![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aangezien jij maar 2 mogelijkheden had,ben je bekrompen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dus dat paaldansen tot de topsporten behoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
In het maandblad "Klasse" voor leerkrachten worden zelfs verteld dat Eremoord een gevolg is van de door ONS (natuurlijk) aangebrachte sociale achterstand en discriminatie! Dus als Mohammed zijn dochter Fatima de keel oversnijdt omdat ze met uw zoon Frans wou vrijen, dan is dat UW schuld omdat ge Mohammed niet uw huis kado hebt gedaan! Kwestie van te weten welke mentaliteit ge hier tentoonspreidt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 februari 2014 om 17:25. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() Stel je niet aan. Je weet perfect wat ik bedoel maar moet zonodig op dit ridicule niveau een discussie houden wegens écht niet anders kunnen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je geeft hier dus zelf toe dat deze meisjes mededaders zijn van hun eigen verkrachting, ze hadden zich maar moeten aanpassen naar de wetten van de Islam. Ps; wij leven een een partij en geloofsgebonden rechtstaat. Als je het wil weten, ik verlang reeds lang terug naar de maatschappij waarin wij leefden toen ik nog in korte broek liep en een gastarbeider nog een vreemd buitenaards wezen was. Ja, ik walg van onze multiculturele samenleven en verwijt haar de meeste problemen die er vandaag zijn in onze samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe knap,hoe lekker,zou er niet veel aan toe doen. Dat jij daar anders over denkt zegt meer over u dan over mij. Als ik die dame in een ontspannen sfeer tegenkom zal ik ze wel uitnodigen,bij weigering ist ook zo. Als jij bij een hulpbehoevende dame aan sex denkt is onrustwekkend. Dus als je bij een verkeersongeval komt denk jij na over de manier om die dame te neuken??. Je lijkt wel een moslim. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Klopt. En daarom zijn HIER deze meisjes dus GEEN medeverantwoordelijke zoals U het zo graag zou stellen. Citaat:
Maar verder denk ik dat jij zonder die multicul toch ook zijt blijven steken in de jaren vijftig. Vrouwtje aan de haard en mannetje Vader Kostwinner en Hoofd van zijn gezin.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kan je echt niet beter of volhard je gewoon in de boosheid? Lees jij wat mensen schrijven? Besef jij dat niet altijd in detail getreed moet worden om een punt te maken?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In de Islam is verkrachten een teken van viriliteit. In oorlog mag je zelfs vrouwen hun echtgenoten doden voor de ogen van haar en haar kinderen en hen daarna dwingen met je te trouwen. Beetje gortig geloof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind wel dat Jantje gelijk heeft als ie zegt dat ze stom zijn geweest van in die auto te stappen, alleen domme geiten doen zoiets anno 2014: bij een stel wildvreemde kerels in een auto stappen.. en dan zijn ze verbaasd dat ze met de gebakken peren zitten, nou ik niet hoor. Ik zeg niet dat ze het helemaal gezocht hebben, maar ze hebben er zeker een aandeel in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals je dus zelf post, hebben ze een aandeel in creëeren van de mogelijkheid om verkracht te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij wisten hoe mannen uit die cultuur staan tegenover vrouwen die niet met een zak over hun lichaam rondlopen en niet bij hun beschermers blijven. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe laag kan je gaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() (((http://www.pcconsultant.nl/tips/veiligchatten.htm)))
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als jij met je knots in de hand nog vasthangt in de prehistorie, goed, maar spreek op z'n minst voor jezelf! Mss is dat weerzinwekkend gedrag schering en inslag in jouw milieu maar ik ken alvast geen enkele man die een vrouw aangerand of verkracht heeft,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister-President
|
![]() 2x
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” Laatst gewijzigd door Maori : 17 februari 2014 om 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Minister-President
|
![]() Een bepaalde groep moslims zijn gekend om hun kleine piemels....kan me voorstellen dat je dan al lelijk moet doen om je een beetje viriel te voelen.
![]() |
![]() |