![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nagel op de kop !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Er zijn mensen die nog steeds geloven in de integratie ook al zegt de werkelijkheid het tegendeel, dit zelfs ten koste van de eigen bevolking. Dromen... ?
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien ben ik zelfs mindervalide (zoals u reeds weet) , geldt dat dan ook voor hen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 februari 2014 om 03:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zouden wij ons moeten conformeren aan wat een clubje droogkloten van de taalcommissie verordonneren vanuit hun ivoren torentje?
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, belgië bijvoorbeeld, of islamiet, dat kan je nu toch niet met een hoofdletter schrijven want dat zou nog van enige vorm van respect getuigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik zie ook wel dat er fouten staan in de titel en weet hoe ze er gekomen zijn maar waarom vlieg jij daar als een dolle hond boven op? Heb je enige werkervaring met Turken en Marokkanen Six? Op het bedrijf waar ik werkzaam was, heb ik er als domme agressieve Vlaming alvast meerdere op weg geholpen tijdens hun eerste weken. Als mensen namelijk bereid zijn om een inspanning te leveren en hun religie aan de bedrijfspoort achter te laten dan krijgen ze wel degelijk kansen. Uiteraard is het niet allemaal perfect maar als een machinerie aan maatregelen (de eigen woorden uit het citaat) niet volstaan dan verwacht ik toch wel dat men de hand in eigen boezem steekt en niet alweer begint te wijzen naar de samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een te groot deel van de opgedrongen multicul"verrijking", met de islam-adepten op kop is gewoon niets meer dan een pest, een verarming en een gevaar voor onze maatschappijen! De "goede spelling" heeft daar niets mee te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Mensen, kunnen we a.u.b. terug on-topic komen? Dit is toch zo typisch voor dit forum. Een onnozelaar schrijft een duidelijke provocatie neer waar pagina's op doorgehamerd wordt, en uiteindelijk is het topic nog nauwelijks waard gelezen te worden, al is het onderwerp nog zo interessant. Ik vind dit echt spijtig. Het is en blijft een feit dat een doorsnee Vlaming nog steeds beter Nederlands kent dan een geimporteerde allochtoon die het allemaal de moeite niet waard vindt en verwacht dat hij zonder verpinken een topjob aangeboden krijgt. En wanneer hij wat hinder ervaart en zijn mooie droompjes niet uitkomen (hij kwam immers naar Belgie om lui zittend op z'n gat rijk te worden), gooit hij de racisme- en discriminatiekaart op tafel. Maar eens even in de spiegel kijken? Ho maar! Verantwoordelijkheid opnemen? God nee! Hoe KUNNEN we zoiets van onze geimporteerde vriendjes verwachten? We zouden eigenlijk hun muil vol moeten proppen met geld wanneer ze er ook maar om krijsen! Die houding gaat bij mij niet op, hoor. Veel van die snermarroefjes denken eerder met hun lul dan met hun verstand. Het is er aan te merken als je weer eens de zoveelste handtassendiefstal of verkrachting in de krant leest. Willen ze een diploma? Dan moeten ze er, net zoals de autochtone kinderen/jongeren, voor werken en studeren. Het verbaast me eigenlijk niet langer dat de universiteiten overwegend blank blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ik post momenteel vanop mijn smartphone, waarop ik geen alinea's kan maken. Als ik het kon zou ik het wel doen. Ga jij ook nog eens iets inhoudelijks toevoegen aan deze topic of gewoon komma's blijven neuken? Mij niet gelaten, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Shift + enter tegelijk duwen genereert een alinea.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ik heb geen shift en enter toets op mijn smartphone. Nogmaals: ik kan geen alinea's maken op deze smartphone. Na 2 jaar gebruik weet ik dat ondertussen wel. Deal with it. Niemand dwingt je mijn berichten te lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||