Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 februari 2014, 16:59   #101
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
De lichte straffen hebben niks met de oermensmentaliteit te maken maar alles met een moeilijk te bewijzen misdrijf.

Ter info: niet iedereen is holbewoner gebleven.

Situatie:
Naakte, razend knappe en totaal ontredderde vrouw 's nachts op straat.
De ene man zal ze meenemen om ze te kunnen verkrachten, de andere man zal de politie bellen.

Natuurwetten gelden tot op zekere hoogte nog maar rechtvaardigen geen misdrijf.
De normale mens zal ze eerst een deken aanbieden.Vragen hoe het met haar gaat,ze zowizo naar de spoed brengen.En de rest van de nacht doorbrengen bij een flik die domme vragen stelt.
Aangezien jij maar 2 mogelijkheden had,ben je bekrompen.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2014, 17:04   #102
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik vrees dat je niet mee bent. Ondertussen zijn er zelfs nationale en Europese kampioenschappen. Het is eerder een vorm van acrobatie dan wat sommige liefhebbers van wulpse kronkelingen ervan willen maken.

http://www.paaldanskampioenschap.be/

Men wil het zelfs een olympische sport maken:
http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/arti...he-sport.dhtml

Deze mijnheer is het bekijken alvast waard: http://www.youtube.com/watch?v=1OJTUDOHFaU

allez jantje! nu gij.
Mijn dochter heeft lang aan wedstrijd turnen gedaan.
Ik weet dus dat paaldansen tot de topsporten behoord.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2014, 17:04   #103
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Binnen de meeste culturen is het inderdaad toegestaan om elke niet tot de groep behorende vrouw te bespringen.

En daar men van een onze maatschappij een milticuturele maatschappij wil maken, is het normaal dat sommige ook die norm binnen de nieuwe cultuur willen krijgen. Binnen de meeste culturen is de vrouw immers bezit van de man en zijn de vrouwen van de vijand oorlogsbuit.
de moslimcultuur dus. U past zich wel heel snel aan Jantje. Wat je hier zegt is dat WIJ (vrouwen van het westen) ons maar moeten aanpassen aan HUN cultuur want anders zijn we medeverantwoordelijk als ze ons verkrachten! Binnenkort ook de verplichte kopvod neem ik aan? de bedekte enkel? of liever nog binnenblijven en enkel buiten onder begeleiding van onze door vader aangeboden nieuwe eigenaar?

Citaat:
Binnen de psychologie is dat weldegelijk een normaal menselijk gedrag.
En ik maar denken dat we hier in een rechtsstaat leven.

Citaat:
Deze meisjes spreken af met jongens en gaan mee met mannen uit die cultuur.
Deze meisjes zijn dus aanhangers van de multicultuur.
Deze meisjes worden OP SCHOOL vanaf de kleutertijd gehersenspoeld om "die andere culturen" als HOOGSTAAND en te RESPECTEREN te beschouwen. D�*t is wat er gebeurt.

In het maandblad "Klasse" voor leerkrachten worden zelfs verteld dat Eremoord een gevolg is van de door ONS (natuurlijk) aangebrachte sociale achterstand en discriminatie!

Dus als Mohammed zijn dochter Fatima de keel oversnijdt omdat ze met uw zoon Frans wou vrijen, dan is dat UW schuld omdat ge Mohammed niet uw huis kado hebt gedaan!

Kwestie van te weten welke mentaliteit ge hier tentoonspreidt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 16 februari 2014 om 17:25.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2014, 18:09   #104
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
De normale mens zal ze eerst een deken aanbieden.Vragen hoe het met haar gaat,ze zowizo naar de spoed brengen.En de rest van de nacht doorbrengen bij een flik die domme vragen stelt.
Aangezien jij maar 2 mogelijkheden had,ben je bekrompen.
Stel je niet aan. Je weet perfect wat ik bedoel maar moet zonodig op dit ridicule niveau een discussie houden wegens écht niet anders kunnen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2014, 18:32   #105
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
de moslimcultuur dus. U past zich wel heel snel aan Jantje. Wat je hier zegt is dat WIJ (vrouwen van het westen) ons maar moeten aanpassen aan HUN cultuur want anders zijn we medeverantwoordelijk als ze ons verkrachten! Binnenkort ook de verplichte kopvod neem ik aan? de bedekte enkel? of liever nog binnenblijven en enkel buiten onder begeleiding van onze door vader aangeboden nieuwe eigenaar?

En ik maar denken dat we hier in een rechtsstaat leven.

Deze meisjes worden OP SCHOOL vanaf de kleutertijd gehersenspoeld om "die andere culturen" als HOOGSTAAND en te RESPECTEREN te beschouwen. D�*t is wat er gebeurt.

In het maandblad "Klasse" voor leerkrachten worden zelfs verteld dat Eremoord een gevolg is van de door ONS (natuurlijk) aangebrachte sociale achterstand en discriminatie!

Dus als Mohammed zijn dochter Fatima de keel oversnijdt omdat ze met uw zoon Frans wou vrijen, dan is dat UW schuld omdat ge Mohammed niet uw huis kado hebt gedaan!

Kwestie van te weten welke mentaliteit ge hier tentoonspreidt.

Je geeft hier dus zelf toe dat deze meisjes mededaders zijn van hun eigen verkrachting, ze hadden zich maar moeten aanpassen naar de wetten van de Islam.

Ps; wij leven een een partij en geloofsgebonden rechtstaat.

Als je het wil weten, ik verlang reeds lang terug naar de maatschappij waarin wij leefden toen ik nog in korte broek liep en een gastarbeider nog een vreemd buitenaards wezen was.
Ja, ik walg van onze multiculturele samenleven en verwijt haar de meeste problemen die er vandaag zijn in onze samenleving.
Oud 16 februari 2014, 18:56   #106
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Stel je niet aan. Je weet perfect wat ik bedoel maar moet zonodig op dit ridicule niveau een discussie houden wegens écht niet anders kunnen.
Het is inderdaad de reactie die ik zou hebben,en de meeste van mn vrienden.
Hoe knap,hoe lekker,zou er niet veel aan toe doen.
Dat jij daar anders over denkt zegt meer over u dan over mij.
Als ik die dame in een ontspannen sfeer tegenkom zal ik ze wel uitnodigen,bij weigering ist ook zo.
Als jij bij een hulpbehoevende dame aan sex denkt is onrustwekkend.

Dus als je bij een verkeersongeval komt denk jij na over de manier om die dame te neuken??.
Je lijkt wel een moslim.
Oud 16 februari 2014, 19:02   #107
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik weet dus dat paaldansen tot de topsporten behoord.
Maar toch blijft het een vraag om verkracht te worden.
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2014, 19:18   #108
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Maar toch blijft het een vraag om verkracht te worden.
Kgeef toe,als ik die turnsters bezig zie,dak nieuwsschierig word.
Kvrees echter dak een avontuurtje ni gaan overleven.
Wel een mooie manier om te gaan,dat wel.
Oud 16 februari 2014, 19:42   #109
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je geeft hier dus zelf toe dat deze meisjes mededaders zijn van hun eigen verkrachting, ze hadden zich maar moeten aanpassen naar de wetten van de Islam.
PARDON????????????

Citaat:
Ps; wij leven een een partij en geloofsgebonden rechtstaat
.
Klopt. En daarom zijn HIER deze meisjes dus GEEN medeverantwoordelijke zoals U het zo graag zou stellen.

Citaat:
als je het wil weten, ik verlang reeds lang terug naar de maatschappij waarin wij leefden toen ik nog in korte broek liep en een gastarbeider nog een vreemd buitenaards wezen was.
Ja, ik walg van onze multiculturele samenleven en verwijt haar de meeste problemen die er vandaag zijn in onze samenleving.
ik volg je in de multicul problemen.
Maar verder denk ik dat jij zonder die multicul toch ook zijt blijven steken in de jaren vijftig. Vrouwtje aan de haard en mannetje Vader Kostwinner en Hoofd van zijn gezin.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2014, 20:30   #110
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Het is inderdaad de reactie die ik zou hebben,en de meeste van mn vrienden.
Hoe knap,hoe lekker,zou er niet veel aan toe doen.
Dat jij daar anders over denkt zegt meer over u dan over mij.
Als ik die dame in een ontspannen sfeer tegenkom zal ik ze wel uitnodigen,bij weigering ist ook zo.
Als jij bij een hulpbehoevende dame aan sex denkt is onrustwekkend.

Dus als je bij een verkeersongeval komt denk jij na over de manier om die dame te neuken??.
Je lijkt wel een moslim.
Dit is wat ik gepost heb
Citaat:
Situatie:
Naakte, razend knappe en totaal ontredderde vrouw 's nachts op straat.
De ene man zal ze meenemen om ze te kunnen verkrachten, de andere man zal de politie bellen.
en jij verstaat niet dat dit een manier is om te zeggen dat de ene man de vrouw zal proberen te misbruiken, de andere zal ze helpen?

Kan je echt niet beter of volhard je gewoon in de boosheid? Lees jij wat mensen schrijven? Besef jij dat niet altijd in detail getreed moet worden om een punt te maken?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Oud 16 februari 2014, 20:40   #111
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

In de Islam is verkrachten een teken van viriliteit. In oorlog mag je zelfs vrouwen hun echtgenoten doden voor de ogen van haar en haar kinderen en hen daarna dwingen met je te trouwen. Beetje gortig geloof.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2014, 22:20   #112
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Ik vind wel dat Jantje gelijk heeft als ie zegt dat ze stom zijn geweest van in die auto te stappen, alleen domme geiten doen zoiets anno 2014: bij een stel wildvreemde kerels in een auto stappen.. en dan zijn ze verbaasd dat ze met de gebakken peren zitten, nou ik niet hoor. Ik zeg niet dat ze het helemaal gezocht hebben, maar ze hebben er zeker een aandeel in.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2014, 06:59   #113
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik vind wel dat Jantje gelijk heeft als ie zegt dat ze stom zijn geweest van in die auto te stappen, alleen domme geiten doen zoiets anno 2014: bij een stel wildvreemde kerels in een auto stappen.. en dan zijn ze verbaasd dat ze met de gebakken peren zitten, nou ik niet hoor. Ik zeg niet dat ze het helemaal gezocht hebben, maar ze hebben er zeker een aandeel in.
Het was inderdaad niet hun bedoeling om zich te laten verkrachten.
Maar zoals je dus zelf post, hebben ze een aandeel in creëeren van de mogelijkheid om verkracht te worden.
Oud 17 februari 2014, 07:27   #114
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
PARDON????????????

Klopt. En daarom zijn HIER deze meisjes dus GEEN medeverantwoordelijke zoals U het zo graag zou stellen.
Juist door de kennis van de cultuur van deze mannen, hadden deze meisjes moeten weten dat ze thuis hadden moeten blijven volgens deze mannen.
Zij wisten hoe mannen uit die cultuur staan tegenover vrouwen die niet met een zak over hun lichaam rondlopen en niet bij hun beschermers blijven.

Citaat:

ik volg je in de multicul problemen.
Maar verder denk ik dat jij zonder die multicul toch ook zijt blijven steken in de jaren vijftig. Vrouwtje aan de haard en mannetje Vader Kostwinner en Hoofd van zijn gezin.
Fout, in de jaren 50-60-70 en 80 van vorige eeuw konden jonge vrouwen veilig per autostop door Europa reizen zonder verkracht te worden.
Oud 17 februari 2014, 07:29   #115
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Goed bezig meisje, goed bezig.
Oud 17 februari 2014, 07:30   #116
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het was inderdaad niet hun bedoeling om zich te laten verkrachten.
Maar zoals je dus zelf post, hebben ze een aandeel in creëeren van de mogelijkheid om verkracht te worden.
Een vrouw die gewoon op straat loopt heeft dus ook een aandeel in de schuld als ze verkracht wordt. Ze had maar thuis moeten blijven.

Hoe laag kan je gaan?
Oud 17 februari 2014, 12:30   #117
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Een vrouw die gewoon op straat loopt heeft dus ook een aandeel in de schuld als ze verkracht wordt. Ze had maar thuis moeten blijven.
Hoe laag kan je gaan?
Misschien toch wat bij de realiteit blijven ? Wat wordt ons aangeraden om onze kinderen te leren bij 't internetten : 'Wees ongelooflijk voorzichtig met wat je er op zet en wat je er leest...' Maar hier hadden ze wat gechat en daarmee was alles OK en betrouwbaar....en daarenboven waren ze 15 jaar of ouder, dus geen probleem.....
(((http://www.pcconsultant.nl/tips/veiligchatten.htm)))
Oud 17 februari 2014, 20:56   #118
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind het onvoorstelbaar grof om alle mannen als verkrachters af te schilderen!

Als jij met je knots in de hand nog vasthangt in de prehistorie, goed, maar spreek op z'n minst voor jezelf!

Mss is dat weerzinwekkend gedrag schering en inslag in jouw milieu maar ik ken alvast geen enkele man die een vrouw aangerand of verkracht heeft,
Oud 17 februari 2014, 20:57   #119
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

2x

Laatst gewijzigd door Maori : 17 februari 2014 om 20:57.
Oud 17 februari 2014, 21:00   #120
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
In de Islam is verkrachten een teken van viriliteit. In oorlog mag je zelfs vrouwen hun echtgenoten doden voor de ogen van haar en haar kinderen en hen daarna dwingen met je te trouwen. Beetje gortig geloof.
Een bepaalde groep moslims zijn gekend om hun kleine piemels....kan me voorstellen dat je dan al lelijk moet doen om je een beetje viriel te voelen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be