![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#183 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Nijntje Konijntjes opvolging is verzekerd. Hier passen echt prentjes bij: HET MAG ALLEEN UIER SPELEN ![]() EN ALS DANK BIJT HET GULZIGE BELGISCHE KALF ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 8 februari 2014 om 16:20. |
|
|
|
|
|
#184 |
|
Minister
|
Wat teveel azijn gedronken de laatste week staafje!
|
|
|
|
|
#185 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nog iets toe te voegen aan uw partijgenoot Maddens zijn artikel?
|
|
|
#186 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, ik heb er mijn zeg over gedaan in de openingspost.
Ik ga er volledig mee akkoord. Ik moet er van profiteren: een vlaamsgezinde die iets zinnigs zegt over politiek, dat kom je niet alle dagen tegen. En nu voorover bukken dat we die 7e staatshervorming ergens kwijtraken....
|
|
|
#188 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, jongen, je zal je geluk elders moeten beproeven.
Nog iets over de grondwetsherziening-staatshervorming dat je kwijtwilde? Zoniet mag je elders gaan spelen zodat er nog wat serieuze praat over dit onderwerp volgt.
|
|
|
#190 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
NU zinloos ?
Natuurlijk ! We moeten nog een kleine 4 maanden wachten. In die tijd kan er véél gebeuren ! |
|
|
|
|
#191 |
|
Minister
|
serieuze praat noem jij zoiets, ik heb daar echt serieuze bedenkingen bij als ik zie hoe jij een deel van de bevolking afschiet als uitschot!!
|
|
|
|
|
#192 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#195 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
de Open-VLD enkel in een Federale regering stapt als ze ook in de Vlaamse regering zit enerzijds , Nu weten we anderzijds ook al dat de Vlaamse regering enkel uit de N-VA en de CD&V zal bestaan en dat de CD&V enkel in een federale regering stapt met een Vlaamse meerderheid (dixit Koen Geens) en de Franstaligen de N-VA niet zullen dulden in een federale regering, kunnen we besluiten dat er geen federale regering kan gevormd worden . Zonder N-VA(die van de Franstaligen niet in de federale regering mogen) Zonder VB(die in het cordon zitten) Zonder Open-VLD( die niet in de Vlaamse regering zullen zitten en dan ook weigeren in de federale regering te stappen) is er geen Vlaamse meerderheid in de Federale regering en dus zal de CD&V ook niet in de federale regering stappen . Een regering met enkel de Franstalige partijen en de SP en Groen zal geen meerderheid in het federaal Parlement behalen en dus komt er geen federale regering , enkel een Vlaamse regering en dat is alles wat wij nodig hebben om verder te doen met ons onafhankelijk Vlaanderen Toch nog een rustige nacht, zonder al teveel nachtmerries,toegewenst aan al onze forum-Belgicisten. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 8 februari 2014 om 16:30. |
|
|
|
|
|
#196 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Gucht: "In twee regeringen of in geen enkel"
|
|
|
|
#198 |
|
Banneling
|
Niet nodig de flaminganten erbij te halen; maar iemand die nog gelooft aan een pers die het niet nodig vindt om de belangrijkste veranderingen door de regering beslist, nl de artikels van de zesde staatshervorming aan de bevolking mede te delen, laat staan te becommentariëren, iemand die nog gelooft aan een pers die bovendien in plaats van haar plicht te doen met een ijdele goed-nieuws-show afkomt terwijl de regering Vlaanderen gewoon uitkleedt; zo iemand kan ik onmogelijk een intelligent persoon noemen. Iemand die het voor lief neemt, zoals de regimepers hen voorhoudt dat de oppositie zich moet verantwoorden en het normaal vindt dat zij die beslissingen nemen, die niet moeten uitleggen, noch verdedigen maar enkel de oppositie mogen aanvallen en dus voor oppositie spelen ipv van een verantwoorde regeringspartij te zijn; zo iemand kan ik met de beste wil van de wereld nog een erudiet persoon noemen. Zelfs indien er geen communautaire tegenstellingen waren in dit land, en zelfs indien Belgique draaide als een fluitje van een cent zelfs dan zie ik alleen maar grote onnozele kinderen.
|
|
|
|
|
#199 |
|
Europees Commissaris
|
U vindt het Pallieterke objectiever dan pakweg De Standaard?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
|
|
|
#200 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nog een kleine 4 maanden... |
|
|