![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een sjans dat ons Vaderland & Vorst tenminste nog op mij kunnen rekenen. ![]()
![]() |
![]() |
#642 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een electorale schok ten bate van welke partij ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dat rekenen betreft, met geld en een goed betaald postje is (bijna) alles en iedereen te koop. Ook jouw loyauteit. Bedenk wel dat jouw vvorst en vaderland jou niet uit hun eigen zak betalen.
![]() |
#644 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#645 |
Banneling
|
![]() Dat meen je toch niet?
Vlamingen staken voor de minste scheet, vakbonden leggen meteen alles lam. Maar voor zoiets reageren we verzuurd met een biertje in de hand. Kunnen we niet beter? |
![]() |
![]() |
#646 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die Superstaaf dat blijkt maar een gebruikte lucifer te zijn. |
|
![]() |
![]() |
#647 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik aan de gezondheid van onze vorst kan bijdragen, dan ben ik zelf ook blij. Citaat:
Mocht ge mij irl tegenkomen, dan zou uw mond gewoon open vallen en vroegt ge mijn handtekening om er bij uw maten van de vinkezetting mee te gaan stoefen.
![]() |
![]() |
#648 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Begrijp je echt niet waar de kapitaalstromen beginnen, wie belastingen int, en naar waar ze gaan ? Je weet toch waar de belastingen naartoe gaan, en wie die verdeelt naar beneden toe ? Of is het te ingewikkeld ? |
|
![]() |
![]() |
#649 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit zal behalve voor een paar scherpslijpers geen enkele invloed hebben op de kiesgang. |
|
![]() |
![]() |
#650 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Was een harde tegenstander in het debat, maar wel iemand die altijd met argumenten af kwam. |
|
![]() |
![]() |
#651 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor het vlaamse niveau moet men niet zitten muggeziften, dat zal hoedanook n-va worden + één coalitiepartner (cd&v) en enkel een derde als het mathematisch nodig is. Dat zal dan o-vld zijn.
|
![]() |
![]() |
#652 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien lopen de blauwen, die zo hun best hebben gedaan om de voorwaarden te scheppen waarin er op elk niveau een uit dezelfde partijen samengestelde regering zou kunnen gevormd worden (en waardoor zijzelf er overal bij zouden zijn) een serieus blauwtje. Het zal niet veel schelen of ze mogen alleen nog Di Rupo's voetveeg spelen de federale regering. Ik zie er Alexander de Groote immers niet nog eens de stekker uittrekken omdat zijn partij niet aan haar trekken komt.
![]() |
#654 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#655 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik maak me meer zorgen voor het andere deel. Citaat:
Citaat:
Pas maar op dat de volgende regering de Gewesten niet terug opdoekt. |
|||||
![]() |
![]() |
#656 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral deze die een verdoken sympathie hebben voor de IJzerwake. En dat zijn er heel wat geworden bij de NVA sinds de massale overloop van VB-ers.
|
![]() |
![]() |
#657 |
Banneling
|
![]() Toch leuk
Laatst gewijzigd door Remspoortobback : 16 februari 2014 om 09:48. |
![]() |
![]() |
#658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn zij die: - Haat prediken. - De andere bevolkingsgroep viseren en demoniseren. - Vreemdelingen haten. - De werkman armer willen maken. - Vakbonden laten verdwijnen. - Lid zijn van duistere vlaamse organisaties. |
|
![]() |
![]() |
#659 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#660 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat was uw vorige gebande nickname alweer ?
|
![]() |