![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#302 |
|
Banneling
|
Ja superstaat is superovertuigend
Laatst gewijzigd door Remspoortobback : 9 februari 2014 om 11:34. |
|
|
|
|
#303 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#304 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Trouwens als ik uw posts hier op het forum zo'n beetje volg. Ben jij helemaal niet zo pro Di Rupo. Uw voorliefde voor het instituut Belgie is zelfs niet logisch. U bent een vat vol tegenstrijdigheden, dat een beetje wild in het rond schopt en als het wat tegenwind krijgt in dezelfde stijl als die het zelf hanteert, dan begint het te klagen en te zagen. |
|
|
|
|
|
#305 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Denk jij ook eens aan mijn citaat in uw onderschrift? Ik stuurde je een PB, maar misschien ontvang je dat niet. De laatste zin is maar half leesbaar: misschien onder de tekst een extra spatie invoeren? En als je zo vriendelijk zou willen zijn om alles in bold en blauw te zetten, zodat het wat meer opvalt, zal ik je eeuwig dankbaar zijn.
|
|
|
|
#306 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#307 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#309 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De de laatste woorden zijn nog steeds middendoor gesneden. Misschien ligt het aan mijn schermresolutie.
|
|
|
|
#310 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#311 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat één tegen allen verhaal gaat op voor het Vlaams Belang. N-VA neemt is hier in de aanloop van hun congres veel gezapiger in geworden.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
#312 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een betere pleitbezorger voor de afschaffing van la Belgique heb ik tot nu toe nog niet gehoord. Hij laat u duidelijk zien dat alle Vlaamse aanhang voor la Belgique, niets maar dan ook niets met democratie, belang voor Vlaanderen, belang voor de Vlaams bevolking, maar alles met plat eigenbelang en opportunisme te maken heeft en dat ze er niet voor terugschrikken heel Vlaanderen regelrecht de afgrond in te duwen voor een onbenullig postje of voor het behoud van een symbolische macht voor de zuilen. Hij doet zich voor als uiterst realistisch maar wat hij niet schijnt te begrijpen is dat de dag dat de francofonie, nu nog voor een zogezegde schijn van democratie en voor de nodige aanhang om de overgebleven hinderlijke wetten voor de francofonie af te schaffen, de Vlaamse overlopers niet meer nodig hebben, dat de francofonie, dan, almachtig geworden over heel Belgique, die Vlaamse overlopers evenzeer als de rest van de Vlamingen gewoon in de put gaat dempen. Hij noemt zichzelf een realist, in feiten is hij een bekrompen en niet verder dan zijn neus lang is, kijkende dwaze stommerik. Of het moest zijn dat hij een verborgen Vlaams nationalist is en dan bravo voor zijn werking want hij maait elke graspriet om zich aan vast te houden weg voor de voeten van de Vlaamse overlopers. |
|
|
|
|
|
#313 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#314 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
#315 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het laatste congres werd gefilmd door de TV en dus denkt U nu te weten hoe het er aan toe gaat bij de stemming van een algemeen ledencongres. Bij de stemming van een algemeen ledencongres is er geen journalist aanwezig in de zaal, en zeker geen TV-ploeg. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 9 februari 2014 om 11:58. |
|
|
|
|
|
#316 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En als je het programma van de 'Belgique-partij' tegenkomt stuur me dan het linkje. Misschien stem ik er wel voor.
|
|
|
|
#317 |
|
Banneling
|
De belgique-partijtjes (het zijn er meer) zijn te herkennen aan hun enig thema: (Ver) ban de N-VA en bij uitbreiding het Vlaams-nationalisme.
|
|
|
|
|
#318 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
's Anderendaags waren enkele andere politici van andere partijen hiermee tevreden (want ze twijfelden, volgens de media althans). |
|
|
|
|
|
#319 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is niet omdat ik het embleem van N-VA voer en er zelfs lid van ben, zij het niet actief, dat ik een blind partijslaafje ben dat alles zomaar overneemt. Maar als jij jezelf gelukkig maakt met dat te denken dan doet u maar. Mensen die het nodig vinden om in hun strijd tegen de baarlijke duivel : Het vlaams nationalisme. Woorden als 'den grooten leider', de jaren 30, of het woordje Vlaemsch gebruiken, om zo hun gelijk te proberen te halen, neem ik al lang niet meer serieus. Of is dat uw groot initiatief, Bart De Wever den grooten leider noemen ? Zoals ik al eerder zei, wat wild om je heen schoppen, tot meer acht ik u niet in staat. Laatst gewijzigd door stuyckp : 9 februari 2014 om 13:04. |
|
|
|
|
|
#320 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar geen garantie op success. Ze doen meestal het tegenovergestelde van wat ze zeggen. |
|
|
|