![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met wie jij afspraakjes maakt, interesseert mij totaal niet. Wat ik wel weet, is dat uw posts ten aanzien van die "gevallen" geestelijken opvallend zeer mild waren (het was duidelijk dat de rkk daar ongeschonden moest uit komen). Als ik eens niet te lui ben, vis ik die trouwens wel eens terug op. Trouwens, wees gerust, ik ben "hier" niet de enige die er zo over denkt.
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 22 februari 2014 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er bestaat maar één soort die psychologen en begeleiders betaalt om zich te laten vertellen dat ze predatoren moeten opnemen in hun gemeenschap. Die behandelen en begeleiden onbehandelbaren . 99 percent van de mensen hebben een grof mensbeeld wegens niet akkoord. Het is veel verfijnder om de predatoren tussen de jongen te laten leven. En als het misloopt zeggen ze,och het was maar 13 percent mis. We hadden 87 percent gelijk. Er zijn maar een paar percent dronken chauffeurs dus laat die maar rijden. Ben ik nu ook verfijnd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, als verklaring voor pedofelie wordt vaak gegeven dat het gaat over mensen die niet in staat zijn om relaties aan te gaan met volwassenen en zich daarom op kinderen richten, in een relatie met een volwassene moeten ze gedrag stellen wat ze niet kunnen, maar in een relatie met een kind hebben ze controle en macht, dat staat centraal, ookal is de relatie met een kind daarom lang niet altijd gewelddadig. Er is dus iets totaal fout gelopen in de seksuele ontwikkeling, een antwoord zoals" ja maar de dader heeft zijn straf uitgezeten en verdient een tweede kans" met vergelijking naar andere vormen van misdaad, loopt om die reden dan ook mis. Want die straf is een gevolg van seksueel afwijkend gedrag waarbij de grens zo werd overschreden dat het onder strafrecht valt, maar het eigenlijke probleem, een verstoorde seksuele ontwikkeling die soms, maar meestal niet meer recht te trekken is, is er na het uitzitten van de straf nog. Mensen beseffen dit en daarom willen ze liever geen pedo in de buurt van kinderen, daar hebben ze eigenlijk groot gelijk in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() Realisme staat niet gelijk aan goedpraten en relativeren van kindermisbruik.
Mensen die hun kinderen willen beschermen zijn geen klootjesvolk,relschoppers,achterlijke primaten.Ze moeten niet uiteengedreven worden met een waterkanon. De heer Benno is niet gelyncht,de omwoners hebben geen misdaad begaan.Ze hebben wel van zich laten horen. Zeer tot ongenoegen van de indrukwekkend hoogstaande upper-class. Enkel onzekere, zichzelf hoogschattende mensen gebruiken dat hip woordje "niveau" nog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals de RKK die zich slachtoffer want in die pedofilieschandalen? Om maar te zeggen dat die houding niet beperkt is tot 'een bepaald levensbeschouwelijk segment'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook hier: ik lees slechts vooroordelen en geen weergave wat de leiding van de katholieke Kerk hierover heeft verklaard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat deze mensen uit de maatschappij moeten verwijderd worden.
Niet door de doodstraf,en niet door levenslang in een cel. Ze mogen gerust verder leven,iets opbouwen.Maar dan wel ver van kinderen. Bijvoorbeeld;een mijn in Siberie.Ze mogen daar doen wat ze willen,jagen,werken,boekhouder worden,politie agent zijn. Er mogen echter geen kinderen op hun 100 vierkante kilometer zijn. Ik vind dit een humane oplossing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast is het pure onzin te beweren dat pedofilie "het meest voorkomt bij katholieken". Gewoon weer een van uw zoveelste vooroordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dikke vette 2!!
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk schuift zo een werkgroep en een commissie meer dan wat de slachtoffers ooit zullen zien als schadeloosstelling.
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn opinie gaat ongetwijfeld veel protest opleveren. De jouwe gaat mij ook te ver. Op één punt zijn we het eens.Ze moeten uit de maatschappij worden verwijderd. Mensen die andere mensen afschieten kunnen echter niet op mijn steun rekenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik leg me er bij neer dat u toch niet tot verstandige inzichten in deze zal komen. Eindeloos gediscussieer met u heeft dan ook geen zin. Als ik merk tot welke politieke strekking u hoort, dan moeten we het ook al niet veel verder meer zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Minister-President
|
![]() Dutroux is een sadistische en manipulatieve kindermoordenaar, volgens de experts is hij zelfs geen 'echte' pedo ! Dus geen appelen met citroenen vergelijken aub. Als u daar tenminste intellectueel toe in staat bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Minister-President
|
![]() In uw 'levensbeschouwlijk segement' zit men liever in de misdienaartjes hun broek, dat was ik effe vergeten. Mijn verontschuldigingen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Minister-President
|
![]() Die heeft achter slot en grendel gezeten, nu heeft die Benno het recht om vrij te komen. En dienen zijn rechten bijgevolg gerespecteerd te worden.
|
![]() |
![]() |