![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat inhoudt dat je het opofferen van dat kind omwille van je sociaal experiment met de verkrachter aanvaardbaar vindt. En ik vind dat dus niet aanvaardbaar...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die daarbij zo humaan mogelijk worden opgevangen. Waarom zou dit voor pedofiele verkrachters niet kunnen?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat zou tevens drempelverlagend zijn voor die pedofielen die zich vrijwillig willen laten interneren omdat zij vrezen anders tot daden over te gaan. Dat soort mensen is er ook. Men kiest er niet voor om pedofiel te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik zou het waarderen indien je die discussie voert waar ze thuis hoort. En dat is niet in deze draad...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Minister-President
|
![]() Mijn mentale pen is even leeg...
Ik hou hiermee op voor vandaag. Ik word hier gewoon ziek van...
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pedagogen gaan ook uit van het principe dat die schade soms pas op veel latere leeftijd boven komt, dus nee, uw mening delen ze zeker niet. Waar u nu ineens een tante non vandaan haalt laat ik voor uw rekening. Dat het " niet schadelijk hoeft te zijn" is eerder een redenering die pedagogen zien als onderdeel van het probleem bij pedo's, gebrek aan inzicht dus van volwassenen met als basis de verstoorde seksuele ontwikkeling van de pedofiel. Vreemd hoe u steeds zoekt naar acceptatie van afwijkend seksueel gedrag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als leerkracht verwacht ik van u toch iets meer inzicht, die enkelband verhindert helemaal niet om contact te leggen en een drone???Op het openbaar vervoer dan?In de supermarkt? Denk eens na voordat je wat schrijft? Maar weet u wat, wanneer u kinderen heeft mogen ze naast u komen wonen , want u heeft daar blijkbaar geen probleem mee, wel vreemd voor een ouder moet ik zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() @Alice: Freespirit heeft, voor zover ik weet, geen eigen kinderen. Dat zal er ook wel mee te maken hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() Zoals ik al eerder vermeldde: Ikzelf heb ook geen kinderen. Misschien berust mijn mening dat je pedo's niet terug de kans moet geven om slachtoffers te maken, meer op gezond boerenverstand? Ik ben er ondertussen al wel achtergekomen dat dit gezonde boerenverstand steeds zeldzamer wordt.... Vooral als ik achterlijkheden als deze tegenkom... Welke gezonde mens zou nu ooit proberen om Dutroux 'terug te integreren' in de samenleving... Walgelijk gewoon. Moeten er nog meer kinderen aangerand en getraumatiseerd worden, ja???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met gezond verstand kom je inderdaad een heel eind verder! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yeah right
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140221_00991889 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Door uw zeer opvallende bescherming vd rkk, zijt ge ook "goed bezig".
![]() |
![]() |
#275 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.onderzoekrk.nl/eerste-ond...ndrapport.html http://www.liberales.be/boeken/hebeis http://nos.nl/dossier/147286-misbruik-rkkerk/ ...enz.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 23 februari 2014 om 16:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Minister-President
|
![]() [quote=Savatage;7030210]
Dubbele post, zie onderstaand: Laatst gewijzigd door freespirit : 23 februari 2014 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U schijnt blijkbaar ook maar niet door te hebben dat ik die daden van die 'kleuterneuker' wel degelijk verafschuw. Die man had voor mij zelfs nog veel strenger gestraft mogen worden. Ik pleit enkel voor een menswaardige behandeling van zulke individuen na voldoening van hun strafmaat en de kans dat ze ooit terug kunnen integreren in de samenleving. Ik doe daar niets verkeerd mee. Verbanning en uitsluiting behoren echt niet meer tot onze moderne maatschappij ! Zo'n individuen als u (en nog enkele anderen die het hier telkens van de daken schreeuwen) zijn voor mij de reden waarom ik pleit voor de afschaffing van de volksjury in een assisenproces. De 'mening van het volk' is voor mij een schrikbarend gegeven, omdat er doorheen de geschiedenis al veel gruweldaden en misdaden zijn begaan in naam van 'dat volk' (net zoals in naam van 'God'). Ik ben best tevreden met ons huidige rechtssysteem, laten we dus ook maar de archaïsche volksjury afschaffen. Uiteraard is dat een andere thread waard. Laatst gewijzigd door freespirit : 23 februari 2014 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Minister-President
|
![]() Hoort u zelf nog wel hoe u bezig bent ? Een lynchpartij moet altijd veroordeeld worden ! Indien we dat toestaan, dan zal het einde spoedig ver zoek zijn. Uw 'rechtsvaardigheidsprincipe' situeert zich ergens in de vroege middeleeuwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tja, waar zijn we dan nog over bezig ... als de gek gelooft dat hij geniaal is ... ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |