![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is wel typisch voor ons 'alles kaat koet'-landje dat bijna niemand gelooft dat er ooit belastingen zullen verschuiven, zonder dat de staat daarbij in het geniep een verhogingske toepast.
Dank u oude machtspartijen, voor die o zo diepe staatsschuld. Dank u oude machtspartijen, voor die torenhoge belastingen. En nogmaals dank u voor het niet meer zeker maken van de sociale zekerheid, en voor het niet meer sociaal maken van de sociale zekerheid. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is vooral de vrachtwagens en lichte vrachtwagens die men aan het viseren is omwille dat "lichte vrachtwagens" geen BIV betalen en niet al te veel rijtaks.
Met het nieuwe systeem zou het minstens 10 �* 20 keer zo duur worden. Nu begrijp ik waarom ze overal traject controle hebben geïnstalleerd, dat was de achterliggende gedachte van in het begin blijkbaar. Een "smeerlap" is een "vuile doek", wat een perfecte naam is voor onze politieker. De lokale economie nog wat meer onderuit halen en de kleine firmaatjes helemaal om zeep helpen is waarschijnlijk het koersdoel van de "groenen" die met een vaste telefoonlijn naar "moskou" zitten.
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als ik zie dat sommige mensen in Gent wonen en gaan werken in Ieper dan vind ik dat niet normaal.... die kilometerheffing is wat mij betreft een goede zaak
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als de prijs per liter 1.310 EUR is, dan betaal je in totaal 0.819 EUR aan accijnzen, bijdrages en BTW. Als we grosso modo een auto nemen die 5 liter/100 km verbruikt dan verbruik je dus 0.05 liter per kilometer, maal de accijnzen, etc. per liter van 0.819 EUR/liter komt dat dus op 0.04 EUR/km die je nu al betaald. ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vacatures voor "zelfstandig koerier" is dan weer in stijgende lijn hiermee en krijgt het statuut van "knelpunt beroep". Slecht nieuws dus voor de online winkels. Waar het gros van onze niet verplaatsbare "it's" een ambitie in hebben.
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Ik vrees dat er heeeeel veel uitzonderingen zullen moeten komen!
Hier waar ik woon bv. Is er enkel op schooldagen een bus,'s morgens en 's avonds' tijdens de vakantie rijden ze niet en is er geen enkel openbaar vervoer. Om naar de winkel te gaan moeten we minstens 6km verder gaan om een kleine winkel te hebben (bakker, slager, kruidenier,)voor een grootwarenhuis een 30-tal km. Fietsen zie je hier wegens de hellingen zo goed als niet, buiten af en toe een mountainbike. Zullen wij evenveel moeten betalen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 7 februari 2014 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Dus iedereen opnieuw in de stad gaan wonen??? Alle families samen in dezelfde stad???
Mijn vader woont op 350 km, niet meer gaan bezoeken dus!! Er staan dus volksverhuizingen op til!! Eigenlijk zouden ze een alternatief moeten aanbieden zoals bij péages. Ik denk dat in veel dorpen de rust zal verdwijnen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Vele mensen zijn in en rustige streek geboren. Moeten die allemaal verhuizen? Hun partner moet maar volgen? Hun babysittende ouders ook? Hun vriendenkring moeten ze maar vergeten? .....Maar die centraal wonen worden wel uitzonderlijke rechten en voordelen verleend. Want zij hebben 'recht op wonen in eigen streek' weet je wel.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie een alleenstaande verkoopster met een autooke al 60km ver trekken met een loon van 1200€ en een kilometervergoeding erbovenop. Uit een andere draad ..... 50.000 jongeren gaan hun werkloosheidsuitkering verliezen.. Ik zal maar nog een zakske chips opendoen en toekijken hoe snel we hier van de afgrond storten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 7 februari 2014 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen vragen om op het werk te mogen/kunnen wonen, zoals in China....1x per jaar naar huis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() |
![]() |
![]() |