trekken.
Feit blijft, dino's hadden HONDERDEN MILJOENEN jaren nodig om aan diversiteit te komen. Een paard 55 miljoen jaar. Van aap naar mens honderd duizenden jaren. Getekend op een evolutielijn dat begint met een "gemeenschappelijke voorouder" en plots overspringt naar hominide. Zo ineens spontaan. Kijk, ik wil gerust die evolutie van dat paard voor me zien, en ik zie dat ergens ook. Maar ik zie het niet bij de mens. Ik zie dat de homo erectus evengoed een homo sapiens kan zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben klaar met je. Ik steek verder m'n tijd niet in analfabeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
Banneling
|
![]() "Ik kan geen antwoord geven, dus kom weer met klassieke one liners af"
Welk boek zal ik in de bib vinden om de missing links van onze evolutie in te vullen? Waren de Goden kosmonauten? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#667 |
Banneling
|
![]() Nieuwe vondsten:
But while the skull itself is spectacular, it is the implications of the discovery that have caused scientists in the field to draw breath. Over decades excavating sites in Africa, researchers have named half a dozen different species of early human ancestor, but most, if not all, are now on shaky ground. "Everything that lived at the time of the Dmanisi was probably just Homo erectus," said Prof Zollikofer. "We are not saying that palaeoanthropologists did things wrong in Africa, but they didn't have the reference we have. Part of the community will like it, but for another part it will be shocking news." We are using five or six names, but they could all be from one lineage." "What all this screams out for is more and better specimens. We need skeletons, more complete material, so we can look at them from head to toe," he added. "Any time a scientist says 'we've got this figured out' they are probably wrong. It's not the end of the story." http://www.theguardian.com/science/2...uman-evolution ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Burger
|
![]() Zeg, het is niet "van aap naar mens" he.
mensen zijn primaten, apen zijn primaten. en onze voor"ouders" waren primaten. nergens is sprake van "plots van aap naar mens" |
![]() |
![]() |
![]() |
#669 |
Burger
|
![]() Niet alle dino's zijn uitgestorven, vogels stammen af van sommige dino's hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Echt een bullshit theorie. Lees de boeken van Cremo, en evolution a theory in crisis van Denton. Moet je wel kunnen je favoriete theorie achter je laten, en dat is moeilijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#671 |
Burger
|
![]() Dus de wetenschap kan fouten maken, gebeurt soms. Maar dit artikel ontkent nog altijd de evolutie niet.
Als na onderzoek inderdaad blijkt dat ze 1 soort ten onrechte in verscheidene ingedeeld hebben zal dat aangepast worden. Evolutie blijft stand houden. Religies die hemel en aarde in 6 dagen scheppen, willen zelf niet weten van nieuwe ontdekkingen ze houden vast aan hun boekje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#672 |
Banneling
|
![]() We hebben toch een gemeenschappelijke voorouder die een aap was?
Die heeft tot mutaties geleid waar we uitkomen bij Hominidae, mensachtig. Dus van aapachtig tot mensachtig. Maar zie aub laatste artikel dat ik postte, ze zet heel onze familieboom op haar kop. Men spreekt van 5 tot 6 verschillende soorten. Met nieuwe vondsten die nieuwe data geven lijken die 6 verschillende soorten 1 soort te zijn. Nu zegt men vlakaf: We hebben te weinig om duidelijk zicht te krijgen, maar wat we nu vinden is in tegenstrijd met wat we voorgaand zeiden. Het is toch een wishful thinking proces ? Check dit: "Nobody has ever seen such a well-preserved skull from this period," said Christoph Zollikofer, a professor at Zurich University's Anthropological Institute, who worked on the remains. "This is the first complete skull of an adult early Homo. They simply did not exist before," he said. Homo is the genus of great apes that emerged around 2.4m years ago and includes modern humans. 2013 en men vindt de EERSTE complete schedel ooit??? Daarvoor nog tekende ze hele evolutielijnen, op oncomplete fossiel beenderen? Owee als je wishful thinking zegt? "Neen het is logisch puntjes verbinden" zeggen ze dan. Dezelfde puntjes linken of verkeerde data aan mekaar linken? Ahja zoals die varkenstand daar? Of die chimpansee met oerang oetang kaken? Daarop is onze familieboom dus gebaseerd he, op incomplete data. En laat u niet vergissen, de mensachtigen stammen volgens de theorie wel af van aapachtigen. ![]() Zie hoe het begint bij een vis. Wat men niet toont is hoe men van een knaagdier uiteindelijk iets aapachtig maakt. Dat toont de evolutietheorie ons. Als ik dat naar voren duw ontkennen velen dat. Maar ik zeg dat niet he! De leerstof erover zegt dat: http://en.wikipedia.org/wiki/Timelin...uman_evolution Van een knaagdier tot aap komen is nog meer blasfemie dan 6x dezelfde fossielbeenderen verkeerd interpreteren en er soorten op kleven met fanatasie geleid uit wishful thinking. De evolutietheorie crashed en burned bij nieuwe vondsten, bij wetenschappelijke onderzoeken op insecten, ... En mijn vragen, mijn vragen laat men open: hoe bekomen we de diversiteit op enkele miljoenen jaren tijd? Waarom gaat het zo snel bij ons, waarom lijken alle sporen uitgewist? Straffer: Wat zeggen onze echte ancestors? It was the Gods! Laatst gewijzigd door Peche : 30 januari 2014 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat het hele kaartenhuisje gaat vallen wanneer uitkomt dat de mens niet onderworpen was aan evolutie. Wat dan wel? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Burger
|
![]() De mens is een aapachtige. En dat is evolutie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier nog zo een voorbeeld.
Het is zo dat vele vondsten genegeerd worden die de evolutietheorie tegenspreken. Men probeert ze dan te debunken maar zoals Forbidden Archeology aantoont is dat niet altijd even evident of correct. Men accepteert maar al te makkelijk bewijs voor de evolutietheorie, soms zelfs met filterdun bewijs voor een missing link, terwijl sterker bewijs dat tegen de evolutietheorie ingaat genegeerd wordt. Of soms verlegt men de interpretatie van het bewijs en moet men de theorie constant bijstellen, terwijl er zelfs geen consensus over is, men laat een mogelijkheid open, terwijl deze zelfs niet vaststaand bewezen is. Een mogelijkheid wil echter nog niet zeggen dat het zo is, maar voor velen is dat blijkbaar al voldoende om geen kritische vragen meer te stellen zoals Hueyalatco bijvoorbeeld. Moesten de Hueyalatco arftifacten een ouderdom hebben van minder dan 20.000 jaar, had men zonder verpinken geaccepteerd dat het van de homo sapiens was, dat zal niemand ontkennen. Nu echter MOET het van de homo erectus komen om hun theorie staande te houden, terwijl ze daar allerlei controversiele mogelijkheden voor opwerpen. En dit is nog maar één case. Als je constant je theorie moet bijstellen en bepaald bewijs moet debunken, dan moet je toch maar eens beginnen toegeven dat er een probleem is met je theorie, in plaats van de verklaren dat de theorie "een natuurlijke evolutie doormaakt". Er zijn bijvoorbeeld ook recente ontdekkingen die de hele evolutie van homo habilies en erectus omver gooien. Dit zijn serieuze aanpassingen wederom in de interpretatie van de theorie en fundamentele evolutie. Zie dit, van een mainstream bron: Citaat:
Evengoed bewijs dat er toen ook homo sapiens leefden wordt niet geaccepteeerd, dit gaat namelijk een stap te ver. Hoemeer je de theorie aandachtig bekijkt, hoe meer je ziet dat zij gewoon kunstmatig in stand gehouden wordt om aan het geloof in evolutie te voldoen.
![]() |
![]() |
![]() |
#676 |
Banneling
|
![]() Korter van stof worden maakt uw argumentatie er niet sterker op.
U hebt het fout Shinobi. Herkijk het eens rustig... |
![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
Burger
|
![]() Maar jij blijft beweren dat evolutie zegt dat een mens van een aap afstamt, en dat zeggen ze niet.
Hoe kan er dan ernstig geargumenteerd worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#678 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wanneer velen er mee geconfronteerd worden dat de gemeenschappelijke voorouder van alle zoogdieren een vis is en van de aapachtigen een knaagdier vervalt hun logica en gaan ze persoonlijke uitlatingen spuwen. Wanneer ze met de tijd geconfonteerd worden van het zelfde. En niemand, niemand die luistert wat de mensen van vroeger zeiden wiens gebouwen nog staan te pronken. Ik vraag niet meer dan een simpele uitleg, maar dan sturen ze mij naar de bibliotheek met vervallen boeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want moest die aap er niet gelopen hebben, hadden er geen nieuwe soorten uit gemuteerd. Evolutie is een groot kader, laten we het houden bij de evolutietheorie die men toepast op de mens, en die men enkel kan verklaren door van de ene soort in de andere soort te veranderen. Van cel tot vis van vis tot knaagdier van knaagdier tot aap van aap tot mens Zie wikipedia link en hergoogle de hele theorie, dat is wat ze zeggen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#680 |
Burger
|
![]() Het probleem is dat je een ingewikkelde wetenschap te simplistisch wilt voorstellen.
Het was dezelfde reden dat m'n moeite had met Einstein's relativiteitstheorie. De gemeenschappelijke voorouder is geen aap, maar een aapachtige. Wel de mens is ook een aapachtige. Dat dit jou krenkt maakt het moeilijk verder te doen. De theorie zegt dit helemaal niet, anders was een folder genoeg ipv dikke onderrichte boeken. |
![]() |
![]() |