![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#602 |
Banneling
|
![]() Wie zegt dat ik niet aan het kopen ben? Het duurt wel eventjes voordat het conventioneel banksysteem geld overmaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
imho volkomen onvoorspelbaar waar het met bitcoin heen gaat, ttz met deze nuance : �*ls het systeem erdoor komt, dan zal het nog exponentieel cashen worden �*ls het systeem er niet geraakt, dan ben je je geïnvesteerde geld kwijt. maar waar jij de arrogantie haalt van de wijsheid in pacht te hebben en Six' keuze zo af kraakt , dat is me toch ook een raadsel hoor Antoinne ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 |
Banneling
|
![]() Ik geloof erin en van mij mag de prijs nog een tijdje zo blijven: ik was te sceptisch toen Bitcoin nog klein was om te investeren zoals ik had moeten doen. Langs de andere kant heb ik er geen spijt van: het was een rationele keuze, investeer niet wat je niet kunt missen.
Als Bitcoin in haar geheel binnen een jaar enkel voer wordt voor hobbyisten en die-hards, en niet op zijn minst dezelfde adoptiegraad kent als vandaag, dan ga ik op dit forum een statement maken dat ik ongelijk had.* *Tenzij in geval van grootschalige overheidsrepressie op Bitcoingebruikers. Dat zou mijn gelijk enkel bevestigen. Laatst gewijzigd door six : 10 februari 2014 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Warren Buffett Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is toch al tientallen keren aangehaald waarom het waarschijnlijk is dat dit weer eens de zoveelste zeepbel is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt in ieder geval de discussie tussen six en ik niet goed gevolgd. Six gelooft er rotsvast in, ik heb altijd al twijfels gehad (sinds ik mij er over heb geïnformeerd, onder andere dankzij six' links en uitleg). De laatste weken ben ik nog sceptischer geworden. Niet in het systeem als dusdanig, wel in de kans op slagen van het project Bitcoin. Ik heb mijn redenen reeds tig keer uitgelegd en besproken, onder andere met six. Waar u de arrogantie haalt om mij te beschuldigen te denken de wijsheid in pacht te hebben is mij geen raadsel, u hebt gewoon her en der een lijntje mee gepikt, en er zomaar een oordeel over geveld. Onvoorstelbaar dat ik mij hier nog over zit te verdedigen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoe vaak is het einde van facebook, apple en Google, of zelfs de Euro nu al voorspeld ? maar nee, laat ons de traditonele tradersadviezen volgen ... beleggen in huisvaderaandelen als Fortis, Ethias, ... colruyt nu zelfs ... ge gaat nogal incasseren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
@Anna List, dit is mijn bescheiden mening. Mag toch, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
sta me toe me toch te permitteren van niet de hele draad te gaan nalezen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
Banneling
|
![]() Unverified predictions are FUD, ignore them. Tot nu toe niemand met technische kennis over Bitcoin die heeft kunnen uitleggen waarom het een zeepbel zou zijn, enkel roepers die elke keer hetzelfde herhalen. "Ik moet er niks van weten want het is toch een zeepbel!".
Antoon bijvoorbeeld uit kritiek en is sceptisch maar hij heeft moeite gedaan om het concept op zijn minst in de basis te begrijpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik behoor tot de tweede school. En ja, ik geloof dat dit zal lukken. Of dat zo gaat zijn? Ik ben slechts een enkel individutje, de rekenkracht van mijn brein kan niet recht de toekomst in kijken. En om het op een meer filosofische toon te stellen: het leven is te kort om te geloven in idealen die niet voldoende groots zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |