![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Banneling
|
Citaat:
uit solidariteit. mij zal je niet vinden in t kamp van de fascisten. er bestaat niet zoiets als een beetje democratie. een beetje democratie is een volle schijndemocratie en is 100% totalitair. Laatst gewijzigd door Anna List : 23 februari 2014 om 14:19. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Banneling
|
Peterken, het vreemdelingenstandpunt van het VB is een schaamlapje voor de belgicisten om een autonoom Vlaanderen te kunnen counteren. Niet meer, niet minder.
|
|
|
|
|
#104 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
V-partijen ? Vermoedelijk bedoel je daarmee vlaams-nationalisten ? Ik ken zo maar één partij, n-va. En die zie ik nog niet zo snel 50% van de zetels halen.
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Banneling
|
Citaat:
U abtwoordt gewoon niet op mijn vraag terwijl u goed weet wat ik bedoel. Laatst gewijzigd door Pjotr 2691 : 23 februari 2014 om 14:26. |
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk niet dat forum-genoot "peter1962" zélf tot geweld bereid is, maar het staat m.i. buiten kijf dat "Onafhankelijk Vlaanderen" niet zonder een (zéér) vuile oorlog tot stand zal komen. NOUS SOMMES QUAND-MÊME TOUS DES BELGES!!! Een voor het 'gemeenschap-vormend' anti-egoïstische anti-racistische anti-fascistische anti-separatistische project "Modelstaat België" geschikter reservoir aan 'mobiliseerbare krachten' dan de 'werkloze jongeren' uit de "Fédération Wallonie-Bruxelles" is nauwelijks denkbaar, en aan de 'onaantastbare' solidarité kan, mag & zal niet worden geraakt! Een lijk méér of minder om over te gaan zal het verschil heus niet maken. Wat dat betreft is de P$ véél beter op de komende tijden voorbereid dan eender welke andere belangengroep in het Heilig Land Der Vaad'ren.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! Laatst gewijzigd door djimi : 23 februari 2014 om 14:29. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Het vlaams blok mag doen wat het wil, mag stemmen voor wat ze willen, ik beweerde nooit het tegendeel. Ze mogen eisen wat ze willen. Waarom niet. Even relevant als zitten kijken hoe het gras groeit.
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Zolang n-va vanuit de partijtop klare wijn schenkt op dat vlak blijf ik er rustig bij. |
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kärcher of u bij een democratische beslissing neerleggen? |
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Dat is vuiligheid. |
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal die morgen waarschijnlijk wel een erg zware kater hebben, maar Belg worden? Dat gaat toch wel wat te ver hoor.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
#113 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Verder rammelt je sugestieve vraag ook op inhoudelijk vlak aangezien jouw n-va op zijn congres waar je zo fier op bent als marsrichting het streven naar confederalisme heeft beslist. Dus geen fata morgana's van eenzijdig uitgeroepen onafhankelijkheid enz. De dag dat er binnen de krijtlijnen van de rechtstaat België een democratische beslissing valt tot splitsing dan zal dat een realiteit zijn. Al de rest is gewoon geruis en storing. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Banneling
|
U blijft de vraag ontwijken: mogen de parlementsleden van het VB in het VP mee een onafhankelijkheidsverklaring of een motie voor sterk doorgedreven autonomie, confederalisme dus, stemmen en gaat u dan als democraat de Kärcher bovenhalen of u neerleggen bij een democratisch genomen beslissing?
Laatst gewijzigd door Pjotr 2691 : 23 februari 2014 om 14:47. |
|
|
|
|
#115 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat als het VB dan een ultieme resolutie steunt voor confederalisme als enig alternatief voor een definitieve onafhankelijkheid? |
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Alle vlaamse partijen beslisten op 19 november 1992 dat er nooit bestuursakkoorden zouden worden afgesloten op eender welk politiek niveau met het blok. Dat kun je niet 'pour le besoin de la cause' even opzij zetten. Trouwens, geen enkele partij zal in het vlaams parlement een stemming organiseren over eenzijdige onafhankelijkheid. Jouw partij zal dat nooit doen, die hebben ernstiger plannen volgens mij over hoe ze de macht gaan uitoefenen in de volgende legislatuur en deze keer op sterkte die overeenkomt met hun huidige electorale score. Laat de zever over het blok en onafhankelijkheid maar voor het Palieterke. |
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Een totaal andere zaak is wat het vlaams parlement kan beslissen. onafhankelijkheidsverklaringen behoren daar in elk geval niet bij. |
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Verder mag iedereen van mijn part resoluties indienen, steunen, stemmen enz. Maar aan het eind van de dag is de rechtstaat het enige wat van tel is. Als die moet veranderen en evolueren dan zal dat wel via legale democratische manier gebeuren en anders kunnen we er blijven cafépraat over verkopen. |
|
|
|