![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#961 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de Polen weten maar al te goed wat het is geweest te moeten leven met de hete Russische adem in de nek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#962 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#963 |
Vreemdeling
|
![]() Russia Today word uitgezonden vanuit de VS, alle medewerkers zijn Amerikanen. Gewoon even hun namen checken, klinken niet echt Russisch toch? Hoe naïef kan je zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#964 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grapjas. RT is een Engelstalige zender die de visie weergeeft van de Russen. Kijk maar eens een paar dagen en u zult zien dat er geen goed woord wordt verteld over de nieuwe Oekraïense regering bijvoorbeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#965 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zaag zo niet jong. Gij zit zooooo vast in uw volk-gezeik dat ge andere dingen niet meer kunt zien. Zoals bv dat Bolsjevisme / bolsjevieken en hun internationalisme in grote mate het probleem waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#966 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Leuke post. Werk wat aan je tekstopmaak zodat het wat makkelijker te lezen is. ![]() . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#967 |
Vreemdeling
|
![]() Oekraïne was veel welvarender toen het nog bij Rusland hoorde. En de Krim is bakermat van de Russische cultuur, cadeau gegeven door President Chroetwef die zelf Oekraïner was en nooit had gedacht dat Oekraïne zich zou afscheiden van Rusland. Nooit gedacht dat Oekraïne in de leugens van de VS en Europa zou trappen.
In ik ben alles behalve een Di Rupo fan. Hopelijk zetten de Vlamingen hem op dezelfde manier af. Maar wij zijn geen Oekraïners en we hebben geen strateeg als Poetin om de orde te komen herstellen zonder één druppel bloedvergieten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#968 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#969 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#970 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom denk je dat de duitse soldaten in WOII in vele oekraiense dorpen als bevrijders en redders werden onthaald? Omdat het onmogelijk slechter of erger kon zijn dan de russen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#971 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het moet niet altijd te makkelijk zijn, toch? Anders raak je algauw je concentratie kwijt op dit late uur. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#972 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#973 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Is ook niet gemakkelijk, ze bestaan uit niks anders dan corrupte zakkenvullers niet beter dan de vorige, oligarchen en neo nazi's die hoogstwaarschijnlijk hun eigen volk in de rug hebben geschoten, ik ga nog eens hard nadenken of ik iets positiefs kan vinden, als het gelukt is post ik het wel. Blijf er niet voor wakker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#974 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb vooral 3 maanden chaos en bloedvergieten gezien op Maidan. Bloedvergieten door Oekraïners onder mekaar maar vooral door buitenlandse fascistische bendes en paramilitaire neo-nazi's. Gestuurd en geïnfiltreerd door de VS. Iets dat al jaren bezig was trouwens. Maar dat zal dan wel Russische propaganda zijn zeker? Sinds Poetin de Krim bezet is er geen dode meer gevallen. Een toch betere basis om nieuwe verkiezingen te organiseren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#975 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Ze smijten hier weer wat binnen. ![]() Laatst gewijzigd door straddle : 7 maart 2014 om 00:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#976 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zag u dan wel die "buitenlandse ... bendes en ... neo-nazi's"? Foto's? Videobeelden? Getuigenissen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#977 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#978 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#979 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, ik daag u uit: geef me één Russische bron - ik zal het laten vertalen Google translate - waarin dat te lezen valt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#980 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() . |
|
![]() |
![]() |