![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En, heeft u uw IJzerwake-ticket al voor 2014?
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 februari 2014 om 19:30. |
![]() |
![]() |
#622 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is bombastisch gedaas over luchtkastelen, gekruid met een fikse portie hate-speech over ons reële land waarin we leven. Als iemand onder invloed van verkiezingskoorts volledig begint door te trappen en de N-Va in de machteloze Vlaamse praatbarak een Vlaamse republiek ziet stichten in zijn verbeelding, dan mag ik even een reality-check doen om iedereen met zijn beide voeten weer op de Belgische grond te trekken, de Belgische grond, die zijn vruchten rijkelijk schenkt aan zij die hem met liefde en aandacht bewerken tot meerdere eer en glorie van onze Vorst, en zijn fraaigedraaide echtgenote.
![]() |
![]() |
#623 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
En van de IJzerbedevaart ook niet. Je kan dus op twee oren verder slapen.
#624 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Ijzerwake doet waarschijnlijk niet aan voorverkoop.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 februari 2014 om 19:53. |
![]() |
![]() |
#626 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist daarom lach ik me een breuk.
![]() ![]() ![]()
#628 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot jou lig ik daar ook niet van wakker.
![]() |
#629 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die 18,5 % CD&V-kiezers denken nog altijd dat ze hun centjes zullen terug zien voor 25 Mei. Als dit niet zo zal blijken te zijn op vrijdag 23 Mei gaan die mensen op zondagmorgen 25 Mei wel eens voor electorale aardschok kunnen zorgen . Die 800.000 Arco spaarders zijn voor het merendeel brave doodeerlijke landelijke mensen. Door de affaire Van Gheluwe zijn ze hun geloof in de Kerk al verloren, maar nu het ook nog eens duidelijk wordt dat de plaatselijk sterkhouders van de Christelijke zuil ,de lokale Cera-kantoorhouder of KWB voorzitter hun ronduit bedrogen hebben met hun zuurverdiende spaarcenten geraken die mensen helemaal gedegouteerd van heel die Tjeven- kliek. Een Vlaming is braaf en verduldig ,maar eens je te ver gaat schiet hij uit zijn sloffen . Wel de katholieke zuil is nu te ver gegaan en ze zullen het geweten hebben op 25 Mei ![]() Waarom denk je dat Beke er nu al openlijk voor uitkomt dat hij heimwee heeft naar zijn Pol -en Soc -faculteit in Leuven? Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 15 februari 2014 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
#632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leuk hoor, als er BUBbels het podium op vliegen met ontblote lijven in drie kleuren. Dat was die ene keer dat Fieseler ook wel eens wilde weten hoe het er daar aan toe ging. Hij verwachtte zelfs de "actie" van de BUBbeltjes. En kijk, zijn woorden waren nog niet koud of daar trokken een aantal komieken vlakbij het podium hun hemdjes uit. Je had het gezicht moeten zien van de priester die net klaar was met het afsluiten van zijn mis toen de beschilderde indianen op het podium sprongen en een verkreukelde Belgische vod ontvouwden. En je had ze moeten zien lopen toen ze hun heilige taak volbracht hadden!
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 februari 2014 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
#633 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wisselen voor een Tomorrow-Land -ticket ?
![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 15 februari 2014 om 20:03. |
![]() |
![]() |
#634 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoe heette die BUBbel weer die mij Valentijnkaartjes met rozen en lieve woordjes stuurde, maar die nog beter was in het posten van draden waarin de IJzertoren werd opgeblazen? YANN! Je ziet, Knuppel is niet de enige waar geen touw aan vast te knopen is.
![]() |
#635 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Superstaaf heeft super humor. Ik ben trouwens niet persoonlijker dan u. En dat je zou gaan jammeren was te voorspellen. Alleen jij mag dat immers doen. |
|
![]() |
![]() |
#636 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Mandela zo pragmatisch als jij was geweest had hij geen j�*ren in de gevangenis gezeten voor hij president werd. En dan heerste in Zuid-Afrika misschien nog altijd apartheid.
![]() |
#637 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Belgicist die aan een aartsflamingante Valentijnkaartjes stuurt? Dat zou het BUB-bestuur nooit toelaten.
![]() |
![]() |
#638 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt zélf de bewijzen van wat ik zeg gezien toen ik Yann's PB's publiek op het forum postte. Dit nadat hij een foto van mijn appartement wist te bemachtigen en die op het forum postte met aan mijn ramen gefotoshopte wimpels met hakenkruizen. De jongen had een paar vijzen los. Hij vereenzelvigde mij met een Vlaams-nationalistisch liefje waar hij zot op was, maar waar hij om een of andere reden de bons van kreeg. Yann is trouwens niet de enige Belgicist die zich tot mij aangetrokken voelde. ![]()
![]() |
#639 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals bewezen werd bij het vreemdelingenstemrecht en bij BHV?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |