Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 februari 2014, 22:59   #21
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Spelling is een soort meetinstrument om te zien in hoeverre iemand zich conformeert en of hij blindelings autoriteit aanvaardt.
idd, ik doe dat ook door opzettelijk hoofdletters wel/niet te gebruiken. dt fouten en slechte zinnen komen daarentegen vanzelf.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2014, 01:19   #22
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het volstaat om te verklaren:"Ik ben links", en je krijgt onmiddellijk en levenslang het aura van moreel en intellectueel superieure levensvorm toegekend.
Als je bovendien een getaande huidskleur hebt, krijg je een vaste column in De Morgen of Knack.
De nagel op de kop !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2014, 01:56   #23
fbpolitics
Gouverneur

fbpolitics's schermafbeelding

Standaard

Er zijn mensen die nog steeds geloven in de integratie ook al zegt de werkelijkheid het tegendeel, dit zelfs ten koste van de eigen bevolking. Dromen... ?

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2014, 03:10   #24
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
De titel van je draad is een foutief gevormde zin met een schrijffout. Dat toont aan dat jij een domme, agressieve en laaggeschoolde (wellicht geen middelbaar diploma) Vlaming bent met een laag inkomen. Daardoor ben je per definitie fout: dommeren denken slechter.
Citaat:
Goede spelling is nodig, iets wat de laaggeschoolde Vlaming niet heeft.
Merci voor't compliment , u stijgt ONGELOOFLIJK in mijn achting !!
Bovendien ben ik zelfs mindervalide (zoals u reeds weet) ,
geldt dat dan ook voor hen ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 februari 2014 om 03:16.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2014, 10:04   #25
Holger Danske
Burger

Standaard

Citaat:
En de inteelt moslim wel?
Holger Danske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2014, 10:35   #26
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
idd, ik doe dat ook door opzettelijk hoofdletters wel/niet te gebruiken. dt fouten en slechte zinnen komen daarentegen vanzelf.
Je drukt je verstaanbaar uit, dus wat mij betreft geen probleem.
Waarom zouden wij ons moeten conformeren aan wat een clubje droogkloten van de taalcommissie verordonneren vanuit hun ivoren torentje?
Oud 6 februari 2014, 10:44   #27
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Yep, belgië bijvoorbeeld, of islamiet, dat kan je nu toch niet met een hoofdletter schrijven want dat zou nog van enige vorm van respect getuigen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2014, 10:57   #28
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
De titel van je draad is een foutief gevormde zin met een schrijffout. Dat toont aan dat jij een domme, agressieve en laaggeschoolde (wellicht geen middelbaar diploma) Vlaming bent met een laag inkomen. Daardoor ben je per definitie fout: dommeren denken slechter.
Sterke inhoudelijke argumentatie Six.
Ik zie ook wel dat er fouten staan in de titel en weet hoe ze er gekomen zijn maar waarom vlieg jij daar als een dolle hond boven op?

Heb je enige werkervaring met Turken en Marokkanen Six?
Op het bedrijf waar ik werkzaam was, heb ik er als domme agressieve Vlaming alvast meerdere op weg geholpen tijdens hun eerste weken.
Als mensen namelijk bereid zijn om een inspanning te leveren en hun religie aan de bedrijfspoort achter te laten dan krijgen ze wel degelijk kansen.

Uiteraard is het niet allemaal perfect maar als een machinerie aan maatregelen (de eigen woorden uit het citaat) niet volstaan dan verwacht ik toch wel dat men de hand in eigen boezem steekt en niet alweer begint te wijzen naar de samenleving.
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2014, 18:47   #29
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zielige manier om op het onderwerp te reageren...
Een te groot deel van de opgedrongen multicul"verrijking", met de islam-adepten op kop is gewoon niets meer dan een pest, een verarming en een gevaar voor onze maatschappijen!
De "goede spelling" heeft daar niets mee te maken.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2014, 19:26   #30
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Mensen, kunnen we a.u.b. terug on-topic komen? Dit is toch zo typisch voor dit forum. Een onnozelaar schrijft een duidelijke provocatie neer waar pagina's op doorgehamerd wordt, en uiteindelijk is het topic nog nauwelijks waard gelezen te worden, al is het onderwerp nog zo interessant. Ik vind dit echt spijtig. Het is en blijft een feit dat een doorsnee Vlaming nog steeds beter Nederlands kent dan een geimporteerde allochtoon die het allemaal de moeite niet waard vindt en verwacht dat hij zonder verpinken een topjob aangeboden krijgt. En wanneer hij wat hinder ervaart en zijn mooie droompjes niet uitkomen (hij kwam immers naar Belgie om lui zittend op z'n gat rijk te worden), gooit hij de racisme- en discriminatiekaart op tafel. Maar eens even in de spiegel kijken? Ho maar! Verantwoordelijkheid opnemen? God nee! Hoe KUNNEN we zoiets van onze geimporteerde vriendjes verwachten? We zouden eigenlijk hun muil vol moeten proppen met geld wanneer ze er ook maar om krijsen! Die houding gaat bij mij niet op, hoor. Veel van die snermarroefjes denken eerder met hun lul dan met hun verstand. Het is er aan te merken als je weer eens de zoveelste handtassendiefstal of verkrachting in de krant leest. Willen ze een diploma? Dan moeten ze er, net zoals de autochtone kinderen/jongeren, voor werken en studeren. Het verbaast me eigenlijk niet langer dat de universiteiten overwegend blank blijven.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2014, 19:33   #31
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Mensen, kunnen we a.u.b. terug on-topic komen? Dit is toch zo typisch voor dit forum. Een onnozelaar schrijft een duidelijke provocatie neer waar pagina's op doorgehamerd wordt, en uiteindelijk is het topic nog nauwelijks waard gelezen te worden, al is het onderwerp nog zo interessant. Ik vind dit echt spijtig. Het is en blijft een feit dat een doorsnee Vlaming nog steeds beter Nederlands kent dan een geimporteerde allochtoon die het allemaal de moeite niet waard vindt en verwacht dat hij zonder verpinken een topjob aangeboden krijgt. En wanneer hij wat hinder ervaart en zijn mooie droompjes niet uitkomen (hij kwam immers naar Belgie om lui zittend op z'n gat rijk te worden), gooit hij de racisme- en discriminatiekaart op tafel. Maar eens even in de spiegel kijken? Ho maar! Verantwoordelijkheid opnemen? God nee! Hoe KUNNEN we zoiets van onze geimporteerde vriendjes verwachten? We zouden eigenlijk hun muil vol moeten proppen met geld wanneer ze er ook maar om krijsen! Die houding gaat bij mij niet op, hoor. Veel van die snermarroefjes denken eerder met hun lul dan met hun verstand. Het is er aan te merken als je weer eens de zoveelste handtassendiefstal of verkrachting in de krant leest. Willen ze een diploma? Dan moeten ze er, net zoals de autochtone kinderen/jongeren, voor werken en studeren. Het verbaast me eigenlijk niet langer dat de universiteiten overwegend blank blijven.
Gebruik alinea's, dat is overzichtelijker.
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2014, 20:26   #32
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Meer dan 30 procent van de Turkse en 25 procent van de Marokkaanse populaties in Europa kampen met geestelijke gezondheidsproblemen. Dat blijkt uit het antwoord van minister van Welzijn Jo Vandeurzen op een vraag van parlementslid Veli Yüksel (CD&V). De diensten van de minister overleggen momenteel met de Unie van Turkse Moskeeën uit Gent, die bezorgd is over een zevental zelfdodingen in de gemeenschap.

Turken en Marokkanen zijn meer onderhevig aan ernstige depressieve en somatische klachten. De Turkse en Marokkaanse vrouwen vormen in het bijzonder een risicogroep, met meer neiging tot depressie en angstklachten, stelt Vandeurzen. Turkse vrouwen hebben driemaal zoveel last van depressieve stoornissen als Belgische vrouwen.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...40205_00965480
En ik die dacht dat vrije moslimvrouwen met hun vooruitstrevende islamitische vrouwenrechten veel beter af waren dan de onderdrukte uitgebuite mishandelde 'ongelovige' westerse vrouwen (grapje)
Oud 7 februari 2014, 00:29   #33
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Gebruik alinea's, dat is overzichtelijker.
Ik post momenteel vanop mijn smartphone, waarop ik geen alinea's kan maken. Als ik het kon zou ik het wel doen. Ga jij ook nog eens iets inhoudelijks toevoegen aan deze topic of gewoon komma's blijven neuken? Mij niet gelaten, hoor.
Oud 7 februari 2014, 01:08   #34
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Ik post momenteel vanop mijn smartphone, waarop ik geen alinea's kan maken. Als ik het kon zou ik het wel doen. Ga jij ook nog eens iets inhoudelijks toevoegen aan deze topic of gewoon komma's blijven neuken? Mij niet gelaten, hoor.
Shift + enter tegelijk duwen genereert een alinea.
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 04:12   #35
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb geen shift en enter toets op mijn smartphone. Nogmaals: ik kan geen alinea's maken op deze smartphone. Na 2 jaar gebruik weet ik dat ondertussen wel. Deal with it. Niemand dwingt je mijn berichten te lezen.
Oud 7 februari 2014, 08:16   #36
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien wil ze wel drammerig overkomen?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2014, 10:12   #37
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
U zou Uzelf toch niet als 'verdraagzaam' omschrijven hoop ik.
Oud 7 februari 2014, 10:15   #38
F.B.
Parlementslid

Standaard

Oud 11 februari 2014, 06:12   #39
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat zijn dommeren?
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 06:13   #40
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dommeren zijn dat meren in de nabijheid van een Dom?
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be