Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 februari 2014, 00:52   #41
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Het gaat niet over de toepassing van de wetgeving wel over de verandering ervan .
Geen enkele man of jongen gaat protesteren als hij door een vrouw wordt gefouilleerd , dus logischerwijs alle fouilles door vrouwen laten uitvoeren .
Sommige van die flikkenwijven zijn zo lelijk dat je daar zeker geen plezier aan hebt als die je betasten.
En zelfs waren ze superknap, dan nog zouden �*lle mannen dat niet leuk vinden, gezien de ontelbare homo's in België.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2014, 00:53   #42
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crapuuleersteklas Bekijk bericht
Een vrouw mag bij mij veel meer dan mij enkel fouilleren.
U verkrachten met een strapon ?
Oud 6 februari 2014, 00:55   #43
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe komt het dan dat de politie enkel mijn ballen betast tijdens een fouillering en niet mijn vestzakken doorzoekt .
Gij hebt verdachte ballen zeker ? Ze denken misschien dat het granaten zijn die je in je onderbroek verstopt ?
Oud 6 februari 2014, 01:00   #44
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
De logica van een psychopaat , het slachtoffer heeft het uitgelokt .
What's next , mijn dochter moest maar niet op mijn schoot komen zitten , daarom heb ik ze verkracht .
Die vrouw moest s'avonds maar niet met een minirok over straat mogen lopen daarom heb ik ze verkracht .
En ik moet mij laten fouilleren door de politie omdat ik mooi ben anders krijg ik op mijn muil van de politie , ik zal het zelf wel gezocht hebben zeker .
Gefouilleerd omdat je mooi bent !!!? Jij moet wel ontzettend mooi zijn zeker ? Filmster ? Model ? Prostituée ?
Oud 11 februari 2014, 12:42   #45
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Het probleem is volgens mij dat je te weinig bewijs verzamelt om het misbruik te kunnen veroordelen binnen de reeds bestaande wetten. Uit je relaas over het comité P onthou ik dat het steeds uitdraait op woord-tegen-woord, waar ze natuurlijk niets mee kunnen aanvangen.

Wat je wil doen is je ervan verzekeren dat er achteraf dna- of andere stalen gevonden kunnen worden, die het misbruik aantonen. Ik stel voor dat je bij de volgende feiten elk voorbarig protest laat varen tot je het nodige materiaal verzameld hebt. Het is misschien zelfs geen slecht idee om ietwat meegaand te zijn en floeren kledij te dragen om er zeker van te zijn dat er voldoende dna wordt achtergelaten waar het comité P dan mee aan de slag kan. Zodra dit in jouw bezit is, ga je linea recta naar het politiebureau of een arts waar de nodige vaststellingen kunnen gebeuren.

Ze zullen snel genoeg weten waar de klepel hangt dan
Punt is , waarom misdrijven uitlokken als je dat kan vermijden .
Bij elke fouillering voel ik een stijve langs mijn billen glijden , ik ben een mooie man .
Een punt in de wetgeving wijzigen , laat alle fouilleringen door vrouwen gebeuren is voldoende om alle heisa en onnodige onderzoeken te vermijden .
Oud 13 februari 2014, 00:30   #46
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Punt is , waarom misdrijven uitlokken als je dat kan vermijden .
Bij elke fouillering voel ik een stijve langs mijn billen glijden , ik ben een mooie man .
Een punt in de wetgeving wijzigen , laat alle fouilleringen door vrouwen gebeuren is voldoende om alle heisa en onnodige onderzoeken te vermijden .
Het zou ook kunnen dat jij juist een heel lelijke man bent, en dat een dergelijke wetswijziging de enige manier is dat een vrouw je nog eens zou willen aanraken. Jij zou je dan elke dag " verdacht gedragen ", en bij elke fouillering je onderbroek volspuiten !
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be