![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nochtans de redelijkheid zelve, Lambrecks is niet de aan Martin toegewezen justitie-assistent.
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() klopt. Maar die justitie-assistent heeft m.i. niet het recht om de voorwaarden voor invrijlating zomaar op eigen houtje te kunnen aanpassen zou ik denken. En de slachtoffers hebben het RECHT om te weten waar mevrouw Martin zich bevindt, ook al zijn het slechts Vlamingen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 februari 2014 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan eventueel aannemen dat je het systeem niet goed vindt, maar dat iedereen zelf rechtertje gaat spelen is er nog verder over volgens mij. Het is niet zo dat Lambrecks "recht" heeft om Martin te vervolgen bij alles wat ze doet.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 15 februari 2014 om 13:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lambreckx speelt niet voor rechtertje: hij laat aan de pers weten dat zijn basisrechten geschonden zijn: nl. dat hij niet meer MAG weten waar Martin zich bevindt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch wel, dat zat vervat in één van de voorwaarden voor haar vrijlating: dat ze buiten een straal van x km van de slachtoffers moest blijven. Bijgevolg mogen de slachtoffers dus weldegelijk weten waar ze zich bevindt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een heel ruime interpretatie, ik meen niet dat de rechter die gaat volgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heel even dacht ik dat u de naam slecht onthouden had ![]() Weer een voorbeeld van een schrijver die probeert mee te surfen op de aandacht die anderen krijgen. Bij Tom Lanoye is dat Bart De Wever. Een goed schrijver heeft genoeg te zeggen om aandacht te krijgen zonder de thema's en personages op te zoeken die al aandacht hebben, om daar dan een graantje van mee te pikken. Maar ja, wat wil je? Een naaktfoto in Vrij Nederland blijft geen eeuwen de aandacht trekken, en het interview over haar verblijf op een naturistencamping lijkt ook niet voldoende lezers voor haar boeken opgeleverd te hebben. Dus maar het Dutroux-dossier even uitproberen. Daarna waarschijnlijk de winnaar van de volgende verkiezingen, of Ronald Janssens, of de Rode Duivels. Ze lijkt te weten dat het op eigen kracht niet zal lukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() opletten is wel geblazen dat ik nog steeds weet wat haar echte naam is zodat ik in ernstige gesprekken niet net het verkeerde woordgebruik toepas.
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien uw bewegingsvrijheid beperkt is, dan lijkt het me normaal dat men dit openlijk toont en niet in het geniept.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de Heer Lambrecks niet weet waar Martin zit =/= als spoorloos zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit lijkt me voldoende om op mijn negeerlijst te komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
|
![]() Even de voorwaarden opgezocht:
o.a. - Geen contact zoeken met de slachtoffers of hun naasten op welke manier ook. Bij een toevallige ontmoeting, zich onthouden van initiatief; - Niet verblijven in of zich begeven naar de provincies Luik en Limburg; http://www.standaard.be/cnt/dmf20120731_181 Toevallige ontmoetingen met de naasten kunnen dus niet worden uitgesloten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan moeilijk die mensen verbieden om half Wallonie te bezoeken omdat ze daar in een of ander hol zit. En ter uwer informatie: ik vind ouders en familie van vermoorde kinderen effektief SLACHTOFFERS.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 februari 2014 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In jouw vizie is het gemakkelijker als het slachtoffer niet meer beweegt. Goede tip voor criminelen,maak het jezelf gemakkelijk en laat geen levende slachtoffers na.In dit geval is het risico op zich verplaatsende slachtoffers vrij klein .In mijn vizie zal de dader zich niet veel verplaatsen.Terwijl de anderen vrij zijn. Ik vind je commentaar achterlijk,grof en arrogant. Hopelijk doe je zoiets niet in het openbaar,anders gaat de justitie-assistent het heel moeilijk krijgen om al je delen in kaart te brengen.xx |
|
![]() |
![]() |